Marcel heeft ‘Happy in love
’ in z’n bio staan
Ultiem cringe dit
Marcel heeft ‘Happy in love
’ in z’n bio staan
Ultiem cringe dit
Volgens Robbert Rodenburg in de napraat was Marcel de publiekslieveling 

In de link hierboven van RTL Boulevard vind je een filmpje van Chris en Jakop waarin ze ook echt een stel lijken. Deze foto valt echt in het niet daarbij vind ik haha
Morgen zullen we het weten!
En zoiets zei Chris ook in de preview toch? 
Scott had het inmiddels wel een plek gegeven zei hij in die viewing party. Marcel en Jakop waren ook z’n besties in het huis, dus vind het niet zo gek dat ze nog vrienden zijn
Ik denk dat wat Chris zei tijdens de reünie echt gewoon raar uit de context geknipt is, maar we shall see 
Juliën is radio-dj bij 3fm en zegt nu ook steeds ‘Morgen wordt eindelijk bekend met wie ik een relatie heb!!! We hebben zelfs al samen kerst gevierd!!’
Sowieso Marcel. Nu al een uitgemolken relatie 
Wel beter die wenkies van Scott hier
Nou tering ze hebben elkaar wel allemaal afgelebberd 
Zo maar echt 

Had wel met Chris te doen, jeeeetje
Overigens echt hard gelachen om Carlo (zijn opmerkingen). Je moet er misschien van houden maar dat doe ik schijnbaar hahaha
Goede aflevering wel! Sneu dat het zo eindigt al zijn er vast genoeg die Chris wel willen troosten
Aww heel jammer voor ze

Ugh Jakop 

Heeft Jakop nou serieus niet eerder tegen Chris gezegd dat hij ermee wilde stoppen, voordat er camera’s bovenop stonden?
Vind het heel sneu voor Chris
Ja vroeg ik me inderdaad ook af. Ik heb trouwens sinsds deze aflevering pas het idee dat ik Chris een beetje heb leren kennen, vind hem veel leuker dan ik dacht! Hiervoor was alles zo gescript.
En ik vind Jimmy echt een naar persoon. Vond ik eigenlijk al vanaf dat hij zo judgemental deed over het werk van Rik.
Ah vind het ook echt sneu voor Chris. Maar het verbaasd me dan weer niks van Jakop. Heeft hij nou met 3 andere in de villa lopen tongen?? Casper vind ik altijd zo raar overkomen, hij praat altijd alsof ie heel gepikeerd is.
Oooh zo sneu Chris z’n verdriet. Ik word hier altijd een beetje boos van. Maanden met elkaar gaan, weekendjes weg eigenlijk alles wat past In een relatie maar als het dan puntje bij paaltje komt ineens niet genoeg gevoelens hebben. Volgens mij heb je dan gewoon bindingsangst die je niet wilt erkennen…
Ik snap het wel, gevoelens kunnen ook weer verdwijnen. Het is natuurlijk al even geleden dat ze in de palazzo zaten. Maar zou het ook leuk vinden als ze daten buiten de camera’s om.
Heb ik nou het stukje gemist waarin Casper zei “Ik wil … (Jakop?) niet in een kwaad daglicht zetten”? Dat was vorige week in het voorstukje te zien dacht ik. Maar nu heb ik het niet gehoord? Zal wel over die kus/zoen van hun gegaan zijn.
Ik mag hopen dat dit wel al eerder bekend was dan met de camera’s erbij. Maar ik vrees er ook voor😔
Hmm dat kan ik me bijna niet voorstellen, volgens mij is Scott er wel klaar mee. Stel je voor als Scott en Jakop bij elkaar komen, dat zou echt mega pijnlijk zijn voor Chris.