Die “doei” van Frederique. ![]()
Beetje ongepast. Je hoeft geen heel betoog te houden, maar neem op zn minst ff normaal afscheid
Nee daar heb je een punt. Misschien heeft ze ook wel iets gezegd maar hebben ze alleen dit er in gelaten. Je weet het nooit ![]()
Vond de date met Inge ook erg leuk om te zien! Zoals hier al vaker is gezegd, vind ik dat Thomas het echt leuk doet. Hij voert goede gesprekken, is geïntresseerd en de activiteiten zijn ook afwisselend.
Waar ik bij andere bachelors vaak het idee heb dat het dezelfde soort oppervlakkige gesprekken zijn.
Ik begin Thomas toch ook wel steeds meer te waarderen. Niet dat ik nu warm loop voor hem, maar vond het eerst echt een zak hooi met de uitstraling van een aardappel. Nu voert hij prima gesprekken en lijkt hij ook wel sympathiek.
Ja ik heb nog niks gevonden wat ik ergerlijk aan thomas vind en bij tony was dat zo ongeveer alles na een aantal afleveringen. Naja misschien dan de focus op het avontuurlijke steeds maar zo is hij gewoon dus niks mis mee. En ik zou ook echt wel kunnen janken als ik binnen 5 minuten moet klaar staan om met mn vriend te gaan sporten. Zou echt zeggen dat ie moet oprotten
Thomas vindt het volgens mij wel echt belangrijk dat ze sportief is dus daarbij loopt maureen dan wel wat achter op de anderen misschien.
Vinden jullie die hoeden chick ook niet erg klinken en lijken op gwen van poorten? Ik kan alleen maar aan Gwen denken als ik haar zie
Nee Laura Ponticorvo
Ja echt he! Ook dat ze zegt als ze het erover heeft dat Thomas haar misschien wegstuurt: ‘We passen heel goed bij elkaar, alleen ziet hij het nog niet.’ wow creepy. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik denken: rennen! ![]()
Oooh tranen de volgende keer??!!
En een kus!
Het wordt tijd voor meer actie en romantiek! Echt een tegenstelling met Fabrizio die iedere date zoent haha
Ene kant jammer dat Romy weg is want ze zorgde voor goede erger-tv. Frederique vond ik ook niet zo leuk. En moest wel lachen toen Thomas zei dat hij met Inge een volwassen klik heeft. De rest (het overgrote deel iig) is ook wel heeeel jong. Inge vind ik veruit de leukste, Ascha heeft ook wel een chille vibe maar die komt niet heel ver denk ik.
Ja ik vind Inge ook heel leuk. Indigo vind ik echt prachtig wauw, maar wel heel jong ja. Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Hier ben ik dus ook zo benieuwd naar als ze dit terugkijkt, of ze zelf niet misschien denkt, hee ik heb alleeeeeen maar over mezelf lopen ratelen.
Maar thomas zei dan dat hij het heel moeilijk vond om haar te laten gaan en ik dacht alleen maar, wat is dit voor show?! En dan weer over haar “verhaal” wat in godsnaam dat ook mag zijn( neeeeeeeeee romy kom aub niet op dit forum met je levensverhaal en je doelen en shit want dan loopt het forum direct vast, DOEI.’)
Ik moest ook wel lachen hoe Romy met sportbroek aan haar benen in het zwembad hangt ![]()
Wat is die Thomas een verademing itt Tony! Komt iig veel oprechter over.
Volgens mij loop ik nog een aflevering achter want Inge is me dus nog helemaal niet opgevallen tot nu toe?
Ik vind Inge heel volwassen overkomen (beetje degelijk wel) en denk dat zij en Thomas echt een goede match zijn en niet zo voor de hand liggend ook, echt een aanvulling op elkaar ofzo haha. Dit denk ik ook bij Aisha en Merel
Bijv Indigo, Linde en Maureen zie ik dan weer totaal niet voor me bij hem, van die jonge meiden
Oja en ik vind Demi ook leuk
Nog even en ik heb zelf een crush op Thomas.
Ohjooo ik ben echt voor Thomas en Inge samen!
Ik vind Indigo echt wel jong overkomen nog, ze vraagt heel veel bevestiging. Ze wil 100x horen hoe en waarom hij vuur in haar zag
Ik denk dat Maureen en Inge in de finale komen waarbij Inge dan de verstandige volwassen keuze is en Maureen de jongere misschien iets spannendere keuze en dat ie dan uiteindelijk voor Maureen gaat omdat bachelors en prince charmings nooit voor de verstandige optie gaan en altijd voor het risicootje ![]()
Het valt me op dat Demi iedere keer (of nouja iig de laatste twee keren) best wel als één van de eersten een roos krijgt, maar we zien eigenlijk niks van contact of gesprekjes tussen hun ofzo, toch? Kan me er niks van herinneren zo iig