The Bachelorette / Prince Charming

Goed, saai , daag, succes met je kind stilhouden in de nacht. Mega doei

1 like

Dat is waar je 5 minuten over zat te typen? Oké.
En dan terugkomen op een poll van weken terug haha, wow.

Ik houd het maar op het bord voor je kop denk ik.

Edit: je mag het laatste woord overigens hoor, typse en succes ermee.

5 likes

Ik houd het maar op een moeke. Mens ik ken je niet eens en je bent me veeel te uptight.

1 like

Wauw ik snap hier echt helemaal niks van. Wie heeft er berichten verwijderd :joy:

21 likes

Niemand, dat is het erge.

24 likes

Nouja wat doe jij gek?

5 likes

Leg uit waarom jij dat vind?

1 like

Omdat je uit het niets ineens zo aangevallen reageert op iemand, echt meteen zo agressief?? :thinking:

9 likes

Maar echt!!

1 like

Ik vind het sowieso geen sympathiek mens, tenminste hoe ze in t programma overkomt. Een beetje bitchy in haar opmerkingen en hoe ze soms kijkt.

Hoe Thomas daarna ook keek. Zo van Huh. En daarna heel zielig ofzo

6 likes

Mijn god wat is Fabrizio verschrikkelijk zeg

17 likes

BE:

plaatsvervangend trots op Phaedra!

18 likes

Heb ook wel het gevoel dat de producers expres de irritante kant van Romy wilden laten zien, ze kreeg veel meer screentime dan de rest :sweat_smile:

6 likes

Oooh zin innnnn (na werk)

Zei hij nou ook; ‘ik hoopte dat ik alleen aan mijn eigen gevoel hoefde te denken?’ Ik mag hopen dat hij het zo niet bedoelde want wtf?!

6 likes

Sjeeezus Fabrizio heeft wel echt een god complex haha.

16 likes

fantaseerde als jongetje al dat ie ter vondeling gelegd was door Zeus en Hera

1 like

Ik blijf die 2 verschillende varianten in één topic lastig vinden want ik lees continu onbedoeld spoilers van de BE versie :worried:

2 likes

Hahaha Frederique liet zichzelf echt kennen😂 en blij dat R weg is

Romy doet echt alles voor aandacht dat zie je na 1 keer googelen

Ik heb even een bachelor marathon gehouden. Eerst NL gekeken zojuist, meteen hier willen lezen (0 impulscontrole haha) en daarna de Belgische. Je hebt gelijk dat er nú nog vrij weinig spoilers weggegeven zijn maar ik heb gaandeweg gewoon al best regelmatig dingen gelezen die ik liever nog niet had willen weten
——————————-

BE: dat hele gedoe rondom Phaedra, ik heb een beetje gemist waar hij nu op afknapt denk ik? Ik zie dat arrogante niet meer of minder dan eerst. Ik vond het wel enorm sterk dat zij de roos weigerde & gelijk heeft ze ook. Ze moet zichzelf niet klein laten maken door een fuckboyyyy

4 likes