Iedereen over de zeik dat onze kleurplaat met 2 meiden vlak achter elkaar zoent…
En dan heb je Colton van USA seizoen 23 ![]()
Die heeft elke meid intussen gehad.
Iedereen over de zeik dat onze kleurplaat met 2 meiden vlak achter elkaar zoent…
En dan heb je Colton van USA seizoen 23 ![]()
Die heeft elke meid intussen gehad.
Maureen die het water uit komt lopen ![]()
Thomas op de kite is stiekem best sexy ![]()
Dansende Thomas daarentegen…
hahaha
Ik vond het wel echt een leuke aflevering. Mooi om te zien dat Thomas zich ook echt bezig houdt met hoe de meiden zich voelen, en dat hij bijv. bij de ceremonie ook laat zien dat hij het moeilijk heeft. In tegenstelling tot Fabrizio bijv waarbij alles ikke ikke ikke is
Was meteen weer opgedroogd ![]()
![]()
Anna Noëlle in die outfit
ik vind Linde op de een of andere manier zo ongemakkelijk, kan heel moeilijk naar haar kijken.
Dit is in tegenstelling tot Fabrizio echt goed voor Thomas z’n imago! (Denk niet dat hij het nodig had maar toch). Hij komt echt super aardig over en geïnteresseerd, echt als een goede man. Ben heel benieuwd voor wie hij nou uiteindelijk gaat kiezen. Heb deze ceremonie nog niet gezien maar vind m geen match met merel.
Ja dat heb ik dus ook al vanaf het begin bij Linde, alsof ze niet lekker in haar vel zit en dat dus continu aan het verbloemen is. Zag dat ook absoluut niet wat worden met Thomas. Wel jammer dat Demi eruit is, vond haar leuk. Komt heel relaxed en gezellig over. Ik was even verbaasd als Indigo zelf dat ze een roos kreeg. En Yeal heeft ze uberhaupt eigenlijk een groepsdate met Thomas gehad? Krijg soms het gevoel dat zij en Anna Noelle er voor spek en bonen bijhangen.
@Corvus bij dat kitesurfen vond ik dat zelfingenome wel meevallen. Ik snap dat hij ook indruk wil maken. Maar wat hij na de ceremonie zei echt beetje minder. Ik heb zelf Demi en Linde niet horen zeggen hoe leuk ze Thomas vonden en hoe gek ze op hem waren maar Thomas zei het vol overtuiging. Toen dacht ik wel ff, ok…
Nou Linde besprong Thomas zowat steeds, dus dat was wel duidelijk. Dat van Demi zag ik ool niet zo, maar we zien natuurlijk maar een fractie van de dates. Vond het wel aandoenlijk dat het hem zo emotioneerde. Ik gok dat hij uiteindelijk voor Maureen gaat.
Ja dat ben ik eigenlijk wel met je eens, dat hij over sommige meiden zei ‘ik zag hoe leuk ze me vond’ etc. Daarbij dacht ik ook ehhh wat zeg je nu. Maar bedoelde meer dat hij wel echt geïnteresseerd is in de meiden en dat ik wel echt het idee heb dat hij het moeilijk vindt ze naar huis te sturen
Ja het klopt wel wat je zegt, maar denk ook dat dat vooral het programma is? Veel meiden en elkaar in korte tijd moeten leren kennen (waardoor de meiden dus ook indruk willen maken). Dat is natuurlijk al heel anders dan hoe het in het ‘echte leven’ gaat
Als ik Thomas dan vergelijk met Fabrizio, die vindt dat de meiden maar op hem moeten afkomen want ze zijn er tenslotte voor hem, dan vind ik Thomas wel een stuk geïnteresseerder overkomen. Bij Tony had ik ook niet echt de indruk dat hij daar zat om de deelnemers te leren kennen maar vooral om zelf in de picture te staan
Maar die date viel toch ook een beetje in het water? Want het was dacht ik in de eerste instantie de bedoeling dat ze allemaal individueel gingen kitesurfen maar doordat het weer omsloeg kozen ze voor die oplossing? (Misschien durfden ze ook niet alleen) maureen had daarna wel een surfpak/shirt aan. Vond dat iig een beetje onduidelijk.
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Thomas in Merel ziet. Ze praat zo beleefd tegen hem ofzo, lijkt wel of ze bijna alleen maar “zeker!” zegt.
Ja was me ook echt opgevallen dat al die meiden alleen maar “zeker!!!” roepen hahaha
Haha als ze gaandansen op dat plein en de vrouwen uitleg krijgen, staat er een jongetje in het park tegen een struik te piesen op de achtergrond??
Die ‘hang aan kitesurfde Thomas date’ was wel echt ongemakkelijk om te zien ![]()
Maureen komt mij zo bekend voor of ze lijkt heel erg op iemand… Maar ik heb geen idee wie. Lekker vaag dit ![]()
En nu ik het hier gelezen heb hoor ik ook alleen nog maar “Zeker”.
Zag op TikTok iemand die vond dat Maureen op Jessie Jazz lijkt.
Wat was dat weer lekker awkward op die cocktail party: “Waarom draaien jullie mij om ineens?” Ja, echt heel smooth hoor ![]()
wat was de aflevering van BE toch echt saai deze keer… zonder drama stelt dit echt niets voor. Fabrizio is toch ook totaal niet boeiend? En dan die opmerking over Yoni haar quote-jar
Voor deze man kan je toch onmogelijk goed doen, jezus
Hahaha nou ik vond Fabrizio die z’n grote passie wilde delen en vervolgens niet wist hoe t moest ook wel vermakelijk
Heel saai vond die ouders ook heel saai had niet het idee dat ze er heel veel zin in hadden
Zijn moeder was wel goed met de opmerking: amai al zoveel gekust?
Maar verder vond ik dat nu ook geen toegevoegde waarde
JA ik vind haar zo truttig ook. Zelfde geldt voor Isabelle, lijken me ook totaal niet bij hem passen