The Bachelorette / Prince Charming

Vond het sowieso nergens op slaan om dan te gaan janken omdat 3 meiden echt 10 minuutjes later nog aansluiten? Hoezo is het dan ineens wij tegen zij…

6 likes

Als die 3 gewoon net zo binnenkwamen als de rest, waren ze met net zoveel maar dan was er waarschijnlijk geen gezeik. Wordt natuurlijk express zo gedaan want dan is er meteen concurrentie tussen de dames. Ook omdat die 3 meteen een momentje met Thomas mochten hebben. Ben benieuwd of er drama komt :smirk:

1 like

Vind Thomas trouwens best wel basic eruit zien, snap niet dat ze hem allemaal zooo knap vinden

18 likes

Ja vind ik ook, gewoon wel een leuk koppie maar dat hele wauw effect zie ik niet. Vind hem wel beter dan Tony, die vind ik er altijd ongezond uitzien met hele dooie ogen.

6 likes

Mn man kent 1 van die meiden via vegan activisme, ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen. Ze had in elk geval de mooiste jurk aan, Romy.

Ik vind Indigo echt een hele leuke lach hebben.

5 likes

Ja echt zo’n standaard Nederlandse mannenhoofd.

Ik vond Romy dr jurk ook echt prachtig, ook een mooie vrouw.

2 likes

Wat is het idee van dat briefje van Indigo ook? Haha wtf: ik heb iets voor je het is een briefje met een vraag erop die ik je ook gewoon kan stellen

13 likes

Ik ken haar ook van vroeger. Van de middelbare.

Hee is het een leuk idee om een soort top 3 voorspelling te maken op basis van de eerste indruk?!

Ik zou mijn geld inzetten op Romy, Maureen en Ascha

1 like

Intro aflevering 2 “Ik wil de liefde vinden omdat iemand anders gelukkig maken het mooiste is wat er is.” ??? :woozy_face: :confused:

Ligt waarschijnlijk aan mij maar dit snap ik echt niet. :joy: Erachteraan zegt hij wel dat hij zijn leven wilt delen en dát snap ik wel. Maar niet dat iemand gelukkig maken het allermooiste is van de hele wereld.

2 likes

Leuk! Ik denk Maureen en Karen.

2 likes

Romy’s jurk deed me direct denken aan die welbekende galajurk van Jennifer Lopez. Ze praat wel graag en veel over haarzelf zelf. Maar die opmerking wat zo’n andere meid zei ‘pff die ligt er zo uit’ wat stom om te zeggen, zo bitchy. Indigo komt mij zoooo bekend voor. Er werd trouwens gezegd dat ze dachten dat indigo het werd omdat zij vaak in de trailer voorkwam. Maar dan is het juist vaak niet diegene. En na het zien van aflevering 2, Rome ligt volgens mij nu al niet goed in de groep.

3 likes

Ik vind Indigo enorm op Monica Geuze lijken, uit de tijd dat ze net begon met vloggen (7 jaar geleden ofzo?) Misschien is dat het?

19 likes

Indigo deed recent nog mee aan first dates! Misschien dat je daar een fragment van hebt gezien.

Edit: Indigo en Roy gemist? Start met kijken op NPO Start

En helemaal met je eens over Romy en de andere dames die zo over haar roddelen.

1 like

Ik cringe hard bij “Spetter!”

14 likes

Ja ik ook :weary::weary::weary::weary::weary:

En ook wel red flag als je je baan opzegt voor dit programma maar oké

2 likes

Wat??? Heeft ze dat gedaan? Ze werkt toch gewoon als leerkracht?

1 like

Nee niet zij een andere meid!

Ja, dat was ook mijn gedachte toen ze uit de auto stapte!

Ik vond het wel een beetje een matige aflevering, hebben ook echt alleen die dames zien uitstappen en een praatje met 3. Niet eens de first-impression roos… Heb echt het idee dat ze zoveel mogelijk cliffhangers inbouwen (net als bij Tony toen), terwijl er verder weinig spannends in zit en vooral veel geklets/geroddel onderling, irriteer me daar nu al aan. Maar hopelijk word ik positief verrast haha.

Ik denk dat Lysette en Diandra niet zo ver komen en denk dat Acha, Demi en Maureen wel ver gaan komen.

Zag dat Romy de ex is van Giel Beelen!

3 likes