Ik vind Thomas echt een verademing na Gaby en Tony.
Net laatste aflevering (op Videoland dan) gekeken met Fabrizio en wauuuw wat vind ik hem egocentrisch. Heel de wereld draait om hem. Vind Vanessa echt te goed voor hem en het gros van de (jonge!) vrouwen denk ik ook te lief voor zo’n figuur.
Dat op die boot vond ik zo raar! Hij mocht ook echt wel wat meer moeite doen voor die andere meiden. Vind Phaedra ook wel wat arrogant overkomen en denken dat zij nu het alleenrecht heeft om met hem te zoenen, maar vind dat hij ook wel echt met haar aan het spelen is. Die vrouwen zijn zo verblind door hem dat ze niet zijn ware aard zien. Run!
Ohh thanks, ik vind Rijk zo leuk maar helemaal gemist dat hij dit weer doet. Ik ga ff genieten
Jaa heb hetzelfde. Ze is wel grappig denk ik maar haar bewegingen en houding verraden dat ze erg onzeker is. Hoe ze met haar handen frummelt en aan haar haren zit heeft iets ongemakkelijks. Vind het ook een heel ander type dan de rest van de meiden.
Ik kan niet meer slapen dus ik keek of de nieuwe aflevering er al opstaat en ja! Echt al om 5 uur.
Ik wil Romy zo graag een taart in haar gezicht duwen. Het is echt niet meer te doen. Ze vraagt ook nooit wat terug, walgelijk. Ook als ze met de andere meiden praat vraagt ze nóóit iets aan ze. Alles in haar eigen belang. Mijn god ugh wat ben ik zwaar allergisch voor haar
(NL) Ik vond de date van Thomas en Inge heel leuk om te zien! Je merkte ook meteen dat hij op zijn gemak was en uit zichzelf een wat diepgaander gesprek wou aangaan. En stiekem wel jaloers want ik wil ook naar Mexico en in een kano.
Je merkt ook wel dat hij wel echt zijn best doen om zijn aandacht te verdelen en iedereen een momentje te gunnen.
En EINDELIJK Romy naar huis, heb me weer kapo geërgerd deze aflevering. Bij de andere meiden heeft ze het ook alleen maar over zichzelf?? Ik ging wel helemaal stuk om die DOEI van Frederique Echt drie keer teruggespoeld hahahaha. En dan die kop van Thomas die haar zo nakijkt en je ziet hem gewoon denken van wtf??
Ja wtf die ‘doei’ dat kwam echt heel puberaal over ofzo? Misschien was ze boos, of misschien wist ze zich geen houding te geven maar komop zeg chick
En Indigo is denk ik nog mischien te jong voor hem. Er komt ook eigenlijk niks uit haar en hij heeft al zoveel meegemaakt en gedaan. Zie dat niet samen voor me.
Haha jemig, ik vond Frederique nog best leuk maar dit was jammerlijk.
En blij dat Romy naar huis is, ze was een beetje obsessief ook tijdens het gesprek van Thomas en Indigo. Vind haar een beetje creepy ofzo.
Merel en Maureen zaten Romy ook keihard te negeren toen indigo en Thomas aan het praten waren. Ze draaien van haar weg, en Romy zei 3 keer iets van ‘hij laat haar drankje vallen om haar!’ Maar ze reageerden niet :’).
Eindelijk Romy Wat een afgrijselijke jurk had ze ook aan op de cocktail party
Ik kreeg daar zo’n jaren 50 american diner gevoel van bij die jurk. Zo’n soort ding wat die serveersters droegen, dat model en die kleur.
Lol
Haha ja en het stofje en die knopen oogden ook heel goedkoop vond ik
Wie vind je het leukst?
- Anna Noelle
- Maureen
- Linde
- Inge
- Karen
- Asha
- Indigo
- Isabella
- Demi
- Yael
- Merel
0 stemmers
Wie kiest Thomas?
- Anna Noëlle
- Maureen
- Linde
- Inge
- Karen
- Asha
- Indigo
- Isabella
- Demi
- Yael
- Merel
0 stemmers
Die “doei” van Frederique.
Beetje ongepast. Je hoeft geen heel betoog te houden, maar neem op zn minst ff normaal afscheid
Nee daar heb je een punt. Misschien heeft ze ook wel iets gezegd maar hebben ze alleen dit er in gelaten. Je weet het nooit
Vond de date met Inge ook erg leuk om te zien! Zoals hier al vaker is gezegd, vind ik dat Thomas het echt leuk doet. Hij voert goede gesprekken, is geïntresseerd en de activiteiten zijn ook afwisselend.
Waar ik bij andere bachelors vaak het idee heb dat het dezelfde soort oppervlakkige gesprekken zijn.
Ik begin Thomas toch ook wel steeds meer te waarderen. Niet dat ik nu warm loop voor hem, maar vond het eerst echt een zak hooi met de uitstraling van een aardappel. Nu voert hij prima gesprekken en lijkt hij ook wel sympathiek.
Ja ik heb nog niks gevonden wat ik ergerlijk aan thomas vind en bij tony was dat zo ongeveer alles na een aantal afleveringen. Naja misschien dan de focus op het avontuurlijke steeds maar zo is hij gewoon dus niks mis mee. En ik zou ook echt wel kunnen janken als ik binnen 5 minuten moet klaar staan om met mn vriend te gaan sporten. Zou echt zeggen dat ie moet oprotten Thomas vindt het volgens mij wel echt belangrijk dat ze sportief is dus daarbij loopt maureen dan wel wat achter op de anderen misschien.
Vinden jullie die hoeden chick ook niet erg klinken en lijken op gwen van poorten? Ik kan alleen maar aan Gwen denken als ik haar zie
Nee Laura Ponticorvo