Ik vond het maar een matig seizoen. En sheehz het lijkt wel alsof Chris vanaf een autocue leest. Zo’n nieuws presentator vibe. Ik vind het ergens heel ongepast als kandidaten in de villa met elkaar hebben gezoend?! Misschien zie ik dat verkeerd maar ik vind het eigenlijk not done??
Dit ziet er wel gezellig uit Lijkt wel alsof ze een videoclip aan het opnemen zijn
Die zijn nog bij elkaar maar proberen dat niet teveel te laten blijken
Gatverdamme jakop zit zo erg naar zichzelf in de camera te kijken. Hij geilt echt hard op zichzelf volgens mij. Ewl nee ik vind hem niks.
Nou dit zie ik echt niet, Chris en Jakop kijken allebei dezelfde kant op, waar moet hij dan kijken?
Gatverdamme? Jeetje wat overdreven haha
Ja ik zag het duidelijk meerdere malen. Los van het feit dat ik het leuk vind dat ze gelukkig lijken te zijn met elkaar. Vind dat zo ergerlijk. Oh en met in de camera kijken bedoel ik hoe vloggers “vroeger” vaak naar zichzelf keken in de camera. Die “fout” werd heel vaak gemaakt.
Haha nou als ik incidenteel moet zoomen voor m’n werk betrap ik mezelf er ook op dat ik veelal naar mezelf zit te kijken ipv in dat mini-lensje. Is helemaal niet raar als je weinig camera/online vergader- ervaring hebt.
Je zou denken dat hij dat juist wel zou moeten weten. Maar oke ik vond het ergerlijk. Gatverdamme is idd overdreven uitgedrukt.
Marcel heeft ‘Happy in love ’ in z’n bio staan
Ultiem cringe dit
Volgens Robbert Rodenburg in de napraat was Marcel de publiekslieveling
In de link hierboven van RTL Boulevard vind je een filmpje van Chris en Jakop waarin ze ook echt een stel lijken. Deze foto valt echt in het niet daarbij vind ik haha Morgen zullen we het weten!
En zoiets zei Chris ook in de preview toch?
Scott had het inmiddels wel een plek gegeven zei hij in die viewing party. Marcel en Jakop waren ook z’n besties in het huis, dus vind het niet zo gek dat ze nog vrienden zijn Ik denk dat wat Chris zei tijdens de reünie echt gewoon raar uit de context geknipt is, maar we shall see
Juliën is radio-dj bij 3fm en zegt nu ook steeds ‘Morgen wordt eindelijk bekend met wie ik een relatie heb!!! We hebben zelfs al samen kerst gevierd!!’
Sowieso Marcel. Nu al een uitgemolken relatie
Wel beter die wenkies van Scott hier
Nou tering ze hebben elkaar wel allemaal afgelebberd
Zo maar echt Had wel met Chris te doen, jeeeetje
Overigens echt hard gelachen om Carlo (zijn opmerkingen). Je moet er misschien van houden maar dat doe ik schijnbaar hahaha
Goede aflevering wel! Sneu dat het zo eindigt al zijn er vast genoeg die Chris wel willen troosten
Aww heel jammer voor ze