Maar Frederique was/is toch een wedstrijdrooister. Dan train je gauw 6-8 keer per week, en is “sportief” een term die jou in het specifiek beschrijft.
Edit: perongeluk in antwoord op @EleanorRigby
Maar Frederique was/is toch een wedstrijdrooister. Dan train je gauw 6-8 keer per week, en is “sportief” een term die jou in het specifiek beschrijft.
Edit: perongeluk in antwoord op @EleanorRigby
Fabrizio is echt een engnek
Maar ook bizar hoe hij op die date met Sanne zit te roddelen over anderen echt wtf, groot contrast met de Nederlandse versie want daar gebeurde dat echt totaal niet.
En die vrouw die nu naar huis is vond ik ook maar stom, niet mee willen doen want ze is toch geen kleuter en gaat zichzelf toch niet voorschut zetten op tv. Echt kinderachtig.
Romy had in een interview gezegd dat mensen na haar bericht dat ze in het ziekenhuis lag, zeiden dat het ziekenhuis mocht afbranden. Je kan vinden van haar wat je wilt maar wtf? Ik vind dit echt heel heftig en ook heel naar voor haar.
Dat roddelen is ook echt een no-go! Sanne had hem hier trouwens ook op moeten wijzen, maar je weet ook niet hoe hij daarop zou reageren.
Hij krijgt trouwens enorm veel kritiek in Vlaanderen via sociale media, dat hij arrogant en narcistisch is, en Phaedra krijgt vervolgens heel veel lof voor haar moedige daad. Zijn reactie daarop is ook weer typerend: de wereld is ‘fout’, hij staat nog steeds achter zijn gedragskeuzes, en alles maakt toch niet uit want hij heeft voldoende zelfliefde
Echt een gaslighter die Fabrizio. “Je bent echt arrogant maar ik ga je uit de goedheid van mijn hart nog een kans geven om te kunnen bewijzen dat je niet écht zo bent” goed van Phaedra dat ze er niet in is getrapt, weet niet of ik de ballen had gehad op m’n 21e. Sanne ziet alleen wat ze wil zien, die komt ook nog van een koude kermis thuis.
Sneue aan mensen zoals (of eigenlijk aan de productie) Romy is dat ze überhaupt gecast worden voor dit soort programma’s. Iedereen weet vooraf al dat het niet de meest sympathieke figuren zijn, worden enkel en alleen gecast voor de haat.
Ik vind het ook heel naar voor haar. En wat @Shaaar ook zegt, op deze sensatie waren ze gewoon uit. Ik wil heel veel over mentale gezondheid en dit soort televisie programma’s zeggen, maar ik weet de juiste woorden niet te vinden.
BE: Haha hij houdt Vanessa er gewoon in als mental coach of zo
Zij valt me trouwens alleszins mee, volgens mij is ze voor de andere vrouwen echt een soort moederfiguur ook
Volgens Frederique komt er nog ‘een twist’. Ben benieuwd wat dat is!! Dat ie opeens voor totaal iemand gaat ofzo? Of misschien helemaal niemand die laatste roos geeft?
Misschien volgende week al, omdat ie dan aan het huilen is. Ik heb ergens het gevoel dat iemand het niet leuk gaat vinden dat ie met Merel(?) zoent en dan zelf naar huis gaat haha.
Jimmy van Prince Charming heeft vandaag op Instagram ook een post geplaatst dat de haat die hij na het programma ontving heel veel met hem heeft gedaan. Hij noemt de afgelopen tijd zelfs een hel. Vond het toch wel sneu.
Ik heb mijn mening moeten herzien van haar, in het begin dacht ik dat juist zij voor drama ging zorgen ofzo! Zo zie je maar dat je eerste indruk soms ook echt verkeerd kan zijn haha
Dat stukje dat Yoni aan het praten is tegen Fabrizio… zo pijnlijk, ongemakkelijk en sneu voor haar. Heb je eindelijk tijd om te kletsen vindt hij zichzelf middenin je verhaal ineens heel zielig en luistert hij niet meer🙄
Ja… dat kon ik ook ff niet plaatsen
Ik denk persoonlijk dat zij hij hem wel echt geweldig vonden wanneer ze zich ingeschreven hebben. Ik ken persoonlijk iemand die bij hem een tattoo heeft laten zetten die ook helemaal flabbergasted is van die gast.
Maar volgens mij zitten er nu nog zeer veel meisjes tussen in het programma die ondertussen dik spijt hebben gekregen! Types zoals Vanessa en Margaux geven me de indruk zich onderdanig op te stellen, alles ten dienste van Fabrizio, om toch maar een goede indruk te geven.
Iedereen over de zeik dat onze kleurplaat met 2 meiden vlak achter elkaar zoent…
En dan heb je Colton van USA seizoen 23 Die heeft elke meid intussen gehad.
Maureen die het water uit komt lopen
Thomas op de kite is stiekem best sexy
Dansende Thomas daarentegen… hahaha
Ik vond het wel echt een leuke aflevering. Mooi om te zien dat Thomas zich ook echt bezig houdt met hoe de meiden zich voelen, en dat hij bijv. bij de ceremonie ook laat zien dat hij het moeilijk heeft. In tegenstelling tot Fabrizio bijv waarbij alles ikke ikke ikke is
Was meteen weer opgedroogd
Anna Noëlle in die outfit ik vind Linde op de een of andere manier zo ongemakkelijk, kan heel moeilijk naar haar kijken.
Dit is in tegenstelling tot Fabrizio echt goed voor Thomas z’n imago! (Denk niet dat hij het nodig had maar toch). Hij komt echt super aardig over en geïnteresseerd, echt als een goede man. Ben heel benieuwd voor wie hij nou uiteindelijk gaat kiezen. Heb deze ceremonie nog niet gezien maar vind m geen match met merel.