Ja ik ben ook heel benieuwd in welke vorm en hoe dat gegaan is
Ja ben ook heel benieuwd wat het verhaal is. Ennn er is blijkbaar echt veel geflikflooid onderling, tijdens of na de opnames
Het valt me op dat de bachelor(ette) meestal kiest voor iemand die mysterieus of in ieder geval niet hotel de botel is. Het is toch interessanter om te jagen als er zich zovelen voor je voeten werpen, vermoed ik.
Ik had het gevoel dat Chris helemaal gek is van Jakop, helemaal verliefd, en dat Jakop dat “mysterieuze” erin houdt maar het voelt zo tegen gehouden zoals die doet. Alsof hij Chris niet zo leuk vind als andersom.
Ik zag na de eerste of tweede date al wel aankomen dat jakop het zou worden. De regisseur heeft goed z’n best gedaan om nog wat verwarring te zaaien haha. Oke en Chris heeft z’n kans ook nog wel even gegrepen.
Ik vond het op de beelden van volgende week er nog wel uit zien alsof ze samen zijn (hoe ze naast elkaar zaten en qua lichaamstaal).
En of het nou zo’n issue zou zijn als er onderling wat gezoend is weet ik ook niet. Chris heeft ook flink getongd natuurlijk. Maar ben benieuwd wat er nog komt!
What the fuck doet Carlo Boszhard daar nou weer
En Chris en Jacob kijken echt nog wel verliefd naar elkaar in het voorstukje van de reünie. Geen idee waarom Jacob moet huilen maar dat stukje waar Chris iets zegt over twee van z’n favoriete mannen die samen naar huis gaan dat lijkt me wel typisch zo’n hypothetische uitspraak ofzo wat dan lekker juicy is gemonteerd.
De reunie is echt waarvoor ik dit programma kijk pffff
Dat is wel anders dan onderling, lijkt me? Hij moet kiezen, dan wil je toch weten toch ook weten of het op die manier ook klikt en fijn voelt.
Vond z’n date met Scott echt wel intiem ook, zeker in dat hotel. Moet toch kut voor Scott zijn geweest
Ik vond dat Chris echt tijdens die ballonvaart zo naar achter leunde alsof Scott te dichtbij kwam met praten.
Ja dat klopt wel. Maar ik zou het toch hypocriet vinden als Chris hier moeilijk over zou doen. Maar we weten ook niet of dat zo is.
Leuk trouwens om Francien Regelink terug te zien!
Haha ik dacht dat ik het me verbeelde gezien het continue zoenen en zo maar niet de enige die het zag dus.
Ah ik heb wel het idee dat Jakop serieus is hoor! Hij is denk ik gewoon niet het type dat dat supererg laat blijken. Ik zou ook niet het achterste van mijn tong laten zien met een camera op m’n smoel. Daarnaast zag je wel echt dat hij en Chris zoveel plezier hadden met elkaar en veel lachten, dat vind ik zelf ook heel belangrijk. Scott leek me wat serieuzer maar wel de ideale schoonzoon.
Die reünie zag er wel heftig uit vooral dat Jakop moet huilen waarommm
Jammer dat Robbert de reünie niet presenteert! Heel benieuwd naar. Chris z’n insta is nu ook ineens privé trouwens Vind dat zo stom altijd, snap het ook niet. Hij deelt echt niets bijzonders.
Ik kon tijdens die ballon date alleen maar denken: hoe a-romantisch om met crewleden in dat bakje gepropt te staan
Ik vond trouwens de finale echt behoorlijk saai ook
Ja dit inderdaad. Ik zag bij de ontknoping ook een traan in z’n (voor de kijker) linkeroog die hij heeeel hard probeerde weg te werken, volgens mij dacht hij even dat ie het niet ging worden.
Ik heb steeds het idee dat ik bepaalde info van de kandidaten heb gemist. Chris zei deze aflevering wel 3x dat Scott zo avontuurlijk is, maar wat is er (behalve de pot zand uit Australië oid) zo avontuurlijk aan hem? Ik heb het idee dat je bij de vorige seizoenen veel meer van de kandidaten zag.
En die reünie ik durf bijna niet te kijken man. Ik wil zo graag dat dit de nieuwe Marvin en Ferdi worden.
Ja dit gevoel had ik ook heel erg bij Jakop. Vind hem heel lief overkomen en snap ook goed dat je niet in één keer alles op tafel gooit over je gevoelens/verleden als je misschien ook nog wel af kan vallen.
Nou op naar de reünie, zo te zien maakt dat alles goed, of ze hebben weer alles zo geknipt en geplakt dat het heel heftig lijkt maar uiteindelijk heel erg mee valt. Kan niet wachten!
Vond dit trouwens wel een chill seizoen, niet super veel drama en keek gewoon lekker rustig weg. Alleen jammer dat die stukjes van Chris bij de ceremonie zo mega ingestudeerd klonken.
Ooh vreemd! De meeste hadden een openbaar profiel. Misschien heeft het met de RTL-gate TVOH te maken, dat iedereen zijn of haar profiel afschermd. Waarom zouden ze dit doen in aanloop van de reunie, terwijl ze niks delen.
Over de laatste aflevering (spoiler): Vond het een saaie aflevering en had al verwacht dat hij voor Jakop zou gaan, ondanks dat ik en blijkbaar ook zijn familie en vrienden voor Scott zou zijn gegaan. Was wel zo gemonteerd dat het leek alsof Scott meer kans zou maken. Verder ben ik heel erg benieuwd naar de reunie, zijn ze nog bij elkaar? Er lijkt weer een groot drama te komen, maar zal wel weer zo gemonteerd zijn. Ik hoop stiekem op een big reveal van Casper en Jakop.
Ik heb een paar deelnemers gevolgd en veel waren toen al afgeschermd. Weet niet precies meer welke, maar was vorig jaar ook zo. Denk dat het ook wel een manier is om meer volgers te krijgen, want mensen zijn nou eenmaal nieuwsgierig. Maarja ik ontvolg ze vaak wel weer als het programma is afgelopen