The Bachelorette / Prince Charming

Hij kan ook totaal niet om met mensen die hem eens een opmerking geven. Zoals zijn IG stories vandaag… Gaat hij tanken bij een Russisch benzinestation, iemand reageert daarop, maar hij blaast dit dan zodanig op en kan er niet tegen dat er iemand commentaar heeft op hem.
Maar omgekeerd mag hij wel ongegeneerd commentaar leveren op iedereen :roll_eyes:
Ik moet de aflevering nog kijken, maar ga ik überhaupt iets missen als ik het niet kijk :thinking:

4 likes

Nee

2 likes

Als je zin hebt om je te ergeren zou ik wel kijken, anders niet

1 like

In de eerste aflevering dacht ik echt wat is dit voor een vrouw maar ik vind haar echt leuk overkomen!

3 likes

Tegen Phaedra zeggen: maak je zelf niet belangrijker dan dat je bent.

:triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

Die meiden zitten er voor hem en hij stelt zich zo op? Wat een ego heb je dan zeg. Creep.

11 likes

Nou ik vind het wel vermakelijke tv dus ik zou het zeker kijken.

4 likes

Ja idd. Ik vind België echt leuker dan Nederland. Lekker sensationeel toch :joy:

7 likes

Ja ik vond het ook zo ongemakkelijk toen hij zei over het zoenen met Margeaux dat hij zich ‘net weer een 16 jarig jongetje voelde’. En die meid is dan 21… :joy: Weet niet, voelde gewoon krom. Hij ‘voelde’ zich weer even een jongetje, terwijl zij gewoon echt nog dat meisje is. Is gewoon niet gelijkwaardig?

4 likes

Ja en daarvoor een jongetje van 14 die zijn MOEDER moest uitleggen waarom ie met iemand gekust had ehhhh sorry?!!!

4 likes

Ja en wat was dat voor raars, waarom sprak hij Karina aan op de sfeer in de boot? Ineens werd zij de boeman! En de volgende avond bij de borrel weer zo kleuterig doen in z’n communicatie naar haar erover, hij zet haar in zo’n lastige positie. Totaal onterecht en onnodig. Bah. Ik vind em eigenlijk ook constant gaslighten. Getver, naar mannetje.
Goedele mag hem er eens flink op aanspreken!

10 likes

Ik heb toch maar gekeken :rofl::see_no_evil: vind het jammer voor de meisjes dat emoties er niet mogen zijn… wat een gebrek aan empathie! Excuseer je gewoon en erken de gevoelens. Volgens mij gaan er nog meisjes vragen om naar huis te mogen gaan :laughing:

6 likes

Hoe narcistisch was het ook dat hij zei ‘ze hebben letterlijk uren weggegooid waarin ze MIJ hadden kunnen leren kennen, meer over mij te weten konden komen’

Heh? Hij voelt zich echt zoooo verheven. Echt naar om zo’n iemand op tv te zien. Zijn gedrag is echt niet gezond voor een relatie.

17 likes

Ik vind het met die jonge meiden in totaal niet gelijkwaardig overkomen. Ook totaal andere levensfase dan waar hij in zit. Hij heeft wel flink de fuckboy uitgehangen op tv, heeft veel followers op insta, wil zelfs naar de USA om te acteren (???). En veel van die meiden studeren nog. Hij vindt alles prima, zo lang hij maar geen tegenspraak heeft, het knappe meiden zijn en hij vooral lekker zn gang kan gaan. Zoals het nu lijkt willen die meiden hem vooral “verzorgen” en zo lang hij het maar naar zn zin heeft. Denk niet dat zij hem weerstand kunnen bieden.

En dan nog het evt (cognitieve) leeftijdsverschil. Weet niet precies hoe oud hij is, maar het komt op vele vlakken iig totaal niet als gelijkwaardig over

Heb ook echt nog geen enkel moment gezien waar hij nou inhoudelijk naar zoekt in een vrouw

5 likes

Is het geen idee om voor beide edities een apart topic te maken? Omdat ik het niet door elkaar wil kijken, kijk ik nu eerst de Nederlandse en de Vlaamse wil ik daarna kijken. Maar ik word hier nu wel telkens gespoiled.

5 likes

Ow ja dat is wel vervelend natuurlijk!

2 likes

Die wenkbrauwen van Romy lijken wel met een stift op haar gezicht getekent.

17 likes

Ik vind linde trouwens vreemd overkomen? Ik kan het niet peilen, alsof ze zelfverzekerd probeert over te komen maar ondertussen heel erg nerveus ik. Kan het niet goed uitleggen, weet iemand wat ik bedoel?

9 likes

Ik ontdek nu pas Rijk op Youtube met lieve Thomas.
Haha ik vind 'm dus heel grappig? Mag hij de volgende Bachelor zijn pls.

10 likes

O m g kijk gaby en tony ook terug ajb

3 likes

Haha zeker!

1 like