The Bachelorette / Prince Charming

Ik vond deze aflevering bijna niet om door te komen, ben ineens zo afgeknapt op de sollicitatiegesprekken van Thomas, bah. Ben gewoon een beetje boos haha.
Later meer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja herkenbaar! Het leuke aan Thomas dat hij juist een aantal keer de sollicitatiegesprekken probeerde te omzeilen en ook echt keek naar hoe die meiden gewoon zijn in hun omgeving. Maar deze aflevering had wel een hoog sollicitatie gehalte

3 likes

Waarom? Ben ik dus echt benieuwd naar, het zou namelijk voor mij ook totaal uit mn comfortzone zijn. Wat is je ergernis dan? Ik zou het zelf ook NEVER EVER doen om zo op een guy af te stappen dus ik begrijp het wel als je dat totaal niet gewend bent.

1 like

Voor wie kiest Thomas?

• Yael
  • Inge
  • Anne Noelle
  • Merel
  • Indigo
  • Maureen
  • Asha
  • Isabella

0 stemmers

4 likes

Dat haar van Thomas wordt wel met de week lichter. Ziet er inmiddels als een slecht geverfde coupe :sweat_smile:

4 likes

Ik vond het echt leuk dat Thomas tijdens die beachparty wel relaxed aan het dansen is, hij lijkt zich wel op z’n gemak te voelen
Vind die Yael wel echt enorm saai overkomen, niet uitdagend of sprankelend.
Het zal Maureen wel worden.

5 likes

Nja je doet mee aan een programma waarbij je met 12 anderen voor 1 man strijdt… wat had je dan verwacht, dat hij direct en alleen voor jou gaat na jullie eerste handje schudden?

3 likes

De eerdere poll had ik op Inge gestemd. Na hun kano-date. Maar nu denk ik echt weer Maureen. Hij leek wel een verliefde puber toen hij haar probeerde te kussen

7 likes

Zo jammer dat ik straks een heel seizoen gekeken heb en hij dan de chick kiest die we vanaf seconde een hadden kunnen voorspellen

14 likes

Ligt er denk ik ook aan hoe lang zij is. Als ze nou 1,90 is dan snap ik haar strijd wel.

(OK zo lang oogt ze niet)

Nee ze is met hakken aan misschien even groot als thomas, die overduidelijk zichtbaar de kleinste van de 3 in stuktv is. Ik kan me voorstellen dat echt lange vriendinen van mij (185+) zich daar alleen maar gigantisch aan gaan ergeren alsof ze doet dat het een last is.

3 likes

Ik vind die Yael zoooo irritant. Ze praat echt naar zijn mond ofzo. Ze komt iig totaal niet avontuurlijk op mij over ookal zegt ze van wel.

En als Anna Noelle en Thomas samen lachen, echt leuk haha. Alleen zie ik daar meer een goede vriendschap in.

11 likes

Die inge klinkt zoooo erg als Geraline Kemper

1 like

Yael & Anna Noella: geen romantische klik
Inge & Acha: beide heel leuk maar ook hier voel ik friendzone aankomen
Isabella: te beheerst voor wild boy

Ik zet mijn geld op een finale met Maureen, merel & indigo

3 likes

Er staat nu ook een seizoen van The Bachelorette België op Videoland!

12 likes

Maar indigo gaat het nooit worden, die is veel te aanhankelijk. Volgens mij kan Thomas niet iemand hebben die continu bevestiging nodig heeft, mede omdat hij veel aandacht krijgt

1 like

Ja ik zag t ook, maar is zij een bekend persoon in België, zoals Gaby?

1 like

Donderdag is de ultieme Videoland reality tv dag :v:

2 likes

Ja ze is ex tennister

2 likes

Hahaha ik kan het niet aan, zo veel tegelijk :joy:

Videoland gooit me er steeds uit trouwens :sob:

6 likes