The Bachelorette / Prince Charming

Misschien is haar verhaal wel dat ze een relatie had met Giel Beelen (niet heel lang geleden overigens)

Oh lees nu dat het hier eerder in dit topic ook al over ging.

5 likes

Sterker nog; er is nog een Bachelor op Videoland zag ik. Volgens mij ook nieuw? Geen idee welk land maar ik pas nu even haha.

2 likes

Een paar Amerikaanse seizoenen, zowel Bachelor als Bachelorette.

1 like

Fabrizio doet me een beetje denken aan Justin Bobby van The Hills haha

(BE) Heeft Esmee (?) een chronisch schorre stem ofzo. Vreselijk irritant!

En opvallend dat er toch ook minstens 3 Nederlandse meiden mee doen. Nooit gedacht dat dat een optie was voor zo’n tv-programma.

1 like

Hahahaha ik vond dit wel heel grappig

“Figurant? Hahaahhaahahha! Heb je theaterschool gedaan dan?”

Samenvatting

Edit: Oh en daarna werd er wel getongd, okee dannnnn

Edit2: en nu ook met Sanne okeeeee

4 likes

Vond het mooiste moment dat Romy zei dat ze anderen graag inspireerde met haar verhaal en dat een andere vrouw zo recht door zee vroeg: “maar wat IS dan dat verhaal?! “

Heb verder wel echt het idee dat Thomas het beste in de vrouwen naar boven haalt, heel leuk om te zien. Zeker ten opzichte van Tony vorig jaar, die leek toen voornamelijk ontevreden.

17 likes

Ja dat was zo mooi! Romy staat van uhm gewoon alles waar ik voor sta (?) of wat ze ook zei. Dacht echt waarom heb je het steeds over dat je graag een verhaal wil overbrengen aan een groep mensen, maar kan je niks inhoudelijks zeggen over dat verhaal. Ze doet mij echt denken aan loze woorden die je verzint in je essay om een bepaald aantal woorden te halen :sweat_smile:

15 likes

omg dat karakter van Fabrizio komt nu al zo erg naar boven. Vind hem echt sneaky ofzo

Ook hoe hij tegen Phaedra zegt van nee jij gaat voorlopig niet naar huis hoor. Dus zij heeft nu al goede hoop. De vorige bachelors waren toch nooit zo open? Die deden juist altijd heel geheimzinnig.

Na 1 date heeft 'ie al laten blijken dat zij het helemaal voor hem is, krijg het idee dat die andere meiden helemaal geen kans meer maken (of nja vast wel, maar dan wordt 't drama).

Heb vooral t idee dat hij bij Phaedra denkt met zijn :eggplant: in plaats van zijn hersenen. Omdat hij het de hele tijd over “spanning” enzo heeft komt t echt over alsof hij haar gewoon als lekker hapje ziet. Had het idee dat hij met Sanne daarna een serieuzere date had en er meer potentie in zit maar als hij moest kiezen koos hij toch voor de kus met Phaedra want “spanning”.

Ohja en haar reactie op de kus met Sanne had hij ook niet verwacht. Het meisje is 21, die staat denk ik nog iets anders erin dan een Sanne van 34 bijvoorbeeld.

5 likes

Over Romy gesproken… weet iemand waar die prachtige jurk van aflevering 1 van haar vandaan komt?

3 likes

Ja precies dit. Ik had het al gegoogled of ze Ponticorvo van haar achternaam heet. Niet dus

3 likes

Ik vind dit topic heeeel verwarrend met 2 Bachelors tegelijk😂 dubbel zoveel namen. Kan Videoland hier volgende x ff rekening mee houden bedankt

3 likes

Sorry ik weet niet waar de jurk van is. Maar mijn irritatie naar haar is zodanig dat ik wéér iets negatiefs wil zeggen over haar: mooie jurk maar ik vind het niet bij haar passen. Het staat haar alsof ze de jurk van iemand anders aanheeft

(van Frederique bijvoorbeeld)

6 likes

Het is echt wel een ‘vuil ventje’ zoals we hier zeggen. Ooit deed hij uitspraken zoals: kapot boren ga ik u (tegen pommeline), vies leeggespoten ben ik,… allemaal nog vinden als je Googled naar s*x tape fabrizio ( programma met jawel: Goedele liekens) Hij is helemaal niet op zoek naar ware liefde, hij is op zoek naar een knappe vrouw, die hem blindelings volgt in alles wat hij doet en zegt. Laatst in de Belgische Dag Allemaal (wekelijks magazine) gaf hij simpelweg toe dat zijn toekomstige vrouw op de tweede plaats komt, want hij zet zichzelf op 1.

3 likes

Sorry heel offtopic maar wat een geweldige titel voor een magazine :grin:

3 likes

Het grootste roddelblad van Vlaanderen :see_no_evil:

1 like

Is het een idee om voor iedere post NL of BE te zetten?

14 likes

Ik vind Fabrizio echt he-le-maal niets. Ik vind het dan ook helemaal niet leuk om te kijken merk ik.
Hij is best negatief over alles en vind 'm helemaal niet enthousiast ofzo.

10 likes

Haha lullig, ze heet romy stuik.

4 likes

BE; ik vind Sanne niet echt leuk overkomen. Beetje haantje de voorste en een attitude.

7 likes