The Bachelorette / Prince Charming

Van welke roddelinsta heb je dat? :slight_smile:

1 like

Reality.fbi

2 likes

Marcel en Jakop gingen even naar het strand om over hun gevoel voor de prince te praten.
Tuurlijk :joy:zag er zo gescript uit.
Als je goed oplet zie je op zulke momenten dat Jakop zich geen houding weet te geven.

Ik vond het wel mooi dat de vriend van Jakop zei dat hij mensen vaak onbewust inpalmt. Ik geloof het gelijk. Ik heb deze aflevering weer gespeurd naar arrogantie maar nog steeds niet gevonden :stuck_out_tongue:

Ik vond Scott ook wel heeeel schattig met dat zoenen. Volgens mij is hij echt verliefd.

1 like

Onbewust inpalmen is toch geen compliment. Ik dacht gelijk, waarom zegt 'ie dit: red flag :triangular_flag_on_post:

:grin:ik wist het. Ik weet niet zeker of inpalmen het juiste woord is, misschien was het “voor zich inwinnen” oid. Ik vond het in ieder geval juist positief. Hij doet niet zijn best om aardig gevonden te worden, hij is gewoon zichzelf en mensen vinden dat leuk. De onschuldige smile (vind ik dan he haha) helpt daarbij. Niet onder elke onschuldige smile zit een foute man.

1 like

Haha mensen onbewust inpalmen bestaat niet hoor, hij weet dondersgoed waar hij mee bezig is

1 like

haha sorry ik heb nogmaals geconcentreerd deze aflevering om te zien wat jullie in Jakop zien maar ik zíe het gewoon niet. Zo’n saai gezicht? gewoon echt heel doorsnee.

12 likes

Ik vind jakop ook de enige nog aantrekkelijke man daar hoor. Zie het echt wel :drooling_face:

1 like

Haha ik vind hem juist zo’n mooi en bijzonder gezicht hebben. Hij lacht zo verlegen en slaat zijn ogen dan neer. Prachtig :heart_eyes::star_struck:

Jakop

• :thumbsup:
  • :thumbsdown:

0 stemmers

1 like

Ferdi daarentegen :heart_eyes:

4 likes

Ik zie het ook wel van Jacob hoor. Het is iets sensueels wat hij over zich heeft.

Inmiddels heb ik ook een zwak voor Marcel, vind hem zo’n gevoelige lieverd, hij leeft zo mee met iedereen. In die groepsgesprekjes in het huis is hij het steeds die over de belangrijke details doorvraagt. Hij brengt de gelaagdheid op tafel. En soms komt alles wat zijn voelsprieten oppikken te heftig bij hem binnen. Ik denk dat we Marcel in die overwhelmed staat zagen aan het begin.

15 likes

Hij is inderdaad enorm lief, meelevend en (héél) gevoelig. Dat brengt soms wat ongemakkelijke situaties met zich mee en ik vraag me ook af of dat past bij Chris (maar die blijft superoppervlakkig in het programma), maar ik vind het wel mooie eigenschappen die je niet heel vaak ziet (in elk geval niet op het niveau van Marcel).
Scott en Jakop zijn trouwens ook best intelligent denk ik. Bij Jakop zet ik mijn vraagtekens bij zijn oprechtheid, maar slim is hij wel. Scott lijkt inderdaad echt heeel verliefd. Ik gun het hem wel, als de liefde wederzijds is natuurlijk.

8 likes

Oh kan ook echt niet warm of koud worden van die jakop. Ik heb trouwens het gevoel dat jakop best een beetje loopt te geilen op marcel.

Vind Marcel nog aantrekkelijker maar Jakop kon net zo goed de prince charming zijn geweest. Past wel precies in het plaatje qua uiterlijk en innerlijk.

Inderdaad! Als Jakop het niet wordt, kan hij mooi volgend jaar Prince Charming zijn. Zou prima passen.

Marcel zit echt zo gigaaaantisch in m’n allergie zeg. Dat kraakje, dat irritante lachje, z’n opmerkingen, ugh.

5 likes

Ik las in een interview dat Jimmy eerst alleen mee wilde doen als PC. Hij was daarvoor echt in de running, zegt hij (maar alles wat hij zegt neem ik met een korreltje zout eigenlijk).Toen bleek dat iemand anderd dat werd, deed hij toch maar mee als kandidaat :’).

2 likes

Hahahaha Jimmy als pc. Zou wel voor leuke TV zorgen.

@iloveblush ik begrijp je ergernis bij marcel, ik had dat in het begin ook heeeeel erg maar ben wel van mening veranderd. Vind het nu wel een leuke man.

4 likes

Wie vind jij een leukere prince?

• Marvin
  • Chris

0 stemmers

Ik vond Marvin echt een schatje.

3 likes

Ik vind hoe Jakop en Scott praten nog veel ergerlijker. Zo kakkerig en welbespraakt. Vooral Jakob, hij neemt zichzelf ook heel serieus denk ik :’)

5 likes

Ja ik vind jakop nu een beetje geraffineerd overkomen. Ik heb ook geen idee of hij oprecht is. Bij Scott twijfel ik daar niet aan.

Je schrijft jakop toch? Ik vond dat zo raar toen ik zn naam in beeld zag staan.

1 like