The Bachelorette / Prince Charming

Nu al spijt van mijn keuze op Romy, but i said what i said

2 likes

Jaaa zij is zo knap :heart_eyes:

2 likes

Kennelijk wil ze erg graag zelf BN-er worden. Missverkiezingen, radio dj, 1 bn-er als vriendje gehad, azend op de volgende bn-er als vriendje inclusief zendtijd tijdens de jacht…

9 likes

Echt zo. Ik krijg lichte flashbacks naar ene Julia.

13 likes

Vind het ook nog steeds bijzonder dat ze nu een relatie heeft met Robert uit een vorig seizoen van The Bachelor en ze daar voor het seizoen met Tony al mee aan het daten was.

4 likes

Ja ik vond haar ook wel oké, totdat ze er zo bij bleef staan terwijl die andere meid haar kadootje gaf. Maar daarna zelf wel met hem even 1 op 1 weg lopen van de rest. Ik dacht echt meid geef hen ook even een momentje.

1 like

Aah blij dat Faith eruit is,vond haar zo gemeen over de andere vrouwen. Ik vind geloof ik (als ik het goed heb onthouden hahah) Merel, Maureen, Ascha en Anna Noelle het leukste tot nu toe. Romy kan ik op de een of andere manier echt niet hebben :’)

1 like

Ik vind Demi dus echt best wel op Dee lijken. Qua gezicht en tanden ofzo haha

6 likes

Op zich heeft Tony haar gedumpt en niet andersom. Niet heel raar dat je dan weer contact zoekt met een eerdere date.

Ik vind Thomas echt zo’n saaie man. Heb echt moeite on het enthousiasme van die vrouwen te begrijpen.

10 likes

De bachelor met Fabrizio staat op videoland! :star_struck:

24 likes

Oke, ik ga NU kijken

3 likes

Oh yessss

3 likes

Zóveel leuker om naar te kijken dan die Thomas imo :heart_eyes:.

7 likes

Fabrizio is echt kapot heet :hot_face:

4 likes

Nou dat wordt weer een videoland abonnement afsluiten :sweat_smile:

1 like

Ik kon het ook kijken via de vpn-tip een paar posts hierboven! Dus misschien kan je dat nog proberen?

5 likes

Mijn vriend vindt het raar dat ik hem zo aantrekkelijk vind haha

2 likes

oh goeie! Dank je wel :relaxed:

2 likes

Respect dat hij dat aangeeft.
Mijn vriend doet zogenaamd echt alsof hij niet kan zien of een man wel of niet knap is überhaupt. Ik denk dat hij gewoon te bang is dat het zijn mannelijkheid aantast wanneer hij zoiets een keer zou zeggen of toegeven, want ik kan me niet voorstellen dat je hier totaal blanco in staat en nooit een mening over hebt ofzo.

1 like

Yesssss helemaal zin in. Alles aan de kant, gelijk kijken.

1 like