The Bachelorette / Prince Charming

Na al die enthousiaste verhalen van Romy kun je niet anders toch. En Romy maar denken dat ze weer iemand GeiNnSpiReErd heeft.

1 like

How can I forget, maar ik bedoelde Julia van Tony.

Nee ik doe alsof :nerd_face:

4 likes

Ja ik vond haar stukken minder awkward om naar te kijken ofzo?

Sanne ziet fame. Maar bij die andere twee denk ik ook echt wat ZIE je in hemelsnaam in Fabrizio???

5 likes

Ik vond haar nog steeds ongemakkelijk en gespannen overkomen en dat verbloemt ze dan steeds. Ze zat ook continu aan haar kleding en haren te trekken. Waarschijnlijk heel zelfbewust en misschien voelt ze zich voor de camera gewoon onprettig. Duidelijk wel een verschil met Demi die ernaast zat.

Ben voor het eerst echt benieuwd naar de aflevering van morgen.

3 likes

Ik ben het met je eens dat een Demi er veel rustiger bij zat. Maar tov de afleveringen kon ik het persoonlijk beter aan zien

(BE) Ik snap ook absoluut niet wat de dames in Fabrizio zien. Iemand die al eens is vreemdgegaan en meedeed als verleider bij TI komt er bij mij niet in hoor. Ook wat hij na het vertrek van Phaedra zei, wauw. Uiteindelijk gaat hij ook niet voor Sanne kiezen denk ik. Zij gaat echt over hem heen lopen en is veels te Nederlands voor hem (als in: te direct). Denk dat ie voor een jonger en naïef iemand gaat kiezen en over een paar weken hoor je dan dat dat ook niet ging werken.

16 likes

Ja wss wordt het margaux ofzo

6 likes

Sws een van de jongere meiden (21 ofzo). Die veel minder stevig in hun schoenen staan of tegen hem in durven gaan denk ik. De "oudere " meiden zijn veel te goed “gebekt” voor hem. Wat hij vindt denk ik

1 like

(NL) Echt strontjaloers op het feit dat ze gingen zwemmen in een cenote. Staat echt al honderd jaar op mijn lijstje, zag er echt zo mooi uit.

En ik dacht dat er in vergelijking tot de BE dames weinig gedoe was tussen de meiden zelf maar ik vermoed toch dat er iets speelt tussen Maureen en Anna Noëlle. Ook dat tijdens de ceremonie… Ben benieuwd of we daar nog iets van gaan zien/horen in de komende afleveringen.

En ik was even bang dat Inge ging dalen op het lijstje van Thomas maar die preview van volgende week geeft me goede hoop. Ik vind Maureen echt helemaal niks, echt zo’n ‘one of the boys want vrouwen zijn teveel drama’ type. Maar misschien ben ik gewoon die zure eeuwige vrijgezel die haar laatste date niet eens meer kan herinneren :smiling_face_with_tear: Aan Indigo ga ik me een beetje ergeren, ze zoekt constant bevestiging op en dat lijkt me voor Thomas ook best vermoeiend. Een prachtige meid verder en volgens mij ook heel lief maar echt nog te jong.

10 likes

Ik vind Indigo vermoeiend worden, het is telkens hetzelfde. Er komt van haar kant echt niks uit, ze vraagt ook niks aan Thomas. De gesprekken hebben echt 0.0 inhoud. Wel typisch dat Thomas het had over Karen en of ze dan wel in dezelfde levensfase zaten…terwijl Indigo nog jonger is en ze zelf aangeeft wel onzeker daarover te zijn.

Ik vind maureen wel leuk, in het begin wat minder maar ze is volgens mij wel echt lief. Dat zeiden ook al die meiden die bij dat Rumag talk zaten. Dat one of the boys zie ik ook helemaal niet bij haar? Maar ik vind het al bijna duidelijk dat hij voor Maureen kiest. Wat ze tegen anna Noelle zei dacht ik zelf ook precies, alleen minder slim om dat uit te spreken. Ik vind iig Isabella, Yeal en Indigo niet bij hem passen. Isabella komt echt zooooo saai over, yeal en thomas hebben echt nul ‘vonk’ en Indigo zit overduidelijk nog in een andere levensfase.

9 likes

Wat ik leuk vind aan Thomas is dat hij alle meiden wel voldoende aandacht geeft, bij Gaby en Tony hadden sommigen in aflevering 8 nog geen date gehad maar Thomas verdeelt het wel aardig goed. Ik ga ook stuk om hoe hij lacht trouwens :sweat_smile:

Wat ik wel echt minder vond was dat ‘even naar Londen voor een lunch of naar Ibiza om te zwemmen’ verhaal. Ik zat echt zo van HALLO HET KLIMAAT :face_with_symbols_over_mouth: Er zijn ook andere manieren om aVoNtUuRliJk te zijn.

21 likes

Here we go again, lol.

2 likes

Ja ik heb ook het idee dat hij het met Anna Noelle meer vriendschappelijk ziet maar inderdaad niet zo heel slim van Maureeen om dat zo te zeggen haha.

5 likes

Het siert je om lang te zijn? eh?

2 likes

Ja ik dacht ook al huh? Ze doet het net alsof lange vrouwen het moeilijk hebben houd toch op. Het ideaalbeeld is toch al jaaaarenlang een lange slanke vrouw in de modellenwereld en bij missverkiezingen?!

2 likes

Volgens mij was dit wel echt een persoonlijke onzekerheid van haar ook. Ze vroeg ook bij 1 van de eerste ceremonies aan de andere meiden hoe haar lengte en die van Thomas zich tot elkaar verhielden.

Ik vind Asha dus echt ontzettend leuk, al vanaf aflevering 1. Maar ik betwijfel of ze een serieuze kanshebber gaat zijn.

Ik vond die date van Isabelle en Inge wel een beetje awkward ofzo. Het spatte er nu niet perse vanaf

4 likes

Ja ok het kan zeker een persoonlijke onzekerheid van haar zijn, maar het komt nu over alsof veel meiden hier last van hebben en dat lijkt me juist helemaal niet?

Vond de date van Thomas met isabella en inge ook niks, bleef een beetje stroef. Ik denk dat de combinatie van die 3 ook niet geweldig is. Vond het wel leuk dat inge nog zei van het hoeft niet altijd maar grootst en meeslepend, en wat hij dan zou doen op gewoon een simpele activiteit wat idd zeker of misschien wel leuker is. Ik zou echtniet met een guy willen gaan die voor een uurtje nsar ibiza gaat vliegen gatverdamme zeg! Ook al ben je loaded en kun je elke dag overal naartoe vliegen wat je wil rot op met dat gedoe, het is 2022 en jij wilt voor een uurtje naar ibiza doeei. Vond dat echt minder van hem.

7 likes

Word ook moe om steeds te horen dat het voor die meiden zo uit hun comfort zone is om een man aan te spreken

2 likes