Ja dat klopt wel. Maar ik zou het toch hypocriet vinden als Chris hier moeilijk over zou doen. Maar we weten ook niet of dat zo is.
Leuk trouwens om Francien Regelink terug te zien!
Haha ik dacht dat ik het me verbeelde gezien het continue zoenen en zo maar niet de enige die het zag dus.
Ah ik heb wel het idee dat Jakop serieus is hoor! Hij is denk ik gewoon niet het type dat dat supererg laat blijken. Ik zou ook niet het achterste van mijn tong laten zien met een camera op m’n smoel. Daarnaast zag je wel echt dat hij en Chris zoveel plezier hadden met elkaar en veel lachten, dat vind ik zelf ook heel belangrijk. Scott leek me wat serieuzer maar wel de ideale schoonzoon.
Die reünie zag er wel heftig uit
vooral dat Jakop moet huilen waarommm
Jammer dat Robbert de reünie niet presenteert! Heel benieuwd naar. Chris z’n insta is nu ook ineens privé trouwens
Vind dat zo stom altijd, snap het ook niet. Hij deelt echt niets bijzonders.
Ik kon tijdens die ballon date alleen maar denken: hoe a-romantisch om met crewleden in dat bakje gepropt te staan
Ik vond trouwens de finale echt behoorlijk saai ook
Ja dit inderdaad. Ik zag bij de ontknoping ook een traan in z’n (voor de kijker) linkeroog die hij heeeel hard probeerde weg te werken, volgens mij dacht hij even dat ie het niet ging worden.
Ik heb steeds het idee dat ik bepaalde info van de kandidaten heb gemist. Chris zei deze aflevering wel 3x dat Scott zo avontuurlijk is, maar wat is er (behalve de pot zand uit Australië oid) zo avontuurlijk aan hem? Ik heb het idee dat je bij de vorige seizoenen veel meer van de kandidaten zag.
En die reünie
ik durf bijna niet te kijken man. Ik wil zo graag dat dit de nieuwe Marvin en Ferdi worden.
Ja dit gevoel had ik ook heel erg bij Jakop. Vind hem heel lief overkomen en snap ook goed dat je niet in één keer alles op tafel gooit over je gevoelens/verleden als je misschien ook nog wel af kan vallen.
Nou op naar de reünie, zo te zien maakt dat alles goed, of ze hebben weer alles zo geknipt en geplakt dat het heel heftig lijkt maar uiteindelijk heel erg mee valt. Kan niet wachten!
Vond dit trouwens wel een chill seizoen, niet super veel drama en keek gewoon lekker rustig weg. Alleen jammer dat die stukjes van Chris bij de ceremonie zo mega ingestudeerd klonken.
Ooh vreemd! De meeste hadden een openbaar profiel. Misschien heeft het met de RTL-gate TVOH te maken, dat iedereen zijn of haar profiel afschermd. Waarom zouden ze dit doen in aanloop van de reunie, terwijl ze niks delen.
Over de laatste aflevering (spoiler): Vond het een saaie aflevering en had al verwacht dat hij voor Jakop zou gaan, ondanks dat ik en blijkbaar ook zijn familie en vrienden voor Scott zou zijn gegaan. Was wel zo gemonteerd dat het leek alsof Scott meer kans zou maken. Verder ben ik heel erg benieuwd naar de reunie, zijn ze nog bij elkaar? Er lijkt weer een groot drama te komen, maar zal wel weer zo gemonteerd zijn. Ik hoop stiekem op een big reveal van Casper en Jakop.
Ik heb een paar deelnemers gevolgd en veel waren toen al afgeschermd. Weet niet precies meer welke, maar was vorig jaar ook zo. Denk dat het ook wel een manier is om meer volgers te krijgen, want mensen zijn nou eenmaal nieuwsgierig. Maarja ik ontvolg ze vaak wel weer als het programma is afgelopen 
Ik vond het maar een matig seizoen. En sheehz het lijkt wel alsof Chris vanaf een autocue leest. Zo’n nieuws presentator vibe. Ik vind het ergens heel ongepast als kandidaten in de villa met elkaar hebben gezoend?! Misschien zie ik dat verkeerd maar ik vind het eigenlijk not done??
Dit ziet er wel gezellig uit
Lijkt wel alsof ze een videoclip aan het opnemen zijn 
Die zijn nog bij elkaar maar proberen dat niet teveel te laten blijken 
Gatverdamme jakop zit zo erg naar zichzelf in de camera te kijken. Hij geilt echt hard op zichzelf volgens mij. Ewl nee ik vind hem niks.
Nou dit zie ik echt niet, Chris en Jakop kijken allebei dezelfde kant op, waar moet hij dan kijken?
Gatverdamme? Jeetje wat overdreven haha
Ja ik zag het duidelijk meerdere malen. Los van het feit dat ik het leuk vind dat ze gelukkig lijken te zijn met elkaar. Vind dat zo ergerlijk. Oh en met in de camera kijken bedoel ik hoe vloggers “vroeger” vaak naar zichzelf keken in de camera. Die “fout” werd heel vaak gemaakt.
Haha nou als ik incidenteel moet zoomen voor m’n werk betrap ik mezelf er ook op dat ik veelal naar mezelf zit te kijken ipv in dat mini-lensje. Is helemaal niet raar als je weinig camera/online vergader- ervaring hebt.
Je zou denken dat hij dat juist wel zou moeten weten. Maar oke ik vond het ergerlijk. Gatverdamme is idd overdreven uitgedrukt.