The Bachelorette / Prince Charming

Ik kan uberhaupt het wordt “kusje” niet meer horen. Meestal ging het ook helemaal niet om een kusje maar was het een gigantische lebber.

1 like

Haha sorry maar stel je even voor dat je in de kroeg staat met een gast (of vrouw) in wie je geinteresseerd bent en met wie je een leuke date hebt gehad en om jullie heen staan nog vijf andere vrouwen en dan zegt ie tegen een van hen “linda, we hebben het superleuk gehad gisteren en die zoen smaakte zeker naar meer”, zou je dan echt denken “ahww zo fijn dat hij gewoon eerlijk is!!” Ik niet namelijk :stuck_out_tongue:

Ja ik vind het concept van dit programma ook zooooo vreemd eigenlijk?? Vooral omdat ze chris zo weinig zien en wel 24/7 met elkaar in dat huis zitten dus ik snap echt wel dat er onderling ook iets kan ontstaan. En ook dat je op een gegeven moment dan denkt van eh ja ok wie is fucking chris eigenlijk, ik ken die gast helemaal niet en als ik 'm dan een keer zie, is het met tien anderen erbij, hoezo moet ik hem eigenlijk zo leuk vinden?

In mijn ogen heeft jakop (en jimmy, casper, marcel, scott, lesley, hoewel in mindere mate) hetzelfde gedaan als chris, gewoon zn opties onderzocht :stuck_out_tongue: Snap wel dat het niet per se het doel is van het programma, maar ja, dat is dan toch van ondergeschikt belang als je denkt dat je wel eens een serieuze partner zou kunnen treffen in die villa? Of als je gewoon denkt: ja whatever ik heb geen relatie, die prins weet mn naam amper en ik heb wel ff zin om te tongen?

4 likes

Chris geeft in een Q&A op de insta van Videoland aan dat hij het niet erg vond dat ze onderling zoenden :slight_smile:

Heerlijk hoe chill en volwassen hij alles opneemt!

16 likes

Helaas geen bewegend beeld nog

3 likes

Ooh leuke meiden denk ik, super knap allemaal. Ben heel benieuwd naar dit seizoen haha!

1 like

Ik ben echt benieuwd of we een andere Thomas dan van StukTV gaan leren kennen. Ook heel benieuwd wat zijn type is. Ergens denk ik dat hij houdt van mega knappe modellen vrouwen, helemaal strak in de make-up etc., maar dat hij uiteindelijk met een meer naturelle meid er vandoor gaat. (Al doet zij waarschijnlijk niet mee aan zo’n programma) Misschien iemand die een serieuze en volwassen kant in hem naar boven haalt (kan ook de eerste type vrouw zijn natuurlijk).

Bij Stuk werd hij volgens mij altijd als een beetje een sulletje neergezet, de eeuwige student enzo. Sinds zijn transformatie voor Men’s Health ziet hij er wel echt anders uit en heeft hij misschien ook een iets stoerder imago. Maar toch denk ik dan bij veel van die über knappe vrouwen dat zij echt heel erg out of his league zijn haha :sweat_smile:

2 likes

Ik ken eerlijk gezegd deze man niet. Maar hij ziet eruit als een fuckboy waar een hypothetische vriendin een ONS mee zou kunnen hebben, om vervolgens compleet over haar oren verliefd te worden terwijl hij alleen vanaf 00.00 appt wat haar :sparkles: plannen :sparkles: voor die avond zijn. Om vervolgens semi ruzie met die hypothetische vriendin te krijgen omdat zij dit als een bevestiging ziet van wederzijdse gevoelens terwijl ik haar probeer te behoeden van een gebroken hartje.

10 likes

Wow wat the fuck :triumph:

1 like

Wat een klootzak!!!

1 like

Vind zulke verhalen altijd interessant, hoe mensen ‘echt’ zijn.
Vind Giel (prive)wel een sympathieke gast, mijn vriend kent hem van vroeger en maakt ook altijd ‘gewoon’ een praatje. Al zal die ook wel zn momentjes hebben soms.

2 likes

The Bachelorette USA en The Bachelor USA staan 15 en 22 februari op Videoland!!! :dancer:t4::dancer:t4::dancer:t4:

16 likes

Dit lijkt me veel leuker dan met die Thomas:

18 likes

Ik hoop echt dat we dit in NL kunnen kijken man.

7 likes

Aah jammer zeg, The Bachelor met Fabrizio is niet in NL te bekijken op GoPlay :cry:

Heb ‘t zelf nog niet geprobeerd maar zag net deze manier langskomen op een juizzzkanaal, misschien werkt dat?

6 likes

Zo kijken wij ook de verhulstjes (nieuw seizoen begonnen) maar dan via laptop en streamen naar tv.
giphy (1)

7 likes

Oh top! Het werkt! Hopelijk alleen niet heel onveilig via gratis VPN :joy: Moet/wil nog steeds een keertje een goede niet al te dure op mijn macbook installeren maar er zijn er zoveel.

De eerste aflevering met Thomas staat online! Ik heb nu een paar vrouwen gezien en krijg direct de kriebels van Lysette :sweat_smile: Vond haar zo awkward binnenkomen en Thomas reageerde positief in het interviewstukje maar ik vond het alleen maar ongemakkelijk tussen hun haha.

1 like

Oh he ik dacht pas woensdag

Of wordt het nu elke maandag

1 like