The Bachelorette / Prince Charming

Ja dat heb ik dus ook al vanaf het begin bij Linde, alsof ze niet lekker in haar vel zit en dat dus continu aan het verbloemen is. Zag dat ook absoluut niet wat worden met Thomas. Wel jammer dat Demi eruit is, vond haar leuk. Komt heel relaxed en gezellig over. Ik was even verbaasd als Indigo zelf dat ze een roos kreeg. En Yeal heeft ze uberhaupt eigenlijk een groepsdate met Thomas gehad? Krijg soms het gevoel dat zij en Anna Noelle er voor spek en bonen bijhangen.

@Corvus bij dat kitesurfen vond ik dat zelfingenome wel meevallen. Ik snap dat hij ook indruk wil maken. Maar wat hij na de ceremonie zei echt beetje minder. Ik heb zelf Demi en Linde niet horen zeggen hoe leuk ze Thomas vonden en hoe gek ze op hem waren maar Thomas zei het vol overtuiging. Toen dacht ik wel ff, ok…

2 likes

Nou Linde besprong Thomas zowat steeds, dus dat was wel duidelijk. Dat van Demi zag ik ool niet zo, maar we zien natuurlijk maar een fractie van de dates. Vond het wel aandoenlijk dat het hem zo emotioneerde. Ik gok dat hij uiteindelijk voor Maureen gaat.

1 like

Ja dat ben ik eigenlijk wel met je eens, dat hij over sommige meiden zei ‘ik zag hoe leuk ze me vond’ etc. Daarbij dacht ik ook ehhh wat zeg je nu. Maar bedoelde meer dat hij wel echt geïnteresseerd is in de meiden en dat ik wel echt het idee heb dat hij het moeilijk vindt ze naar huis te sturen

1 like

Ja het klopt wel wat je zegt, maar denk ook dat dat vooral het programma is? Veel meiden en elkaar in korte tijd moeten leren kennen (waardoor de meiden dus ook indruk willen maken). Dat is natuurlijk al heel anders dan hoe het in het ‘echte leven’ gaat

Als ik Thomas dan vergelijk met Fabrizio, die vindt dat de meiden maar op hem moeten afkomen want ze zijn er tenslotte voor hem, dan vind ik Thomas wel een stuk geïnteresseerder overkomen. Bij Tony had ik ook niet echt de indruk dat hij daar zat om de deelnemers te leren kennen maar vooral om zelf in de picture te staan

5 likes

Maar die date viel toch ook een beetje in het water? Want het was dacht ik in de eerste instantie de bedoeling dat ze allemaal individueel gingen kitesurfen maar doordat het weer omsloeg kozen ze voor die oplossing? (Misschien durfden ze ook niet alleen) maureen had daarna wel een surfpak/shirt aan. Vond dat iig een beetje onduidelijk.

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Thomas in Merel ziet. Ze praat zo beleefd tegen hem ofzo, lijkt wel of ze bijna alleen maar “zeker!” zegt.

8 likes

Ja was me ook echt opgevallen dat al die meiden alleen maar “zeker!!!” roepen hahaha

3 likes

Haha als ze gaandansen op dat plein en de vrouwen uitleg krijgen, staat er een jongetje in het park tegen een struik te piesen op de achtergrond??

1 like

Die ‘hang aan kitesurfde Thomas date’ was wel echt ongemakkelijk om te zien :sweat_smile:

Maureen komt mij zo bekend voor of ze lijkt heel erg op iemand… Maar ik heb geen idee wie. Lekker vaag dit :laughing:

En nu ik het hier gelezen heb hoor ik ook alleen nog maar “Zeker”.

1 like

Zag op TikTok iemand die vond dat Maureen op Jessie Jazz lijkt.

Wat was dat weer lekker awkward op die cocktail party: “Waarom draaien jullie mij om ineens?” Ja, echt heel smooth hoor :joy:

3 likes

wat was de aflevering van BE toch echt saai deze keer… zonder drama stelt dit echt niets voor. Fabrizio is toch ook totaal niet boeiend? En dan die opmerking over Yoni haar quote-jar :roll_eyes: Voor deze man kan je toch onmogelijk goed doen, jezus

2 likes

Hahaha nou ik vond Fabrizio die z’n grote passie wilde delen en vervolgens niet wist hoe t moest ook wel vermakelijk

12 likes

Heel saai vond die ouders ook heel saai had niet het idee dat ze er heel veel zin in hadden

2 likes

Zijn moeder was wel goed met de opmerking: amai al zoveel gekust?
Maar verder vond ik dat nu ook geen toegevoegde waarde

2 likes

JA ik vind haar zo truttig ook. Zelfde geldt voor Isabelle, lijken me ook totaal niet bij hem passen

Hier zo om gelachen. :joy: Vond die ouders inderdaad nie zo boeiend maar vooral echt cute. Heb me alleen maar zitten verbazen over hoe die twee scheetige mensen zo’n Fabrizio hebben gecreeërd.

Sanne irriteert me overigens tot op ‘t bot. ‘Nee als het in deze setting niet lukt, dan lukt het in de Albert Heijn ook niet’ en dan die triomfantelijk blik erachter. :face_vomiting:

13 likes

Die Madieke van de vlaamse Bachelor zou wel goed bij Thomas passen denk ik

9 likes

Haha inderdaad! Zit te denken wie van de NL kandidaten bij Fabrizio zou passen, maar gun ze allemaal een betere man.

1 like

Jeetje wat was de roze ceremonie dramatisch zeg, met die muziek erachter :joy:
Thomas begint te praten dumdumdummmm
Thomas deelt roos uit, cue de romantische vioolmuziek
En dan een abrupte overgang naar de spannende muziek en het riedeltje begon opnieuw :joy:

5 likes

Ik kijk nu lieve thomas (van rijk hofman), en rijk zei steeds hoe mooi hij indigo vond etc. Blijkbaar hebben zij vorig jaar in juli en augustus al contact gehad en kwam zij met de openingszin. 'Lieverd Ik ga naar de supermarkt moet ik iets voor je meenemen? :wink:

Haha wat slecht zeg.

1 like