The Bachelorette / Prince Charming

Oja dat gesprek tussen Chris en Jakop over dat zoenen, wat ze de genantste ervaring vonden. Toen zei Chris zoiets van ja dat je een mega gespannen tong in je bakkes gedouwd krijgt. Dacht gelijk dat dit over Marcel ging hahaha omdat hun net daarvoor gezoend hadden en Marcel obvi super gespannen was.

4 likes

Ik ben nu gestopt met kijken want vond het niets aan maar ik snap die ophef over Jakop ook niet? Gewoon een standaard hoofd met standaard kapsel… Zie het echt niet? En Chris vind ik ook niet zo leuk, Marvin was dan inderdaad een veel leukere pc!

2 likes

Wie denk jij dat de winnaar wordt?

• Scott
  • Jakop

0 stemmers

Ik denk trouwens bij beide koppels dat het helaas niet gaat werken.

Ik vind Chris wel steeds leuker worden naarmate we meer van hem te zien krijgen eigenlijk, vond hem heel lang een beetje nietszeggend.

Ik vind Scott en Jakop allebei best leuke jongens, maar bij allebei heb ik niet het ‘wauw’ gevoel zoals ik dat vorig seizoen wel had bij Ferdi. Hoop wel dat wie Chris ook kiest, ze het leuk hebben samen en ook samen blijven want dat gun ik ze wel :blush:

4 likes

Ahh ik vind alle jongens op hun eigen manier leuk, mijn hart is een beetje gebroken voor Marcel :broken_heart:.
Zo grappig dat hij zegt dat Chris nog welkom is als hij zich straks bedenkt.

4 likes

Ik vond Marcel iets te onzeker voor Chris en soms ook wel vanuit die onzekerheid alles negatiever benaderen. Zoals dat ze ‘zielig uit een bak’ zaten te eten terwijl Chris een date had met Scott en bij alles wat Chris met een ander deed zich afvragen of het een leuke date was en zichzelf dan rot voelen. Tot een bepaald niveau heel begrijpelijk en menselijk, maar ik vond het bij hem wel steeds de boventoon voeren. Ik vraag me af of hij dat in een relatie opeens los zou kunnen laten als Chris bijvoorbeeld op stap is en hij niet. Chris lijkt me een type die wel zijn vrijheid en het vertrouwen van zijn partner nodig heeft.

Ik hoop dat het Scott wordt, ik vond hem eerst niet zo, maar ben hem wel steeds leuker gaan vinden in het programma. Hij lijkt me een lieve jongen. Ik heb ook het gevoel dat Jakop niet 100% oprecht is. Hij stelt aan de andere kandidaten heel veel vragen en doet dan geïnteresseerd, maar het komt toch een beetje gemaakt over ofzo. Ik zie inderdaad niet zo’n match als bij de eerste PC, maar wie weet!

11 likes

Ik heb Marvin gestemd omdat ik hem zoals iemand ook zegt echt een schatje vond. Maar ik zit nu op Chris zijn Instagram en dit bericht maakt me dan echt heel warm van binnen. Zo mooi hoe hij z’n ‘bekendheid’ nu gebruikt ook voor deze steun en boodschap . Ik vind hem ineens toch een stuk leuker haha

7 likes

Ik ben dan wel team Jakop maar ik vind wel dat Jakop veel meer kansen en veel leukere dates kreeg dan de anderen, voelt bijna als valsspelen.

Als ik een beetje naar Chris’ lichaamstaal kijk denk ik dat het voor hem wel een uitgemaakte zaak is. Al een tijdje eigenlijk. Maar wie weet wacht ons volgende week een verrassing. Ik ben hoe dan ook nu al tevreden met de uitslag, gun het ze allebei.

Edit: Marcel die denkt dat de prins misschien een fout gemaakt heeft en hem misschien nog wel gaat missen.
Al het ontbrekende zelfvertrouwen van afgelopen weken kwam er ineens uit :rofl:

2 likes

Zou Chris hier zelf ook geen inbreng in hebben? Hij heeft vast een voorkeur om met iemand in een jacuzzi te zitten en met een ander juist wat sportiefs te doen?
En de producer kijkt vast ook met welke persoon het de leukste beelden gaat opleveren.

Ja denk idd een combi van die 2. Zelf snap ik het ook wel haha maar lullig voor de anderen.

Ja bij Marvin en Ferdi (en Marnix) zag je echt de chemie van het beeldscherm afspatten, heb dat bij deze mannen helemaal niet. Ja beetje zoenen enzo maar verder niks bijzonders. Denk niet dat Chris met een van de drie nog een relatie heeft. Vind 't maar een matig seizoen :stuck_out_tongue:

Ja dit vraag ik mij ook af, bij Tony bijvoorbeeld was die date met oriana? (Weet niet meer precies hoe ze heet) veel romantischer dacht ik dan bij Julia.

