Ik vind indigo meer Monica pre plastische chirurgie
Ik zit nu pas alles terug te kijken maar ik ben verward. Noemt Fabrizio Phaedra nou arrogant omdat ze iets zegt over de grote phaedra show? Het is toch heel duidelijk dat ze dat niet zelf heeft gezegd maar dat die andere meiden dat zeiden en ze dat dan gekscherend herhaald? Wat een pannenkoek.
Ik vind Romy ook een stuk leuker overkomen hier.
Heb net de nieuwe aflevering gezien. Ik vind het bij best veel meiden lastig te peilen wat zij nou eigenlijk zelf van Thomas vinden.
Vind het trouwens wel goed dat Thomas zelf meer de touwtjes in de handen neemt bij de cocktailparty. Maakt het ook gelijk wat minder ongemakkelijk.
Volgende week eindelijk wat strijd te zien!
Ik heb alleen bij Inge het idee dat ze hem echt leuk vindt. Bij de andere meiden heb ik dat gevoel minder.
Ja ik hoop ook dat inge wint, de kans acht ik na deze aflevering wel iets groter maar denk toch nog steeds maureen. Volgens mij kan hij niet wachten haar te bespringen.
Bij Thomas en Inge krijg ik een soort zwijmelgevoel dus ik hoop dat zij wint uiteindelijk. Bij haar merk je inderdaad echt dat de crush wederzijds is, bij de rest niet zo eigenlijk.
Hahaha neee joh wat ongemakkelijk, heeft ie echt een stijve daar? Krijg ik echt puber vibes van haha.
Ik keek ik denk de vorige of de aflevering daarvoor samen met een vriendin en wij dachten allebei al een aantal keer dat asha had gehuild. Maar nu heeft ze de aflevering van vandaag ook gekeken en ik denk dat het meer lijkt alsof ze heeft gehuild/waterige ogen heeft. Of iets meer aflopende (is dit een goed woord) ooghoeken heeft en misschien door haar hele blauwe ogen. Alsof het toch een beetje tranende ogen lijken de hele tijd.
Wel een goede keuze denk ik om isabella en yeal naar huis te sturen, daar zat echt niks in en ik vind ze beide wat te ingetogen, vooral isabella. En echt hij is een verademing na Tony zeg.
En oja asha zegt als tip voor een date, ja iets chills met een biertje ofzo. En thomas komt weer aan met een roadtrip. Hij doet wel echt moeite maar aan iets chills zou ik eerder denken gewoon een avondje misschien samen ff op een leuke plek zitten met een drankje en wat snacks ofzo? Ipv een roadtrip haha
Hah tering kinderachtig wel om zo erop in te gaan zoomen. Hij is een man die op vrouwen valt, hij ziet een mooie vrouw, lekker boeiend of hij daar een stijve van krijgt of niet. :’)
Haha ja je hebt gelijk is wel echt kinderachtig maar volgens mij is dat niet eens een stijve maar meer een ongelukkige hoek.
Of een gelukkige hoek, 't is maar hoe je het bekijkt
Ik las ongelukkige broek
Aah ik vond Isabelle deze aflevering wel iets relaxter overkomen, maar snap wel dat ze naar huis moest. En ik denk Aisha volgende week, zie daar ook niets tussen gebeuren.
En die crush op Merel zie ik niet zo, echt een kakkerrrrr. Maar waarschijnlijk heeft 'ie daarmee wel die fysieke aantrekkingskracht, alleen geen inhoud ofzo denk ik.
Oh en ik ben die eeuwige onzekerheid van Indigo ook zat met dr ‘ik ga vanavond naar huis hoor’.
ik blijf me verbazen hoe weinig Fabrizio van zijn roots kent. Hij begrijpt geen woord Grieks (in het gesprek met zijn oom), de sirtaki kon hij ook niet dansen, die heeft zijn moeder moeten voordoen.
Voor een programma dat dan ook nog eens in Griekenland wordt gefilmd en iemand die steeds hoog oploopt met zijn Griekse nationaliteit mag ie wel wat meer moeite doen naar mijn mening
Dat is precies wat het leuk maakt. Fabri is zo’n idioot
‘Vanessa is mijn hartsvriendin hier’
En Sanne die eventjes Vanessa onder de bus gooit. Wat lelijk van haar. Soms denk ik wel bij Vanessa ‘waar zit je trots?’ In het begin dat ik echt dat zij een heel hevig karakter had, maar ze doet niet anders dan de psycholoog van Fabrizio spelen. Verder vind ik haar wel een leuk persoon als je ziet hoe aangenaam ze met de andere meisjes omgaat.
Ik vraag me ook steeds af wat Esmee daar nog doet? Ze lijkt mij totaal niet geïnteresseerd in Fabrizio.