Oooh tranen de volgende keer??!!
En een kus!
Het wordt tijd voor meer actie en romantiek! Echt een tegenstelling met Fabrizio die iedere date zoent haha
Ene kant jammer dat Romy weg is want ze zorgde voor goede erger-tv. Frederique vond ik ook niet zo leuk. En moest wel lachen toen Thomas zei dat hij met Inge een volwassen klik heeft. De rest (het overgrote deel iig) is ook wel heeeel jong. Inge vind ik veruit de leukste, Ascha heeft ook wel een chille vibe maar die komt niet heel ver denk ik.
Ja ik vind Inge ook heel leuk. Indigo vind ik echt prachtig wauw, maar wel heel jong ja. Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Hier ben ik dus ook zo benieuwd naar als ze dit terugkijkt, of ze zelf niet misschien denkt, hee ik heb alleeeeeen maar over mezelf lopen ratelen.
Maar thomas zei dan dat hij het heel moeilijk vond om haar te laten gaan en ik dacht alleen maar, wat is dit voor show?! En dan weer over haar “verhaal” wat in godsnaam dat ook mag zijn( neeeeeeeeee romy kom aub niet op dit forum met je levensverhaal en je doelen en shit want dan loopt het forum direct vast, DOEI.’)
Ik moest ook wel lachen hoe Romy met sportbroek aan haar benen in het zwembad hangt
Wat is die Thomas een verademing itt Tony! Komt iig veel oprechter over.
Volgens mij loop ik nog een aflevering achter want Inge is me dus nog helemaal niet opgevallen tot nu toe?
Ik vind Inge heel volwassen overkomen (beetje degelijk wel) en denk dat zij en Thomas echt een goede match zijn en niet zo voor de hand liggend ook, echt een aanvulling op elkaar ofzo haha. Dit denk ik ook bij Aisha en Merel
Bijv Indigo, Linde en Maureen zie ik dan weer totaal niet voor me bij hem, van die jonge meiden
Oja en ik vind Demi ook leuk
Nog even en ik heb zelf een crush op Thomas.
Ohjooo ik ben echt voor Thomas en Inge samen!
Ik vind Indigo echt wel jong overkomen nog, ze vraagt heel veel bevestiging. Ze wil 100x horen hoe en waarom hij vuur in haar zag
Ik denk dat Maureen en Inge in de finale komen waarbij Inge dan de verstandige volwassen keuze is en Maureen de jongere misschien iets spannendere keuze en dat ie dan uiteindelijk voor Maureen gaat omdat bachelors en prince charmings nooit voor de verstandige optie gaan en altijd voor het risicootje
Het valt me op dat Demi iedere keer (of nouja iig de laatste twee keren) best wel als één van de eersten een roos krijgt, maar we zien eigenlijk niks van contact of gesprekjes tussen hun ofzo, toch? Kan me er niks van herinneren zo iig
Vre-se-lijk kind. Kon haar niet zo goed hebben.
Haar verhaal is denk ik wel heftig, tijdens dat gesprekje bij het mediteren zag je allemaal streepjes van, ik neem aan, zelfverminking op haar armen.
Ik vind dan altijd wel beetje eng om iemand zo negatief over te laten komen op tv, geen idee hoe stabiele persoonlijkheid ze heeft, )alhoewel ze zelf wel precies weet waar ze staat;)) beetje misbruik maken van de situatie.
Kun je nog meer boring shit vertellen, we kunnen niet wachten. Ik ben veel knapper dan jij, ik win elke missverkiezing.
Wat een rare reactie op een serieuze post?
Ooh zo benieuwd naar volgende week! Ik vind Merel wel leuk, maar Inge nog wat leuker denk ik. Wat hierboven ook staat over Inge en Maureen… Ik denk ook dat het zo gaat haha! Benieuwd waarom hij volgende week zo emotioneel is.
Wie zegt en bepaalt dat dit serieus is.
Ze wijst op littekens van zelfbeschadiging, dat vind ik vrij serieus ja. En de zorgen om iemand zo negatief op tv laten verschijnen die duidelijk niet altijd heel goed in haar vel heeft gezeten deel ik wel, dus ja ik vind je reactie heel raar.
Ik ga niet eens met jou in discussie, want mijn reactie is niet eens ‘heel raar’. Check social media. Dat ONLANGS, misschien bleek. Dus nu heeft ze dat. Oke. Ze heeft over alles verteld. Nu dit .OK.
Zie je nu zelf niet dat er echt geen touw vast te knopen is aan je reacties af en toe?
Weer vraag ik me af of je een troll bent hier of gewoon een bord voor je kop hebt, dus lijkt me inderdaad verstandig niet in discussie te gaan.