The Bachelorette / Prince Charming

Nouja ik weet niet of je Temptation Island kijkt, maar o.a. dat dus. En toen issie er met Pommeline vandoor gegaan en vreemdgegaan, en had 'ie om de haverklap natuurlijk weer een nieuw iemand. Hij komt in ieder geval niet over als een stabiel persoon die een serieuze relatie zoekt, dus daarom snap ik die vrouwen die meedoen niet echt

3 likes

Ik vind die Vlaamse accenten zo geweldig he :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wat vond je hier precies lullig aan? Ik vond juist dat hij heel respectvol zijn grenzen in dat camera stukje aangaf. Het mooiste zou zijn geweest als het hem gelukt was zijn grenzen aan te geven richting Vanessa zelf ipv erom heen te draaien en voor te stellen te ruilen. Maar hij gaf ook zelf toe dat moeilijk te vinden.

Ik vond het eigenlijk wel “verfrissend” om te zien dat hij hier een standpunt over aan neemt en zichzelf over uitspreekt. Want ook vrouwen kunnen bij mannen dingen doen waardoor de man zichzelf ongemakkelijk voelt, maar dat zit nog een beetje in taboe sferen. Ik was ook verrast dat hij het niet fijn vond, ik had eerder verwacht dat hij het sexy of geil of interessant had gevonden wanneer een vrouw zichzelf zo met haar hele lichaam tegen hem aan drukte. Maargoed dat is dus ook een ongegrond vooroordeel vanuit mij.

3 likes

Omdat zij het achteraf op tv ziet maar dacht dat hij het ook fijn vond. Dat is toch niet leuk om te zien?

Tot subiet! Zei Vanessa haha zo leuk klinkt dat

1 like

Ik kan me voorstellen dat zij het niet leuk vindt om dat terug te zien, maar moet dat een rede zijn dat hij zijn grens niet mag uitspreken? Dat is toch wel vaker met datingshows, dat ze blijkbaar toch niet helemaal op 1 lijn liggen. En nu was dat gebrek aan die ene lijn toevallig fysiek contact.

Oprechte vraag: stel het betrof een bachelorette en een mannelijke kandidaat drukt zich innig tegen haar aan. Zij spreekt zichzelf hier vervolgens op een correcte manier over uit in het videodagboek stukje. Hoe sta je er dan tegenover?

2 likes

Dit gebeurd veel in dit soort shows. Man of vrouw is helemaal vol van de date en dan blijkt de bachelor(ette)/prins daar anders over te denken. Tja lullig, maar je weet wel waar je aan meedoet denk ik? Vgm hoort het ook wel bij format dat ze daar niet heel duidelijk in mogen zijn want dan is het niet meer ‘spannend’? Ik vond het juist goed dat hij later aangaf het niet prettig te vinden. Soms besef je het ook pas later dat je dat eigenlijk (nog) niet wilde.

1 like

Ik zeg niet dat hij zijn grens niet mag uitspreken, maar ik zeg dat ik het niet tof zou vinden als ik haar was en dit achteraf zo op tv zie, met zoveel andere kijkers en ik dacht dat hij het ook fijn vond. Je grens aangeven doe je toch tegen die persoon zelf en niet achteraf tegen een camera, dan geef je geen grens aan, maar praat je er alleen over.
Wat betreft je voorbeeld; precies hetzelfde.

1 like

Het klopt inderdaad dat hij het beter bij Vanessa kom aangeven, maar dat vond je heel moeilijk. Ontwikkelpunt voor hem. Ik vind het wel goed juist dat hij zichzelf erover uitsprak en niet koos het alfa mannetje te zijn en dit maar te verzwijgen. Of erger nog, zelfs te doen alsof hij het wel fijn vond. Ook mannen moeten openlijk kunnen spreken over hun grenzen & ik denk dat dat nog veel te weinig gebeurd in onze maatschappij want dat is niet “mannelijk”.

Edit: hij had de situatie misschien beter kunnen aanpakken, maar ik zou het zeker niet lullig willen noemen

2 likes

Ik vind het echt jammer dat Fabrizio zijn neus heeft veranderd, nu is het echt zo’n ‘perfecte’ neus en een beetje vrouwelijk ofzo? Vind een grote/opvallende neus echt sexy haha.

4 likes

Madieke is een verwarrende naam! Klinkt als een logopedie oefening om de rollende puntje-van-tong R mee te oefenen.

Haha omg ik moest zo hard lachen om deze diss van Fawry aan Julia (van seizoen Tony).

Flauw maar grappig

12 likes

Ik snapte de diss eigenlijk niet echt. Is het dan alleen omdat Bristol niet een populair/hip merk is?

6 likes

Voor mij gaat het vooral om de ‘carriere als model’ en dan deze foto’s erbij. Wat gebeurt daar met die taperollen :joy:? Hoogstaande haute couture.

Maar denk dat Fawry misschien ook wel op het Bristol-gedeelte doelt? Dat vind ik op zichzelf niet grappig.

Je moet verplicht aan een seizoen van The Bachelor meedoen (en mag er niet zelf uitstappen!!), wie kies je?

• Tony
  • Thomas
  • Fabrizio

0 stemmers

Want ik wil helemaal niet meedoen en ik heb de hoop dat Thomas mij bij de eerste ceremonie geen roos geeft omdat ik dik ben. Alhoewel, Fabrizio is ook wel erg gefocust op een mooi lijfje, mooie blonde haren. Dat wordt m’n tweede keuze.

1 like

Wow ik weet niet wat ik hier lees. Ik vind Romy en Giel zo niet bij elkaar passen. Ben een rondje aan het googelen en het is nog heel recent ook. Wel maf dat geen enkele site het over haar studie heeft, gaat alleen maar over haar modellen-en dj werk en activisme.
Moest trouwens erg lachen dat ze neurobiologie studeert en dat de ondertiteling er psychobiologie van maakte :rofl:

4 likes

De ondertiteling klopt wel vaker niet. Gister keek ik MAFS via Videoland. Bij een gesprek tussen Rowan en Astleigh stond ook constant de verkeerde naam voor de tekst die gezegd werd. Bijv Astleigh: oh wat leuk. Terwijl dit door Rowan gezegd werd en zo het hele gesprek door :sweat_smile:

Ik vind die Romy zo intens :joy:

Maureen :hot_face::hot_face::hot_face:

12 likes

Klopt, ik denk heel veel in de zon gelegen althans dat lijkt zo. Ze lijkt wel 35 :sweat_smile:

4 likes