Ik vind Jakop zo’n uitgestreken gezicht hebben, kon niet echt goed op het woord komen. Een soort van schijnheilige kop :joy: daar krijg ik sowieso snel de kriebels van, en dan juist niet op een positieve manier.

En marcel lijkt me een hele lieve maar ook een hele complexe man. Die heeft echt een zelfverzekerde stabiele en rustige man nodig. Vond het eigenlijk de laatste afleveringen soms een beetje zielig, en dan niet in de zin van haha wat een sneue gast! Maar echt een beetje zielig, zijn nervositeit neemt best vaak de overhand. En sooowieso geen match voor chris. Chris sprak alleen vaak uit dat hij het zo’n knappe en mooie man vond maar daar liep het gewoon niet.

Oja en wie ik het meest apart /raar vond was die Casper, ik vond hem zelfs een beetje eng?! Heel ongemakkelijk ook en toch heel zelfverzekerd proberen over te komen. Ook veel kandidaten hadden al iets zovan eh huh Casper is wel heel gereserveerd.

4 likes

Wat een criiiiinge ik heb hardop kotsgeluiden gemaakt

Edit: hahahahahahaha krijgt hij ook een pot met zand :rofl::rofl::rofl::rofl:

4 likes

Ik baal wel dat Marcel eruit is, vond hem inderdaad wel super onzeker maar toch beter passen dan Scott denk ik. Snap ook niet wat iedereen in Scott ziet. En ik cringe nog steeds zo hard als ik aan dat moment denk dat hij zand uit Australië gaf aan Chris als cadeau, hahaha. Echt why???

7 likes

Haha wtf? Ik kijk nu de viewing party van vorige week (wist niet eens dat dit bestond, misschien hebben jullie het allemaal al lang gezien), maar daar worden geintjes gemaakt over Jimmy en Lesley als match en beiden sluiten het niet uit :exploding_head:zou echt super onverwacht zijn maar wel heel leuk haha

1 like

Ja vreemde combi wel. Ik vond het wel goed dat hij zo geconfronteerd werd met wat hij had gezegd over die open relatie.

1 like

Ik heb ook wel met Marcel te doen en ik begrijp zijn gedachten nu (hij maakt een fout, hij gaat zich nog bedenken) zo goed. Hij had een heel fijn gevoel aan die date overgehouden en daarin ook de wederzijdsheid gevoeld, die er vast ook wel was van Chris z’n kant. En dan word je toch naar huis gestuurd. Dan kun je toch niet rijmen op zo’n moment? Hij zei ook dat ie het gevoel had dat het niet klopte :hushed:

Ik heb zelf eens iets dergelijks meegemaakt. Het heeft mij toen naast veel pijn ook zo ontzettend lang gekost om mijn gevoel te ontrafelen en te snappen hoe het toch kon dat de schijnbare wederzijdse gevoelens grotendeels luchtkastelen in m’n hoofd en hart waren geweest.
/projectie uit :zipper_mouth_face:

Edit: niet per se als reply op jou bedoeld @Pininhetweb

4 likes

O jaa herken het zelf ook hoor. Zat me hierdoor ook af te vragen of ik alles in het verleden wel goed ingeschat heb :grimacing:zal wel normaal zijn dat bij verliefdheid/daten de wens de vader van de gedachte is.

1 like

Haha ja, vind het ook een gekke match, maar Jimmy zat ook helemaal te huilen toen Lesley naar huis ging. Vond ik ook al zo random, maar blijkbaar konden ze goed met elkaar opschieten.

Ik vind dit seizoen overigens niet per se minder dan seizoen 1. Heb wel afl 1 t/m 5 achter elkaar gekeken, dus misschien was het daardoor minder saai :stuck_out_tongue: Vind het wel leuk dat er nu wat meer afleveringen zijn. Ben ook heel benieuwd naar de finale.

Chris zoent er wel lekker op los! Dat deed Marvin vorig seizoen juist niet (in mijn herinnering).

Maakt de afleveringen in die zin wel spannender, zat gisteren echt compleet blanco de ceremonie te kijken want hij had tijdens die dates interesse en affectie richting alledrie.

Vond 't wel grappig dat ie met Jakop recht voor een of andere kathedraal uitgebreid stond te zoenen. Hele random plek en kon me best voorstellen da toeristen op dat momenten dachten uuuuh oke .

4 likes