Mijn vriend vindt het raar dat ik hem zo aantrekkelijk vind haha
oh goeie! Dank je wel
Respect dat hij dat aangeeft.
Mijn vriend doet zogenaamd echt alsof hij niet kan zien of een man wel of niet knap is überhaupt. Ik denk dat hij gewoon te bang is dat het zijn mannelijkheid aantast wanneer hij zoiets een keer zou zeggen of toegeven, want ik kan me niet voorstellen dat je hier totaal blanco in staat en nooit een mening over hebt ofzo.
Yesssss helemaal zin in. Alles aan de kant, gelijk kijken.
Jep, maar ik vind m nu wel echt leuker overkomen dan dat ik dacht / had verwacht.
Wist niet dat hij vader was lol
Jaa was die volgens mij ook al tijdens tempa
Ik vind Fabrizio echt helemaal niks maar ga wel kijken haha. Las wel dat zijn fuckboy kant al snel weer naar boven kwam. Thomas zou meer mijn type zijn maar sinds ik hier heb gelezen hoe hij tegen vrouwen doet vind ik het ook echt niet oké. Hopelijk is hij ondertussen wat volwassener geworden. Tijdens de eerste twee uitzendingen vond ik hem wel leuk.
Hahaha ik zat ook al zo
Willem Engel?
Nee die heeft toch steeds een nieuwe blonde meid die weer op de vorige lijkt, het is dan serieus, grote liefde, insta official etc en binnen een jaar ofzo weer uit.
Maar ga wel kijken!
Heb een klein stukje gekeken, op bewegend beeld komt ie wel beter over vind ik. Ik kan tatoeages erg waarderen maar zo’n enorme nektatoeage en dan ook nog met zo’n creepy oog.
Iemand zei trouwens, jaa ik heb niks over je opgezocht ik weet niks over je. Dat is toch zo’n bullshit? wie gaat er nou meedoen en je weet niks over de bachelor. Lijkt me heel sterk. Stel je wilt echt geen relatie starten met iemand die al een kind heeft, nou dan zit je al. Denk gewoon dat ze dat zei omdat hij blijkbaar niet goed bekend staat/stond. En het lijkt me ook echt zo’n type die altijd op zoek blijft naar ‘vermaak’ buiten de deur. Hij komt iig op mij niet betrouwbaar over voor iemand die op zoek is naar een monogame relatie.
Net gelijk de eerste twee afleveringen gekeken en ik vind 'm zo onaantrekkelijk he echt een leeghoofd. Alles wat 'ie zegt komt zo dom over. En hij kijkt natuurlijk weer alleen naar het uiterlijk. En ook typisch hoe die vrouwen hem allemaal aanbidden, terwijl 'ie zo’n slechte reputatie heeft haha hoe dan
Zo cringe ook die verhalen achter de schilderijen
In the Bachelor zitten altijd meiden met namen waar ik nog nooit van heb gehoord: India, Oriana, Indigo. (Wel mooi hoor trouwens, maar ik ken verder niemand die zo heet.)
Hee die vriendin Madieke van Sophie Hol doet mee aan het seizoen met Fabrizio.
Ik geloof Fabrizio echt niet in dat hij nu een serieuze relatie zoekt. Zo komt hij echt totaaal niet over in zn contact naar de dames toe. Ik zou er echt niet mee in zee gaan iig
Vind dat wel lullig voor die ene meid die hem vastpakte op die quad en hij daarna zegt dat hij het niks vond.
En bah “ja die yoga broekjes zijn wel lekker je kan alles goed zien hè”.
Wat is zijn slechte reputatie dan? Helemaal niet meegekregen!
Nouja ik weet niet of je Temptation Island kijkt, maar o.a. dat dus. En toen issie er met Pommeline vandoor gegaan en vreemdgegaan, en had 'ie om de haverklap natuurlijk weer een nieuw iemand. Hij komt in ieder geval niet over als een stabiel persoon die een serieuze relatie zoekt, dus daarom snap ik die vrouwen die meedoen niet echt