BE: ik vind Fabrizio echt een sukkel. Droom om acteur te worden in LA, maar verder nul affiniteit ermee of energie steken in acteerlessen, en dan op je pik getrapt zijn dat ze er een beetje om moet lachen. Hij wil gewoon de fame, status en aandacht die gepaard gaat met acteur zijn, volgens mij heeft hij niks met het vak zelf.
Hij volgt wel acteerlessen hoor, daar post hij regelmatig over!
Echt? In dat gesprek deed hij alsof hij niks deed behalve manifesteren
Haha ik kijk nu voor het eerst Prince Charming seizoen 1 en Omg begrijp nu iedereen die zegt dat S2 zoveel saaier was en dat Marvin veeeeel gemakkelijker praat ipv zo ingestudeerd. Wat een leuke man!
Hij neemt acteerlessen nadat hij toevallig een bekende acteur heeft ontmoet (gemanifesteerd zeker want toeval bestaat niet ). Ik heb een vermoeden dat hij zijn tattooshop gaat verkopen, hij post de laatste week spullen te koop vanuit zijn tattooshop, misschien dat hij een verhuis naar Hollywood aan het plannen is? Zijn tattoowerk is wel heel erg succesvol, maar daar ligt zijn ambitie niet meer. Anyway, beetje slechte zet om aan de bachelor mee te doen want hij krijgt bakken kritiek in Vlaanderen
Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij die lelijke tattoege op die ene van tempa had gedaan.
Die half wolf half vrouw. Was echt lillik
Hahaha Danielle was dat zeker? Die was ik al vergeten
Hoop dat ze m mooi heeft laten coveren ondertussen
Ik hoop nog steeds dat dit nep was. Oerlelijk
BE: ik zie de match tussen Phaedra en Fabrizio totaaaal niet en ik snap ook compleet niet wat hij zegt over die hele met die twee meiden. Bij Sanne was het vertrouwd en comfortabel, bij Phaedra niet, dat was anders (en beter (?)). Om vervolgens Sanne weer een roos te geven. Bij Phaedra was het lust. Wat bedoel je nu?
Ja die praat gewoon poep #fuckboilanguage
En WEER krijgt Romy een roos!!! Echt hou op met me. Dit moet een complot van de makers zijn. Thomas stelt gewoon één simpele vraag en ze moet WEER een heel verhaal beginnen waarbij je een op een gegeven moment denkt ??? wat vroeg die jongen eigenlijk ook alweer? Ze praat zoveel maar zegt eigenlijk niks. Verder vond ik het maar een saaie aflevering maar wilde wel even mijn frustratie kwijt. Die meid krijgt echt teveel screen tijd.
Ja logisch toch. Zij maakt irritainment TV. Natuurlijk blijft zij nog een tijd in de race.
Ze kreeg bij dat diner geen roos waarop ze dacht: ik moet mezelf nóg meer laten zien.
HAHA.
Ja dit dacht ik ook. Meid, jij laat jezelf CONSTANT zien! En vooral horen
NL: ik vind het wel heel leuk dat er nu wat meer écht actieve dates zijn. Zoals het paintballen en de pubquiz. Weer eens wat anders dan ergens lopen, rondrijden door een stadje en dan alleen maar drankjes doen.
Vind de dates ook echt passen bij Thomas. Ook echt een verademing in vergelijking met Tony. Tony vond zichzelf zo geweldig. Thomas darenintegen neemt zichzelf niet te serieus en kan gewoon plezier hebben. De sfeer is echt veel beter hier.
Ik verwacht ook geen drama bij Thomas, zoals toen bij Tony. Ook al weten we dat hij al gespot is met andere dames.
Wist je al dat ze een boek aan het schrijven was? En dat ze psychobiologie studeert?
Toen ze over haar “purpose” begon moest ik direct denken aan Sonny van Temptation Island.