Maar volgens mij studeert ze ook psychobiologie, dat had ze gezegd in aflv 1 dacht ik. Dat is ook een echte opleiding, neurobiologie is een major van biomedische wetenschappen.
@kienke ehm ze heeft daar de hele wereld voor over gevlogen hoor!!!
Maar volgens mij studeert ze ook psychobiologie, dat had ze gezegd in aflv 1 dacht ik. Dat is ook een echte opleiding, neurobiologie is een major van biomedische wetenschappen.
@kienke ehm ze heeft daar de hele wereld voor over gevlogen hoor!!!
Ik ben nog niet klaar met de afl maar ik hoop echt dat Romy er snel uit ligt. Wat een opdringerig figuur is dat zeg. Vindt zichzelf heel belangrijk…
Hoe Thomas er ook verveeld bij staat als ze wéér alles moet benoemen wat ze zo goed doet. Blehhhg. Kan echt heel slecht tegen dat soort mensen
Ik vind Thomas wel heel gezellig overkomen bij de date met 4 dames aan de cocktails. Niet zo typisch als Tony, Thomas oogt socialer en normaler.
Hahaha al die meiden zijn “echte gevoelsmensen”. Oké
Ik moest zo lachen toen ze het hadden over dansen en dat Romy wéér die missverkiezingen moest benoemen. “Ja bij de talentenrondes koos ik dat altijd en dan improviseerde ik wel eens wat, zó awkward hihihi”. En je zag hem echt zo wegkijken terwijl ze nog volop aan het praten was, die blik sprak boekdelen Ze kan alles volgens haarzelf maar ff der muil houwe niet.
Ja klopt ja. Hij vond het op een gegeven moment ook echt irritant volgens mij. Nu weten we het wel hoor. Prima dat je vertelt over je werk/dingen die je gedaan hebt maar bij haar lijkt het echt alleen maar daar over te gaan
Ik ben nu ook begonnen met de BE versie met Fabrizio. Heeft zo’n chick als cadeautje een hoodie meegenomen met een foto van haarzelf erop Stel je voor dat je voor het eerst met iemand op date gaat oid en dat iemand je dat dan geeft 🥲🥲
Ik vind het een leukere sfeer dan bij Tony, sympathiekere meiden ook. Alleen die Romy is heel vervelend haha. Dacht dat hij haar er misschien wel uit zou gooien aangezien hij zich ook leek te ergeren…
Ja en ze zei tegen Thomas toen die vroeg wat dat inhoudt: dat betekent dat ik álles weet van het brein.
Pfff, technisch is dat op dit moment niet eens mogelijk, bovendien ben je nog maar student. Maar ik ben wel zuur. Moest mijzelf dwingen te denken: wel verfrissend, een keer een vrouw die bluft over d’r kennis.
Zagen we in de trailer niet Romy al zoenend met Thomas in een zwembad?
Linde doet mij echt denken aan Lisa van Bonnie haha
Ik vind het maar verwarrend hoor, twee verschillende seizoenen door elkaar. Misschien wacht ik maar met Fabrizio totdat ik het seizoen met Thomas af heb haha.
Ik zou me trouwens helemaal dood irriteren aan dat Thomas z’n mondhoeken steeds naar beneden trekt als hij lacht/praat/whatever als ik met hem op date zou zijn
Nog eens teruggekeken, maar volgens mij is dat Maureen.
Het zou me niks verbazen als Romy erin wordt gehouden omdat ze juist een opvallend karakter is. Ik ben blij dat Thomas niet echt onder de indruk lijkt van haar mooie praatjes.
Omg Romy is zoooo irritant hahahahah die andere meiden vinden dat ook blijkbaar. “Romy staat er WEER bij”
Een meisje (volgens mij heet de Isabella) lijkt en klinkt echt sprekend als die Laura Ponticorvo
Oh en ik heb echt een girlcrush op Marleen
Ik kan die namen nauwelijks onthouden
Hahahaha ja wel een beetje
Ah ik vond het een beetje sneu om te zien dat Indigo helemaal van die rode stressvlekken op haar decollete had. Of dat leek zo? Iig 2 vriendinnen van mij hadden dat vroeger vaak als ze heel erg nerveus waren. Ze zei ook wel dat ze nerveus was.
Nou nou daar kan Thomas toch helemaal niks aan doen?
—
Ik vind Demi echt lijken op Monique Smit!
Romy is ultieme bec haha. Dacht echt dat zij eruit zou gaan omdat hij zich echt leek te ergeren en gauw over ging op een gesprek met die verpleegkundige op de neurologie haha.