The Bachelorette / Prince Charming

Sorry ik weet niet waar de jurk van is. Maar mijn irritatie naar haar is zodanig dat ik wéér iets negatiefs wil zeggen over haar: mooie jurk maar ik vind het niet bij haar passen. Het staat haar alsof ze de jurk van iemand anders aanheeft

(van Frederique bijvoorbeeld)

6 likes

Het is echt wel een ‘vuil ventje’ zoals we hier zeggen. Ooit deed hij uitspraken zoals: kapot boren ga ik u (tegen pommeline), vies leeggespoten ben ik,… allemaal nog vinden als je Googled naar s*x tape fabrizio ( programma met jawel: Goedele liekens) Hij is helemaal niet op zoek naar ware liefde, hij is op zoek naar een knappe vrouw, die hem blindelings volgt in alles wat hij doet en zegt. Laatst in de Belgische Dag Allemaal (wekelijks magazine) gaf hij simpelweg toe dat zijn toekomstige vrouw op de tweede plaats komt, want hij zet zichzelf op 1.

3 likes

Sorry heel offtopic maar wat een geweldige titel voor een magazine :grin:

3 likes

Het grootste roddelblad van Vlaanderen :see_no_evil:

1 like

Is het een idee om voor iedere post NL of BE te zetten?

14 likes

Ik vind Fabrizio echt he-le-maal niets. Ik vind het dan ook helemaal niet leuk om te kijken merk ik.
Hij is best negatief over alles en vind 'm helemaal niet enthousiast ofzo.

10 likes

Haha lullig, ze heet romy stuik.

4 likes

BE; ik vind Sanne niet echt leuk overkomen. Beetje haantje de voorste en een attitude.

7 likes

BE: ik vind Fabrizio echt een sukkel. Droom om acteur te worden in LA, maar verder nul affiniteit ermee of energie steken in acteerlessen, en dan op je pik getrapt zijn dat ze er een beetje om moet lachen. Hij wil gewoon de fame, status en aandacht die gepaard gaat met acteur zijn, volgens mij heeft hij niks met het vak zelf.

16 likes

Hij volgt wel acteerlessen hoor, daar post hij regelmatig over!

6 likes

Echt? In dat gesprek deed hij alsof hij niks deed behalve manifesteren :joy:

4 likes

Haha ik kijk nu voor het eerst Prince Charming seizoen 1 en Omg begrijp nu iedereen die zegt dat S2 zoveel saaier was en dat Marvin veeeeel gemakkelijker praat ipv zo ingestudeerd. Wat een leuke man!

1 like

Hij neemt acteerlessen nadat hij toevallig een bekende acteur heeft ontmoet (gemanifesteerd zeker want toeval bestaat niet :dizzy::roll_eyes:). Ik heb een vermoeden dat hij zijn tattooshop gaat verkopen, hij post de laatste week spullen te koop vanuit zijn tattooshop, misschien dat hij een verhuis naar Hollywood aan het plannen is? Zijn tattoowerk is wel heel erg succesvol, maar daar ligt zijn ambitie niet meer. Anyway, beetje slechte zet om aan de bachelor mee te doen want hij krijgt bakken kritiek in Vlaanderen

2 likes

Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij die lelijke tattoege op die ene van tempa had gedaan.
Die half wolf half vrouw. Was echt lillik

11 likes

Hahaha Danielle was dat zeker? Die was ik al vergeten

2 likes

Jaaaa Daniëlle!

Dit lillike ding :joy:
Was net of een klein kind het heeft getekend

13 likes

Hoop dat ze m mooi heeft laten coveren ondertussen :see_no_evil:

1 like

Ik hoop nog steeds dat dit nep was. Oerlelijk

3 likes

BE: ik zie de match tussen Phaedra en Fabrizio totaaaal niet en ik snap ook compleet niet wat hij zegt over die hele met die twee meiden. Bij Sanne was het vertrouwd en comfortabel, bij Phaedra niet, dat was anders (en beter (?)). Om vervolgens Sanne weer een roos te geven. Bij Phaedra was het lust. Wat bedoel je nu?

2 likes

Ja die praat gewoon poep #fuckboilanguage

4 likes