Ugh Jakop
Heeft Jakop nou serieus niet eerder tegen Chris gezegd dat hij ermee wilde stoppen, voordat er camera’s bovenop stonden?
Vind het heel sneu voor Chris
Ja vroeg ik me inderdaad ook af. Ik heb trouwens sinsds deze aflevering pas het idee dat ik Chris een beetje heb leren kennen, vind hem veel leuker dan ik dacht! Hiervoor was alles zo gescript.
En ik vind Jimmy echt een naar persoon. Vond ik eigenlijk al vanaf dat hij zo judgemental deed over het werk van Rik.
Ah vind het ook echt sneu voor Chris. Maar het verbaasd me dan weer niks van Jakop. Heeft hij nou met 3 andere in de villa lopen tongen?? Casper vind ik altijd zo raar overkomen, hij praat altijd alsof ie heel gepikeerd is.
Oooh zo sneu Chris z’n verdriet. Ik word hier altijd een beetje boos van. Maanden met elkaar gaan, weekendjes weg eigenlijk alles wat past In een relatie maar als het dan puntje bij paaltje komt ineens niet genoeg gevoelens hebben. Volgens mij heb je dan gewoon bindingsangst die je niet wilt erkennen…
Ik snap het wel, gevoelens kunnen ook weer verdwijnen. Het is natuurlijk al even geleden dat ze in de palazzo zaten. Maar zou het ook leuk vinden als ze daten buiten de camera’s om.
Heb ik nou het stukje gemist waarin Casper zei “Ik wil … (Jakop?) niet in een kwaad daglicht zetten”? Dat was vorige week in het voorstukje te zien dacht ik. Maar nu heb ik het niet gehoord? Zal wel over die kus/zoen van hun gegaan zijn.
Ik mag hopen dat dit wel al eerder bekend was dan met de camera’s erbij. Maar ik vrees er ook voor😔
Hmm dat kan ik me bijna niet voorstellen, volgens mij is Scott er wel klaar mee. Stel je voor als Scott en Jakop bij elkaar komen, dat zou echt mega pijnlijk zijn voor Chris.
Hahaha ja ik vond Carlo het ook leuk doen, paste heel goed allemaal. Al met al toch een leuk seizoen ondanks het einde. Best veel sympathieke jongens ook
Ik vond die Julien wel echt een beetje cringe… zo gemaakt grappig
Haha ja 1x was leuk maar hij bleef maar doorgaan met grappen maken, awk
Ohnee mijn hart breekt! Wat super verdrietig voor Chris .
Echt leuk die foto’s en filmpjes van de dates van Chris en Jakop
Neee arme Chris
Aaaah vind dit echt zielig voor Chris. Hij vond hem ècht leuk leek het zo in het filmpje.
Jeeeetje een huilende prins die zo op tv wordt afgewezen, dat is toch totaal niet de bedoeling van dit programma . Wow echt diep respect voor hem, dat hij zich zo kwetsbaar laat zien en het nog voor Jakop opneemt. En sowieso hoe lief hij voor iedereen was.
Ik zit echt te janken hier.
@greenie ik denk ook bindingsangst. Ik voel ergens ook boosheid maar uiteindelijk is Jakop hier zelf ook slachtoffer van.
Edit: slachtoffer is een groot woord haha maar met bindingsangst zit je jezelf gigantisch in de weg lijkt me. Misschien gaat hij nog wel 10 van zulke net-niet relaties krijgen en dat is ook niet wat hij wil.
Oooh ja je hebt ook helemaal gelijk hoor. Aan zijn tranen was ook wel te zien hoe rot Jakop het vond dat het niet gelukt is tussen ze. M’n ‘boosheid’ komt dan ook vanuit m’n eigen pijn haha. Ik voel Chris zo erg omdat ik het helemaal herken hoe pijnlijk en verdrietig het is als je zo gek op elkaar bent maar het door bindingsangst van de ander steeds maar niet lukt.
Jaaa Marcel en Julien
Cringe cringe
Wel fijn om te zien dat Chris ook normaal kan praten ipv alleen die robot stem alsof hij de autocue leest