The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind het nu wel een beetje sneu worden dat de programmamakers Romy zo framen als die irritante. Natuurlijk zegt ze ook al die dingen maar door ook al die roddelgesprekjes zo breed uit te meten zijn ze haar wel aan het profilen. Misschien is ze daar vooraf ook wel op geselecteerd. Het gaat natuurlijk om de kijkcijfers, niet of Thomas de liefde vindt.

5 likes

Maar als ze niet constant zulke blabla kijk mij praatjes zou doen, zou ze ook niet geprofiled worden. Als je meedoet aan zo’n programma weet je ook dat ze je manier van doen onwijs kunnen uitmeten.

1 like

Ik moest wel even lachen om dat groene doekje dat Isabella op haar hoofd had. Als ze gewoon in de camera aan het praten was vond ik het leuk staan, maar toen ze op die auto lagen vond ik het steeds op een soort kaboutermutsje lijken

4 likes

Dat doet ze toch zelf? En het feit dat die andere dames het ook op valt geeft volgens mij aan dat het dus wel echt irritant is.

1 like

Is hier nog iemand die dacht toen Indigo uitstapte in aflevering 1 dat het Monica geuze was :joy:

17 likes

Ik vind het wel lekker wegkijken. Ook Thomas doet het heel goed/netjes met al die dames vind ik. Niet zoals Tony, dat vind ik gewoon een lompe zak. Thomas is volgens mij zo makkelijk in de omgang. Jammer van de verhalen die hier verteld waren. Hoop dat hij veranderd is of niet een rol speelt ofzo.
Benieuwd of er nog drama komt ook.

4 likes

NL: ik vind Frederique en Maureen echt heel lief naar alle vrouwen toe. Vooral Frederique is echt een power vrouw welke andere vrouwen een goed gevoel kan geven. Ik had zelf eigenlijk verwacht dat Linde eruit zou gaan, daar zie ik echt 0,0 potentie in gewoon. En wat betreft Romy, veel is al gezegd maar ze is wel enorm camera-geniek (ik weet niet of dit de juiste term is haha). En ik vond het ook wel leuk dat hij een pubquiz deed, zo leer je oprecht wel mensen kennen.
Aesha vind ik trouwens ook heel leuk. Heerlijk zichzelf volgens mij. Ook bv bij die cocktail party redelijk “under dressed”, laat zich niet zo meeslepen door de gekte van een tig dames welke 1 en dezelfde prooi hebben

4 likes

Juist die Frederique hoor ik best vaak sneren over andere vrouwen?

7 likes

Ik vond het wel verfrissend dat (volgens mij?) Maureen op een gegeven moment zei: “nou meiden, niet zo onaardig” toen het over Romy ging. Hoor je niet vaak in dit soort programma’s

9 likes

Nee dat doet Anna-Noelle toch? En Maureen maakte ook een sneer

2 likes

Is die Romy geen actrice? Ingezet door de regie of probeert beroemd te worden

3 likes

Nou ze was al de vriendin van Giel Beelen afgelopen jaar dus in principe al “beroemd” :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ik heb het niet over dat moment. Toen Thomas wat ging drinken met vier meiden (die gewonnen hadden) toen deed ze alsof het haar niet zoveel deed dat die vier met hem konden praten omdat zij toch geen concurrentie voor haar zijn. Onzekere meidddd

Maar Maureen is sowieso mijn bec

2 likes

Wat een dramaaaa bij BE. Je weet toch waar je je voor op geeft meid?

5 likes

Oh echt??! Ik zal eens opletten de volgende afl.!

1 like

Fabrizio doet ook echt onaardig tegen de vrouwen. Ik zou er niet blij mee zijn wanneer hij mij onnozelaar noemt.

14 likes

Volgens mij is hij heel erg veranderd sinds hij op tv komt. De eerste keer bij temptation ofzo, vond ik hem juist zo’n rustige goede jongen (dacht ik). Of ik heb het me verkeerd herinnerd.

5 likes

Inderdaad wat een douchebag

Op die boot blijft hij de hele tijd bij Phaedra en vindt hij dat iedereen maar naar hem moet komen?? Vgm ging het niet eens om het feit dat hij al met haar en Sanne had gekust maar gewoon omdat hij totaal geen interesse in de anderen toonde tijdens die groepsdate.
En dan vervolgens raar vinden dat Phaedra hierdoor denkt dat hij haar leuk vindt? Dan is zij ineens onnozel?

Hoe hij ook deed tegen Karina op de cocktail party, wat een simpele guy (maar goed dat is t volgens mij ook)

Denk dat het een gedraai om Sanne Phaedra en Margot blijft en de rest is er een beetje voor de opvulling bij

13 likes

De enige die met zijn “voetjes” op de grond gezet moet worden is Fabrizio zelf. Wat een kwal

6 likes

Bah ik walg echt van Fabrizio. Die loopt echt alleen maar zn lul achterna daar. Die date met Margeaux ook. Alsof hij haar ieder moment kon bespringen. En ok als je die spanning voelt, maar zo is het met hem tot nu toe bij elke 1-1 date. Walgelijke vent :face_vomiting:

Valt me ook op dat heel veel van die meiden daar nog best jong zijn. Sommigen komen ook echt nog heel jong over. Dat zal ook meewerken in hoe ze reageren op bepaalde dingen en snel overstuur zijn door bepaalde zaken. Zie daarin echt wel verschil met bijv Sanne en Vanessa die dingen vanuit een hele andere positie kunnen benaderen of kunnen relativeren

Toen Venessa ook met Margeaux zat om dat briefje te schrijven. Had meer het idee dat een tante haar nichtje aan het helpen was met een liefdesbrief naar haar eerste vriendje ofzo. Ipv dat het 2 concurrenten zijn die voor dezelfde man strijden. Zoveel verschil qua levenservaring en hoe ze zijn/overkomen

17 likes