The Bachelorette / Prince Charming

Fabrizio :nauseated_face: Echt hij is zijn eigen grootste fan

BE spoiler afvaller

Echt goed dat Pheadra de roos niet aannam. Ik hoopte al eerder op zoiets of dat iedereen hoopt geen roos te krijgen en juichend de ceremonie verlaat :smiling_face_with_tear:. Fabrizio is echt alleen maar red flags. Hoe die ook praat over de vrouwen en vooral over Pheadra. Echt waarom…

10 likes

Zij is één keer na de eerste date trots en blij geweest dat ze met hem gekust had en voelde zich speciaal door de reacties van de andere meiden en zei toen tegen hem dat het een beetje de ‘Phaedra-show’ was. En dat vond hij stom :joy:

edit: ik denk dat hij gewoon dacht van “Oh shit, zij denkt nu dat ze een streepje voor heeft op de rest maar dat is helemaal niet zo. Ik vind haar niet leuk en ze moet nu even dimmen.”

1 like

Maar toen zei hij toch al: dat zij dat zegt vind ik niet erg, maar haar gedrag vind ik wel erg.

2 likes

Dat weet ik niet meer precies… Maar dat kan toch ook niet :sweat_smile: Gedrag en woorden is toch soort van hetzelfde?

4 likes

Het zal in elkgeval geen goed gegronde reden zijn Fabrizio kennende :smiling_face_with_tear:

3 likes

Fabrizio is super impulsief, hij doet alles wat goed voelt. Dan wel met de een, dan met de ander. Hij gaat hier geen langdurige relatie uit halen gok ik zomaar

3 likes

BE:

Phaedra=heldin! Zo mooi hoe ze uit zelfliefde voor hem staat en zijn gedrag niet accepteert. Zijn gezicht stond op onweer! En hoe hij ook nog zat te roddelen over haar tijdens zijn date, als je een beetje respect hebt of volwassen bent ga je als bachelor toch niet staan kwaad spreken over je kandidates? Zijn ware aard komt boven. Ik hoop dat er nog dames hun oogjes opengaan

26 likes

Ik zit er net 7 minuten in maar het wordt dus nog veel erger?? :rofl:

Met wie was die kus van Thomas nou volgende week? Ik heb een beetje moeite om de brunettes uit elkaar te houden nml :sweat_smile:

De date met Inge zag er trouwens super leuk uit. Ze was me nog niet eerder opgevallen maar het lijkt me echt een leuk mens, zou zo een vriendin van me kunnen zijn bij wijze van spreken.

3 likes

Dat was Merel.
Ik vind het ook echt een goede vibe tussen Thomas en Inge!

5 likes

Wat een douchebag die Febrezio dit contrast ook met Thomas

8 likes

Vind die Sanne trouwens echt op Monique van André Hazes lijken

2 likes

Fabrizio en Sanne gaan het toch nooit samen redden, mocht hij voor haar kiezen. Ik vind ze echt totaal niet bij elkaar passen, zo’n andere types.

3 likes

Ik zie niemand het redden met hem. Wat een toxic rare kwibus

10 likes

Ik zie het ook niet gebeuren. Plus ik zie ze binnen no time echt knallende ruzie hebben

4 likes

Oh echt hè?! Heb hier zitten juichen voor haar gewoon. Heel erg sterk en hoop dat ze deze aflevering vol trots heeft teruggekeken.

4 likes

Ik stond nog zelf een seconde te twijfelen: gaat ze het doen of toch niet. wat een kwal die fabrizio! Als er een dunne lijn is tussen arrogantie en zelfverzekerd zijn zit hij duidelijk aan de kant van arrogantie. Wat een narcisme.

Tijdens zijn gesprekje met Yoni luisterde hij ook totaal niet naar haar, enkel met zichzelf bezig.

Wat een verwachtingen ook : een vrouw moet van fitness houden zoals hij, om 5u opstaan, constant rekening houden met zijn gevoelens, er piekfijn uit zien, liefst nog ondernemer zijn.
Run dames, run!

15 likes

Er is natuurlijk al genoeg gezegd over Romy maar ik vond haar manier van communiceren echt zo bizar. Ipv zeggen dat ze soms graag even alleen is (zoals iedereen) moet dat meteen worden gekoppeld aan het feit dat ze natuurlijk al sinds haar 17e alleen woont, in EiGen APpaRteMenten. En dan nog afvragen of je jezelf wel genoeg ‘hebt laten zien’ (ook zo’n cringy uitdrukking dit).

Ik vind sinds deze aflevering Demi ineens heel leuk. Ik denk dat zij en Thomas heel goed bij elkaar passen.

Haha en op het eind al die meiden tegen Karen: "ik dacht echt dat hij het over Frederique had met dat “mooi en sportief!” auw
Overigens vind ik Karen eigenlijk ook heel leuk maar op een of andere manier zie je er weinig van.

4 likes

Wow een week van tevoren, zouden ze dat bij iedereen hebben gedaan of was er misschien iemand uitgevallen? Kan me voorstellen dat de meerderheid dat echt niet zo snel kan regelen met werk of studie.

Vind Karen ook leuk ja, lijkt me ook lief. Wel beetje jammer dat ze blijkbaar met die flapdrol dennis schouten heeft gezoend.

1 like

Oh, ik dacht dat ze dat juist over zichzelf zei, maar ik kan al die stemmen niet uit elkaar houden

2 likes