Jimmy die anderen dramatisch en fake noemt hahaha
Ik vind Jimmy toch wel zo’n onsympathieke vent
Aflevering 1 dacht ik nog ja leuk, maar dat is alleen maar bergafwaarts gegaan
Ik heb eigenlijk het idee dat er nog meer zaken gebeurd zijn in de villa waar we geen weet van hebben. Continu zaten die mannen achter Carlo te smoezen en te lachen en blikken uit te wisselen. En ook toen het ging over de gevoelige oren van Marcel, maakte Rick ook zo’n insinuerend grapje leek wel.
De mannen die toegaven dat ze gezoend hadden, was ook alleen maar omdat Carlo hen hiermee direct confronteerde. Niet dat dit uit henzelf kwam.
En nu snap ik trouwens ook met terugwerkende kracht waarom iedereen jakop zo’n flirt vond. Ik vond het maar een dooie, maar ik snap dat die mannen dat anders ervaren hebben haha. Ik vind er ook wel wat van dat je in zo’n programma naar meerdere mannen avances maakt. Ik snap best dat het je overkomt dat je een goede klik hebt hoor, maar jakop had met 3(? Volgens mij) andere mannen gezoend.
Wel bijzonder dat niemand hierover straight richting Chris is geweest. Ook met het oog op het vergroten van de eigen win kansen.
Ik wilde Chris trouwens echt knuffelen. Ik was verrast door de vele emoties die bij zowel Chris als Jakob speelden. Dit was gevoelsmatig de eerste keer dat ik Jakob (emotie wise) oprecht heb gezien
Dit vraag ik me af. Chris liet meerdere keren weten heel open-minded te zijn, het flirterige van Jakop juist leuk te vinden, niet snel jaloers te zijn etc. Als hij er in de villa naar gevraagd heeft geloof ik best dat Scott en Jakop eerlijk geantwoord hebben. Misschien niet uit zichzelf verteld nee maar wie doet dat wel als je in de datingfase meerdere dingen tegelijk hebt lopen
Merk wel dat ik het vorig seizoen zo saai vond dat er onderling in de villa niks gebeurde maar nu dat wel zo is hoeft het toch ook weer niet zo nodig van mij. Toch beetje sneu voor Chris, zeker met deze afloop.
Maar dit is toch precies wat chris ook doet? Maar dat vind je anders omdat het zijn rol is ofzo? Het is toch juist een superonnatuurlijke situatie dat al die mannen één iemand (chris) twee uurtjes oid per dag zien, moeten “strijden” om de allerleukste te zijn, terwijl ze hem helemaal niet kennen??? Tegelijkertijd zitten ze 24/7 in een villa met zn allen, toch niet gek dat daar al snel wat ontstaat?
Ervan uitgaande dat al die mannen daar werkelijk zitten omdat ze graag een relatie willen, is het toch alleen maar logisch dat ze hun opties verkennen ipv alleen maar focussen op een man die ze helemaal niet kennen en amper leren kennen, alleen maar omdat hij de prins
is?
Ja ik zou het als ik Chris was ook niet leuk vinden als ik iemand als winnaar uitkies, die eigenlijk liever met iemand anders in het huis had willen zijn.
Prima maar dan moet je daar ook gewoon open over zijn vind ik
Iedereen wist van Chris met wie 'ie zoende, maar andersom was dat niet het geval
Mwahhh weet ik niet hoor, sommige mannen waren wel eerlijk over dat ze met chris gezoend hadden, maar anderen probeerden het ook wel voor zich te houden. En kan me niet herinneren dat ik chris heb horen zeggen van “he scott, voordat we gaan tongen is het misschien wel goed om te weten dat ik vanmiddag nog met jakop heb gezoend”
Ja die mannen hadden daar ook gewoon eerlijk over moeten zijn ipv zo geheimzinnig zeggen ‘er is een klein kusje geweest misschien’. Chris had dit zelf ook kunnen aangeven uiteraard, maar snap dat 'ie wellicht denkt dat de mannen dat wel in de groep gooien.
