Hahaha ja ik vond Carlo het ook leuk doen, paste heel goed allemaal. Al met al toch een leuk seizoen ondanks het einde. Best veel sympathieke jongens ook
Ik vond die Julien wel echt een beetje cringe… zo gemaakt grappig
Haha ja 1x was leuk maar hij bleef maar doorgaan met grappen maken, awk
Ohnee mijn hart breekt! Wat super verdrietig voor Chris
.
Echt leuk die foto’s en filmpjes van de dates van Chris en Jakop
Neee arme Chris 

Aaaah vind dit echt zielig voor Chris. Hij vond hem ècht leuk leek het zo in het filmpje.
Jeeeetje een huilende prins die zo op tv wordt afgewezen, dat is toch totaal niet de bedoeling van dit programma 
. Wow echt diep respect voor hem, dat hij zich zo kwetsbaar laat zien en het nog voor Jakop opneemt. En sowieso hoe lief hij voor iedereen was.
Ik zit echt te janken hier.
@greenie ik denk ook bindingsangst. Ik voel ergens ook boosheid maar uiteindelijk is Jakop hier zelf ook slachtoffer van.
Edit: slachtoffer is een groot woord haha maar met bindingsangst zit je jezelf gigantisch in de weg lijkt me. Misschien gaat hij nog wel 10 van zulke net-niet relaties krijgen en dat is ook niet wat hij wil.
Oooh ja je hebt ook helemaal gelijk hoor. Aan zijn tranen was ook wel te zien hoe rot Jakop het vond dat het niet gelukt is tussen ze. M’n ‘boosheid’ komt dan ook vanuit m’n eigen pijn haha. Ik voel Chris zo erg omdat ik het helemaal herken hoe pijnlijk en verdrietig het is als je zo gek op elkaar bent maar het door bindingsangst van de ander steeds maar niet lukt.
Jaaa Marcel en Julien
Cringe cringe
Wel fijn om te zien dat Chris ook normaal kan praten ipv alleen die robot stem alsof hij de autocue leest
Jimmy die anderen dramatisch en fake noemt hahaha
Ik vind Jimmy toch wel zo’n onsympathieke vent
Aflevering 1 dacht ik nog ja leuk, maar dat is alleen maar bergafwaarts gegaan
Ik heb eigenlijk het idee dat er nog meer zaken gebeurd zijn in de villa waar we geen weet van hebben. Continu zaten die mannen achter Carlo te smoezen en te lachen en blikken uit te wisselen. En ook toen het ging over de gevoelige oren van Marcel, maakte Rick ook zo’n insinuerend grapje leek wel.
De mannen die toegaven dat ze gezoend hadden, was ook alleen maar omdat Carlo hen hiermee direct confronteerde. Niet dat dit uit henzelf kwam.
En nu snap ik trouwens ook met terugwerkende kracht waarom iedereen jakop zo’n flirt vond. Ik vond het maar een dooie, maar ik snap dat die mannen dat anders ervaren hebben haha. Ik vind er ook wel wat van dat je in zo’n programma naar meerdere mannen avances maakt. Ik snap best dat het je overkomt dat je een goede klik hebt hoor, maar jakop had met 3(? Volgens mij) andere mannen gezoend.
Wel bijzonder dat niemand hierover straight richting Chris is geweest. Ook met het oog op het vergroten van de eigen win kansen.
Ik wilde Chris trouwens echt knuffelen. Ik was verrast door de vele emoties die bij zowel Chris als Jakob speelden. Dit was gevoelsmatig de eerste keer dat ik Jakob (emotie wise) oprecht heb gezien
Dit vraag ik me af. Chris liet meerdere keren weten heel open-minded te zijn, het flirterige van Jakop juist leuk te vinden, niet snel jaloers te zijn etc. Als hij er in de villa naar gevraagd heeft geloof ik best dat Scott en Jakop eerlijk geantwoord hebben. Misschien niet uit zichzelf verteld nee maar wie doet dat wel als je in de datingfase meerdere dingen tegelijk hebt lopen 
Merk wel dat ik het vorig seizoen zo saai vond dat er onderling in de villa niks gebeurde maar nu dat wel zo is hoeft het toch ook weer niet zo nodig van mij. Toch beetje sneu voor Chris, zeker met deze afloop.
Maar dit is toch precies wat chris ook doet? Maar dat vind je anders omdat het zijn rol is ofzo? Het is toch juist een superonnatuurlijke situatie dat al die mannen één iemand (chris) twee uurtjes oid per dag zien, moeten “strijden” om de allerleukste te zijn, terwijl ze hem helemaal niet kennen??? Tegelijkertijd zitten ze 24/7 in een villa met zn allen, toch niet gek dat daar al snel wat ontstaat?
Ervan uitgaande dat al die mannen daar werkelijk zitten omdat ze graag een relatie willen, is het toch alleen maar logisch dat ze hun opties verkennen ipv alleen maar focussen op een man die ze helemaal niet kennen en amper leren kennen, alleen maar omdat hij
de prins
is?
Ja ik zou het als ik Chris was ook niet leuk vinden als ik iemand als winnaar uitkies, die eigenlijk liever met iemand anders in het huis had willen zijn.
Prima maar dan moet je daar ook gewoon open over zijn vind ik
Iedereen wist van Chris met wie 'ie zoende, maar andersom was dat niet het geval
Mwahhh weet ik niet hoor, sommige mannen waren wel eerlijk over dat ze met chris gezoend hadden, maar anderen probeerden het ook wel voor zich te houden. En kan me niet herinneren dat ik chris heb horen zeggen van “he scott, voordat we gaan tongen is het misschien wel goed om te weten dat ik vanmiddag nog met jakop heb gezoend”
Ja die mannen hadden daar ook gewoon eerlijk over moeten zijn ipv zo geheimzinnig zeggen ‘er is een klein kusje geweest misschien’. Chris had dit zelf ook kunnen aangeven uiteraard, maar snap dat 'ie wellicht denkt dat de mannen dat wel in de groep gooien.
Maar goed, de insteek van 't programma is dat je daar in een huis gaat zitten en met z’n allen voor 1 man gaat (sowieso een raar concept eigenlijk). Dus dan vind ik 't wel bijzonder als je onderling ook met elkaar gaat flikflooien en daar dan niet over open bent.