The Bachelorette / Prince Charming

Wat praten een hoop meisje bekakt zeg, inderdaad een hoog corps gehalte. En hoe heeft hij Romy erin gehouden, ze is zo vol van zichzelf? Er wordt nu wel ook al flink geroddeld maar dat is volgens mij elk seizoen. Ik vind Maureen heel leuk en vind Indigo en Anna Noëlle heel knap

1 like

Niet te geloven dat Romy weer een roos kreeg. Thomas verveelde zich zichtbaar dood tijdens de cocktailparty.
Ik kan er niet over uit dat je niet door hebt hoe mensen op je afknappen als je jezelf continue zo ophemelt. Echt, zo’n type heeft nog nooit een datingshow of wat dan ook gewonnen. Jammer maar zo werkt het gewoon niet.

Isabella (hoedenmerk) doet me heel erg denken aan een van de meiden uit Hans Betaalt De Schade. Ik vind haar prachtig maar ook heel nep praten.

De auto-en caravanhandelaar vond ik in de stukjes over haar werk veeeel leuker dan nu. Ze draagt echt de verkeerde kleur kleding die haar een grijze muis maakt. Echt jammer, had het haar gegund.

Mijn favorieten zijn Anna Noelle en Frederique :heart_eyes:

2 likes

Ik hoop dat Frederique dat gaat doen. Dat vind ik nou interessant, data doorspitten op zoek naar witwaspraktijken, echt mijn ding :grin:. En dan dat roeien en supersociaal… interessant! Thomas zou zeggen “die wil ik beter leren kennen” (volgende keer dit zinnetje turven)

2 likes

Ik vind Thomas dit echt verrassend leuk doen!

9 likes

Samen met het woord “momentje”.

3 likes

Haha die Romy, wat een type. Maar snap wel dat ze nog een roos kreeg, want die date tussen Thomas en Michelle was zo ongemakkelijk. Logisch dat zij eruit ging

Die hoedenmeid is echt zo kak, zie haar ook niet met hem eindigen. En die meid met dr panterjurkje doet ook steeds zo arrogant. Ik vind Maureen trouwens echt jong overkomen en echt zo’n saaie girl next door

M’n favo’s zijn nog steeds Anna Noëlle en Frederique

2 likes

Ze studeert wel psychobiologie, ik studeerde het namelijk ook. Maar ze maakt er zelf iets interessanters van door te zeggen: ik studeer neurobiologie, dus ik ben ook veel bezig met mental health enzo. Dat heeft echt totaal niets met psychobiologie te maken.

2 likes

Ja ik vond haar een arrogante uitstraling hebben. Er staat dan iedere keer hun naam en beroep bij in beeld, zij is psycholoog, en mijn enige gedachte was dat ik me zwaar onprettig zou voelen als zij tegenover me zou zitten als psycholoog, iig met de houding/uitstraling die ze daar laat zien.

Vind het trouwens zo niet passend dat ze bij die rozen ceremonie iedere keer die muziek van Interstellar gebruiken, ik associeer die muziek helemaal met die film, klopt echt niet in m’n hoofd bij dit programma :laughing:

11 likes

Ik vind Thomas z’n lach trouwens zo grappig, heel aanstekelijk!

6 likes

Welke Bachelor serie kijk je liever?

• Thomas
  • Fabrizio

0 stemmers

1 like

Net de laatste aflevering met Fabrizio gekeken en weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden. Denk niet helemaal juist en oprecht ofzo? Die meid van dat diner is echt pure lust en denk dat dat de enige reden is waarom ze er nog in zit. Vind ik ook wel sneu ergens. Heb ook het idee dat de meesten al afgeschreven zijn en dat hij echt al heel duidelijk voorkeuren heeft maar gewoon maar 1 iemand tegelijk mag wegsturen?

6 likes

Dit denk ik eigenlijk sowieso altijd bij dit programma. Ik denk dat je voorkeuren naar verloop van tijd best een beetje kunnen verschuiven, maar dat bij de meeste bachelors/prinsen de top 3 na een of twee dagen al wel bekend is.

2 likes

Fabrizio vertelde over zijn droom als Hollywood acteur en hij voelde zich door haar helemaal niet serieus genomen. Ze lachte het weg. Ik dacht dat hij wel een beetje op haar was afgeknapt daardoor. Maar dat was totaal niet het geval?

2 likes

Ja, ik dacht dat ook en zou dat ook wel logisch vinden (buiten wat we van die droom zouden vinden, denk ik dat het belangrijk is om iemand te vinden die je steunt? Maar dat kan ook een persoonlijke waarde van mij zijn haha). Daarom denk ik dat hij haar er puur inhoudt voor de lust.

1 like

Fabrizio is ook helemaal into law of attraction en life coaching. Hij wilt inderdaad zijn Amerikaanse droom manifesteren: een miljonairsvilla in LA en acteren en neemt nu alle mogelijkheden om op tv te komen

1 like

Oh vandaar dat hij nul ervaring heeft in acteren. Hij is zijn ervaring gewoon aan het manifesteren :sweat_smile:

1 like

Hij heeft bij mij in het dorp gewoond (toen nog samen met Pommeline) en woont nu iets verder. Hij heeft voor ettelijke duizenden euro’s law of attraction online cursussen gevolgd en biedt dit nu zelf ook aan voor mensen die door hem gecoacht willen worden. En hij wilt af van het temptation imago maar dan moet je maar vooral aan de bachelor gaan meedoen :see_no_evil:

2 likes

Echt deze vent haha :sweat_smile: En weer die stomme loa cursussen en coaching :money_mouth_face:. Ik heb temptation niet echt gevolgd, maar waar sommige Thomas saai vinden vind ik Fabrizio saai. Vind er niet echt inhoud in zitten. Beetje gebakken gelucht

1 like

(NL) Romy is echt zo meisje die vroeger op Hyves berichten deelde als “wat ik nou heb meegemaakt” of “heftig dagje, nu in het ziekenhuis”. Zonder dus erop in te gaan wat er dan is. Gewoon om interessant te doen. Ook met die vraag " waar krijg je energie van" en haar antwoord is dan “ja, van alles in mijn leven” en “om mijn verhaal over te brengen”, en dan gewoon niet kunnen vertellen wat dat dan inhoud -.-

Vind trouwens Anna-Noelle echt leuk en knap :heart_eyes:

15 likes

Ja 2 seizoenen tegelijkertijd maakt het er niet makkelijker op om de namen te leren :sweat_smile::sweat_smile:

5 likes