Ik blijf maar kijken elke week maar ik vind het echt ontzettend saai eigenlijk. De vorige met Marvin vond ik dan nog iets leuker. Ik kijk t altijd met mijn beste vriend, die kent ook wat mensen die meedoen haha dus dat is wel leuk maar ik hoop hij een vervolg op misschien een iets flamboyantere prins ofzo.
Hahaha ja dat laatste. Dat zou ik als dronken puber wel doen maar echt no way jose dat ik op klaarlichte dag op een terras ga lopen tongen.
Er ging hier toch rond dat Marcel een relatie heeft met Julien? Marcel heeft in de viewing party blijkbaar gezegd dat hij een relatie heeft en dat we degene kennen. Bij de reunie komen we erachter wie het is. Denk dus wel Julien. Super leuk!
Dat zou zo grappig zijn! Toen zij elkaar ontmoetten in afl. 1 leek er al vibes in de lucht te hangen tussen die twee! Sowieso Julien die Marcel toen wel leek te zien zitten.
Aww dat is wel leuk
Ahh Marcel Hopelijk is ie nu met een leuke man!! Julien zou leuk zijn idd
Ja ik vind het ook echt megasaai
Ben ik de enige die Marcel een hele nare vibe vond hebben? Zie niks leuks aan hem.
Nee ik snap je wel, kreeg er ook de kriebels van… net als die Casper brr.
Je zag met Marcel ook de connectie niet, en dan toch nog iets zeggen van ik wil graag intimiteit oid… leuk dat jij dat wilt maar zo werkt het toch niet😅 moet wel een klik zijn en dan komt de intimiteit, dat kun je niet iemand opleggen
Ja, vond ik ook. Ik had het idee dat hij dit tot nu toe redelijk met zijn “onzekerheid” kon verbloemen. Maar toen hij zei van dat Chris een verkeerde keuze had gemaakt etc toen had ik het idee dat die onzekerheid al die tijd een act is geweest en dat dit de echte Marcel was die naar boven kwam.
Hoe kan ik hem nou zijn vergeten
Ik heb net de aflevering gezien en de preview van de reünie aflevering, blijkbaar is er veel juice . Ik ben heeeeel benieuwd naar de aflevering van volgende week. Zou er dan toch iets gebeurd zijn tussen Jakob/Casper/Scott in de villa?
Na de vooruitblikken van dit seizoen geloof ik totaal niet meer dat er écht veel juice is
Hahaha oja, thanks voor de reminder!
Wat de neuk. Die uitslag
Jeetje tijdens de date met Scott lieten ze zoveel zoenen zien en bij Jakop bijna niks
Ik had na deze aflevering ook echt gedacht dat hij voor Scott zou gaan. Die date zag er zoveel leuker uit! En ook meer connectie tussen hun, zo leek het. Ben benieuwd naar volgende week
Ik vind het eigenlijk vanaf het begin al duidelijk dat hij voor Jakop zou gaan. Ik denk dat Scott beter bij hem past maargoed… Ik ben overigens nog bij de dates maar was te nieuwsgierig haha. Ben ook wel benieuwd naar de reunie. Vind dat altijd één van de leukste afleveringen.
Ja het leek wel of de productie je hiermee op het verkeerde been wilde zetten.