Maar goed, de insteek van 't programma is dat je daar in een huis gaat zitten en met z’n allen voor 1 man gaat (sowieso een raar concept eigenlijk). Dus dan vind ik 't wel bijzonder als je onderling ook met elkaar gaat flikflooien en daar dan niet over open bent.
Ik kan uberhaupt het wordt “kusje” niet meer horen. Meestal ging het ook helemaal niet om een kusje maar was het een gigantische lebber.
Haha sorry maar stel je even voor dat je in de kroeg staat met een gast (of vrouw) in wie je geinteresseerd bent en met wie je een leuke date hebt gehad en om jullie heen staan nog vijf andere vrouwen en dan zegt ie tegen een van hen “linda, we hebben het superleuk gehad gisteren en die zoen smaakte zeker naar meer”, zou je dan echt denken “ahww zo fijn dat hij gewoon eerlijk is!!” Ik niet namelijk
Ja ik vind het concept van dit programma ook zooooo vreemd eigenlijk?? Vooral omdat ze chris zo weinig zien en wel 24/7 met elkaar in dat huis zitten dus ik snap echt wel dat er onderling ook iets kan ontstaan. En ook dat je op een gegeven moment dan denkt van eh ja ok wie is fucking chris eigenlijk, ik ken die gast helemaal niet en als ik 'm dan een keer zie, is het met tien anderen erbij, hoezo moet ik hem eigenlijk zo leuk vinden?
In mijn ogen heeft jakop (en jimmy, casper, marcel, scott, lesley, hoewel in mindere mate) hetzelfde gedaan als chris, gewoon zn opties onderzocht Snap wel dat het niet per se het doel is van het programma, maar ja, dat is dan toch van ondergeschikt belang als je denkt dat je wel eens een serieuze partner zou kunnen treffen in die villa? Of als je gewoon denkt: ja whatever ik heb geen relatie, die prins weet mn naam amper en ik heb wel ff zin om te tongen?
Chris geeft in een Q&A op de insta van Videoland aan dat hij het niet erg vond dat ze onderling zoenden
Helaas geen bewegend beeld nog
Ooh leuke meiden denk ik, super knap allemaal. Ben heel benieuwd naar dit seizoen haha!
Ik ben echt benieuwd of we een andere Thomas dan van StukTV gaan leren kennen. Ook heel benieuwd wat zijn type is. Ergens denk ik dat hij houdt van mega knappe modellen vrouwen, helemaal strak in de make-up etc., maar dat hij uiteindelijk met een meer naturelle meid er vandoor gaat. (Al doet zij waarschijnlijk niet mee aan zo’n programma) Misschien iemand die een serieuze en volwassen kant in hem naar boven haalt (kan ook de eerste type vrouw zijn natuurlijk).
Bij Stuk werd hij volgens mij altijd als een beetje een sulletje neergezet, de eeuwige student enzo. Sinds zijn transformatie voor Men’s Health ziet hij er wel echt anders uit en heeft hij misschien ook een iets stoerder imago. Maar toch denk ik dan bij veel van die über knappe vrouwen dat zij echt heel erg out of his league zijn haha
Ik ken eerlijk gezegd deze man niet. Maar hij ziet eruit als een fuckboy waar een hypothetische vriendin een ONS mee zou kunnen hebben, om vervolgens compleet over haar oren verliefd te worden terwijl hij alleen vanaf 00.00 appt wat haar plannen
voor die avond zijn. Om vervolgens semi ruzie met die hypothetische vriendin te krijgen omdat zij dit als een bevestiging ziet van wederzijdse gevoelens terwijl ik haar probeer te behoeden van een gebroken hartje.
Wow wat the fuck
Wat een klootzak!!!
Vind zulke verhalen altijd interessant, hoe mensen ‘echt’ zijn.
Vind Giel (prive)wel een sympathieke gast, mijn vriend kent hem van vroeger en maakt ook altijd ‘gewoon’ een praatje. Al zal die ook wel zn momentjes hebben soms.