The Bachelorette / Prince Charming

Ja hier ook! Irritant

2 likes

Ik was bij de rozenceremonie aanbeland maar ben er echt al 15 keer uitgegooid. Heb het nu maar opgegeven.

Ze is de zus van een bekende Belgische tennisster Kim Clijsters. Eigenlijk is Elke zelf niet zo bekend

Potver, wil ik me even een partijtje aan fabrizo ergeren, heeft Videoland storing en word ik er halverwege uitgekickt :mad:

1 like

BE:

Mijn gedachten over de meeste recente aflevering. Ik vind Madieke veel te leuk voor Fabrizo. Ik snap hun match dan ook totaaaaal niet. En wat ik ook bijzonder vond, zowel margeaux als sanne waren not amused omdat hij ook gezoend had met Madieke. Ongeacht wat ik daarvan vind, vond ik het heel frappant dat beide dames dat niet met Fabrizo bespreekbaar durfden te maken en dat Sanne het zelfs omdraaide en vroeg: vind je mij oprecht :triangular_flag_on_post:. Zoooo bizar hoe vrouwen zichzelf en hun gevoelens wegcijferen voor hem. Ik dacht dat Sanne wel een grote mond zou hebben en van zichzelf af zou bijten

10 likes

:eyes::eyes: ga maar kijken zou ik zeggen!

3 likes

Ik blijf me elke aflevering weer verbazen over de wimperextensions van Margaux. Heb zelf ook extensions maar die van haar zijn echt gigantisch, vraag me af hoe zij haar ogen nog open krijgt :joy:.

31 likes

Ik ook, is een leuk meisje om te zien maar je ziet haar ogen nauwelijks door die wimpers.
Vind Madieke ook veel te leuk voor Fabrizio. Vanessa wordt trouwens echt alleen maar ingezet als een soort psycholoog en om hem een boost te geven, arme vrouw.

19 likes

Haha ja ik vind Vanessa echt een moederrol hebben, ook naar fabrizio. Altijd het idee dat ik naar een (verknipte) moeder-zoon relatie zit te kijken.

17 likes

Aan de andere kant, Vanessa zou zichzelf wel in de kijker kunnen bij een groot publiek spelen als :sparkles: coach :sparkles:

3 likes

Elke vrouw is te leuk voor Fabrizio, hij is echt :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

7 likes

Ik zag deze reclame laatst weer op tv, en zij doet me echt denken aan een iets jongere Vanessa (maar misschien is dit vergezocht :P)

3 likes

Ik ga Fabrizio ook steeds meer een smerig mannetje vinden door hoe hij over de vrouwen praat. Altijd maar over dat hij zo lekker naar ze kan kijken en die ene vrouw die een sportbroek aanhad die een beetje doorscheen. :face_vomiting: Echt zo als een vieze gluurder.

Het valt me ook op hoe hij met de vrouwen ook altijd alleen maar over de anderen heeft en nooit specifiek over de vrouw met wie hij dan in gesprek is. Maar misschien is dat zo gemonteerd… Hoop ik…

7 likes

De tering wat awkward eerst die piano daarna in dat bad met die borstel

7 likes

Die gesprekken zijn ook echt precies of ik naar Secret Garden zit te kijken hoe is het x5

2 likes

Echt enorm akward!

En toch vrees ik dat als ik in zo’n setting zou zitten, met maar 1 man die op zich qua looks niet onaantrekkelijk is, bij elke date kaarsen, een bad, heel veel filmische romantiek, ik ook niet helemaal meer toerekeningsvatbaar meer zou zijn en de rode vlaggen niet meer zou zien.

Zo benieuwd ook hoe vrouwen hier een paar jaar later op terug kijken! Zou graag een interview met Oriana (vorig seizoen Bachelor) zien bijvoorbeeld over 5 jaar.

3 likes

Engnek Fabrizio is nu toch alleen maar into Madieke omdat ze als enige intiem gezoend hebben. Met z’n ‘ja ik heb wel gevoelens voor dr’

Eerst was 't Pheadra, toen was dat ook gedaan toen hij met Sanne had gezoend. Toen was Sanne helemaal z’n droomvrouw. En daarna was hij ineens helemaal into Margaux toen die gekust hadden en nu dus Madieke. Lol. Verrassend wel.

9 likes

Precies wat ik ik dacht
Gelukkig heeft Goedele het ook door. Al mocht ze nog wel wat strenger zijn in het confronteren vond ik

6 likes

Ik denk dat, op het moment dat hij ‘Dilemma’ speelde, inderdaad wel alle betovering verbroken zou zijn :joy:

(Het was ‘Dilemma’ ja.)

Soms bijna jammer dat ik een vriend heb, zou serieus nieuwsgierig zijn hoe het is om mee te doen.

Ook benieuwd of de finalisten en The bachelor zelf samen terug vliegen naar Nederland en of en hoe ongemakkelijk dat dan is.

2 likes

Ik moest nu aan deze reactie denken. Ik zag in Monica haar verhaal dit voorbij komen en voor ik zag wie zijn verhaal dit was, dacht ik hé die ken ik van de bachelor. Vond haar hier echt precies op Indigo lijken.

8 likes