Ik vraag me echt af met hoeveel meiden hij gaat en dm’d want hij is zo weg van indigo nu en ze hebben vorige zomer nog contact gehad? Hoe kun je dat nou niet onthouden
Ik kan me nog wel voorstellen dat hij vergeet met wie hij allemaal dm’d maar in het geval van haar vind ik het ook wel verrassend. Dan antwoord hij misschien gewoon en bekijkt haar pagina niet eens? Haha dat er ook al die afleveringen geen belletje ging rinkelen bij hem. Hij kwam er ook alleen maar achter omdat hij haar tijdens het uitgaan tegenkwam (na de opnames) en hij had gezegd ik zal je dm’en en toen dus erachter kwam dat ze allang contact hadden gehad vorige zomer.
Heel veel denk ik haha
Eigenlijk is die trailer ook wel een dom idee geweest denk ik? Want je zet toch altijd de winnaar in een sneakpreview. Nou daarin komen eigenlijk alleen maureen, indigo, en inge nog naar voren van degene die er nog inzitten dus de rest lijkt me (leek me sowieso al) afvallen.
Ik vind haar veel weg hebben van Shirley van tempa, manier van praten ofzo. Maar wel veel knapper en leuker
Ik kijk nu Rumag after talk met demi en linde en linde is echt leuk hier! Ook minder awkward en eerlijk en reflectief
Lekkere ongefundeerde post coming in:
Sanne (BE) en Yael (NL) zijn vriendinnen van elkaar. En Yael had vlak voor deelname aan de bachelor nog een partner, dus ze was echt nog maar vrij kort vrijgezel toen ze daadwerkelijk deelnam. En ze zou best wel een dramaqueen zijn irl. Hoe zij zichzelf profileert op tv en hoe zij daadwerkelijk is irl, zouden niet overeenkomen aldus een vriendin van mij die haar kent. Ik betwijfel dan ook of die dames beide oprechte intenties hebben bij de beide bachelors. Want het is wel heel toevallig als die meiden toevallig in beide bachelors hun droomman zien. Zeker na een vrij recente break up van Yael. Sowieso vind ik Yael en Thomas echt een combi welke ik totaaaal niet voor me zie. Ook nog voordat ik deze “info” had. Sanne heeft ook in haar insta bio staan: at least i get attention on instagram. Nu kan je dit ook echt op 10 manieren interpreteren natuurlijk, maar al met al vind ik ook Sanne niet sympathiek en oprecht overkomen.
Ach, het is toch duidelijk dat de meesten (inclusief Thomas en Fabreeze) alleen maar meedoen voor de fame en aandacht.
Ik ken iemand uit de Nederlandse bachelor en zij deed wel echt mee omdat ze dacht dat Thomas het echt is/was voor haar. Maar ben het wel eens met @Corvus, ik gun het geen van die meiden om op zo’n manier aan je ‘ware liefde’ te komen.
Moet nog altijd denken aan Oriana, vond haar verdriet zo zielig. Ze is wel echt 1000 keer meer waard dan Tony en ben blij voor haar dat die lanlul niet voor haar gekozen heeft want ze verdient echt zo veel beter.
Echt? Ik vind haar nog steeds zo puberaal en trying too hard. Vind Demi wel echt leuk en wat kut dat ze ziek was, verklaart wel een hoop
Sanne vindt zichzelf ook helemaal geweldig dat merk je al in de bachelor. Die opmerking ook “Als een kus in deze setting al niet komt zal het in de Lidl ook niet gebeuren”
En dan werd Phaedra onterecht arrogant genoemd door Fabrizio, dan vind ik Sanne arrogant tot in het kwadraat
Mooi setje dus die 2.
Vind je dat echt ja? Ik vind haar gewoon best wel down-to-earth eigenlijk haha. Die andere meiden lijken allemaal (ok, niet allemaal maar wel een aantal) van die jaloerse krengen die achter je rug om praten. Maar misschien is dit ook het cultuurverschil van vlamingen en NL’ers haha. Ik vind ook wel dat ze een punt heeft: als je op een hele romantische date geen romantische connectie hebt, dan is de kans dat die er op een ander later moment wél opeens is niet heel groot.
Ik vind Sanne vooral zo “kijk mij de cool girl zijn” overkomen.
Eerder een leeftijdsverschil
Mijn eerste date met mijn huidige man was ook heel romantisch maar toen is er ook zelfs geen kus of knuffel of aanraking geweest. En wij zijn nu 14 jaar samen. Het is net op die alledaagse saaie momenten dat er wel affectie is (bijvoorbeeld tijdens de afwas zeggen dat we elkaar graag zien) dus misschien verschillen wij hier in mening. Zet ons niet samen in een bad in een olijfgaard want hiervan zouden we cringen
En misschien is dit het verschil tussen Vlaanderen en Nederland, ik vind Sanne echt behoorlijk arrogant, jaloers en kortzichtig door zulke uitspraken te doen maar je kan dit dus ook zien als down to earth
Ik ben van Nederland en heb dezelfde mening over Sanne als jij.
Vind haar wel ook echt zo’n typisch Nederlandse tokkie zo tussen de wat nettere Belgen.
Misschien een soort van naïef van mij, maar dat vind ik bij de Nederlandse meiden best wel meevallen eigenlijk? Ik zou me bijvoorbeeld wel kunnen voorstellen dat Isabella met haar hoeden merk andere motieven heeft. Maar bv een Inge of een Ashae zie ik het niet voor de Fame doen.
Ik vind het ook altijd interessant om te weten of die meiden zelf geschreven hebben of gevraagd zijn
Over meedoen voor de fame gesproken haha… ik las dat Frederique mee gaat doen aan Miss Nederland
Och kan ze het kroontje overnemen van Julia. Is de cirkel weer rond.