The Bachelorette / Prince Charming

Vre-se-lijk kind. Kon haar niet zo goed hebben.

Haar verhaal is denk ik wel heftig, tijdens dat gesprekje bij het mediteren zag je allemaal streepjes van, ik neem aan, zelfverminking op haar armen.

Ik vind dan altijd wel beetje eng om iemand zo negatief over te laten komen op tv, geen idee hoe stabiele persoonlijkheid ze heeft, )alhoewel ze zelf wel precies weet waar ze staat;)) beetje misbruik maken van de situatie.

8 likes

Kun je nog meer boring shit vertellen, we kunnen niet wachten. Ik ben veel knapper dan jij, ik win elke missverkiezing.

3 likes

Wat een rare reactie op een serieuze post?

23 likes

Ooh zo benieuwd naar volgende week! Ik vind Merel wel leuk, maar Inge nog wat leuker denk ik. Wat hierboven ook staat over Inge en Maureen… Ik denk ook dat het zo gaat haha! Benieuwd waarom hij volgende week zo emotioneel is.

1 like

Wie zegt en bepaalt dat dit serieus is.

Ze wijst op littekens van zelfbeschadiging, dat vind ik vrij serieus ja. En de zorgen om iemand zo negatief op tv laten verschijnen die duidelijk niet altijd heel goed in haar vel heeft gezeten deel ik wel, dus ja ik vind je reactie heel raar.

9 likes

Ik ga niet eens met jou in discussie, want mijn reactie is niet eens ‘heel raar’. Check social media. Dat ONLANGS, misschien bleek. Dus nu heeft ze dat. Oke. Ze heeft over alles verteld. Nu dit .OK.

1 like

Zie je nu zelf niet dat er echt geen touw vast te knopen is aan je reacties af en toe?
Weer vraag ik me af of je een troll bent hier of gewoon een bord voor je kop hebt, dus lijkt me inderdaad verstandig niet in discussie te gaan.

41 likes

Goed, saai , daag, succes met je kind stilhouden in de nacht. Mega doei

1 like

Dat is waar je 5 minuten over zat te typen? Oké.
En dan terugkomen op een poll van weken terug haha, wow.

Ik houd het maar op het bord voor je kop denk ik.

Edit: je mag het laatste woord overigens hoor, typse en succes ermee.

5 likes

Ik houd het maar op een moeke. Mens ik ken je niet eens en je bent me veeel te uptight.

1 like

Wauw ik snap hier echt helemaal niks van. Wie heeft er berichten verwijderd :joy:

21 likes

Niemand, dat is het erge.

24 likes

Nouja wat doe jij gek?

5 likes

Leg uit waarom jij dat vind?

1 like

Omdat je uit het niets ineens zo aangevallen reageert op iemand, echt meteen zo agressief?? :thinking:

9 likes

Maar echt!!

1 like

Ik vind het sowieso geen sympathiek mens, tenminste hoe ze in t programma overkomt. Een beetje bitchy in haar opmerkingen en hoe ze soms kijkt.

Hoe Thomas daarna ook keek. Zo van Huh. En daarna heel zielig ofzo

6 likes

Mijn god wat is Fabrizio verschrikkelijk zeg

17 likes

BE:

plaatsvervangend trots op Phaedra!

18 likes