BE
Fabrizio: toen ik 8 was heb ik wel eens op de tractor van mijn oom gezeten
Ook Fabrizio: ja ik heb mij daarnet wel echt heel kwetsbaar opgesteld
BE
Fabrizio: toen ik 8 was heb ik wel eens op de tractor van mijn oom gezeten
Ook Fabrizio: ja ik heb mij daarnet wel echt heel kwetsbaar opgesteld
Hahahahaha ja en dan wel hem zo aankijken en vervolgens hulpeloos naar z’n tante
Ja wel interessant dat Sanne eerst heel erg de cool girl speelt en nu toch best wel graag lijkt te willen winnen en dan IDD anderen dus nu onder de bus gooit. Ik begrijp ook niet dat Vanessa blijft zeggen dat Fabrizio zo’n mooi persoon is… waar ziet ze dat ik gun haar een emotioneel volwassen man ipv een kind met het emotionele intelligentie niveau van een kleuter. Ook wel opvallend trouwens dat de dates altijd bestaan uit de dames die iets voor hem moeten maken ipv iets samen koken
“Nostalgie at it finest”
Hahahaha wat is hij criiiinge ik kan niet meer
Sanne haar make-up lijkt er echt al dagen op te zitten, ziet er wat smoezelig uit dat zwarte bij haar ogen. Alsof ze flink heeft doorgehaald.
Serieus, waarom huurt die Fabrizio niet gewoon iemand in? Hij moet gewassen worden, aangemoedigd, vertroeteld, verzorgd, gevoed, ge-entertained… Ik zie die vrouwen allemaal moeite voor hem doen, dansen, koken, hem geruststellen en alleen maar begripvol zijn, maar wat geeft hij terug?
Dat-ie even iets liefs zei tegen Madieke is het enige wat ik hem heb zien doen, volgens mij ook echt de eerste keer dat hij interesse lijkt te tonen in hoe het voor die dames is.
Ik probeer echt het goede te zien in de mens, maar onze Fabi maakt het me moeilijk en ik heb ‘WAT BEN JE TOCH EEN ELLENDIG STUK VRETEN’ naar hem gegild.
Als-ie dan in ieder geval humor had en een goeie grap zou maken ofzo, maar nee, ook dat niet. Hij heeft wel mooi haar. Dat dan weer wel.
Ik weet niet waarom ik me hier zo over opwind, maar echt, als dit soort mannen nou het neusje van de zalm zijn, dé meest felbegeerde man van België, serieus, hoe zijn alle andere singles dan?
Haha, ik ben even heel erg dankbaar met mijn lieve vriend, die ik soms wil wurgen, maar waarbij ik me altijd gelijkwaardig aan hem voel en die altijd interesse in me toont.
Ohja. En die vrouwen! Zowel van België als Nederland, wat een geweldige vrouwen zijn het allemaal zeg! Vanessa is zo’n schat, Inge zo oprecht, Maureen adembenemend charmant, die Anna zo mooi open en lief, Madieke zo naturel en puur… Wat een aanwinsten allemaal. Poehpoeh.
“Die Sanne… Ze ziet er echt uit alsof ze flink heeft gestapt en gezopen zo met dr makeup in bed is geploft kort geslapen heeft en zo weer is opgestaan om te gaan filmen”
Dit is wat ik naar mn zus stuurde zelfde gedachte dus haha
Ik ben begonnen met the bachelorette Belgie. Vind het tot nu toe weinig aan. Vind haar heel suf ofzo…
Iemand anders al aan het kijken?
Thomas vind ik leuker dan verwacht! Fabrizio verschrikkelijk, haha.
Ik heb de eerste aflevering ook niet kunnen afkijken, komt misschien ook doordat ik haar niet ken en dat het dan nog suffer overkomt dan bij bn’ers / bv’ers.
Ik heb het hele seizoen inmiddels gezien! Vond het in het begin langdradig en lastig om erin te komen, maar op een gegeven moment had ik de smaak te pakken. Vind de bachelorette en (een aantal van) de mannen ook steeds leuker worden en baal nu dat ik alle afleveringen al heb gezien.
Het is alweer ff geleden maar nog steeds moet ik elke keer als ik mijn vaatwasser in- of uitruim denken aan die gast met dat oog van Prince Charming
Ik vind het echt sneu voor de overige dames hoe duidelijk Fabrizio een voorkeur heeft voor bepaalde vrouwen. Dat hij twee vrouwen mee neemt naar zijn familie zegt toch ook al genoeg? Doe dat lekker als er nog maar twee over zijn? Ik vond dit zo gek.
Ik hoop eigenlijk dat hij niet voor Madieke gaat want zij is echt veel te leuk voor hem. Ik vind Sanne echt niet zo oprecht als ze doet voorkomen. Ze zegt tegen Fabrizio dat het haar niet boeit als hij met andere meiden zoent, maar ze heeft toch 2 afl terug ofzo er nog over geklaagt met Margeaux? Ook hoe ze zo lullig deed over Vanessa. Ik geloof echt niet dat ze achteraf spijt had dat ze haar naam had genoemt. Ik denk dat het een zeer bewuste keuze was
Als Fabrizio 1 op 1 met een meid zit dan is het ook zo van: ‘hoe denken JULLIE hierover?’ oid. Terwijl, wat boeit het wat anderen vinden, het gaat er toch om wat de persoon waarmee je een gesprek voert vindt. Hij praat altijd over anderen, heeft hij ooit weleens een serieus of diep gesprek gevoerd met iemand?
En Sanne is zo nep. Ze was ook zo blij dat ze samen met Margaux mee mocht want ze had het met niemand anders willen doen (en Margaux zei hetzelfde), maar ik vind hun vibe zoo raar hahah. Echt zo’n grote zus met zusje op pad. Mja niet gek met 13 jaar leeftijdsverschil.
Yael en Fawry halen Thomas helemaal door het slijk lol. En ik vind Isabella hier echt leuk overkomen!
En volgens mij gaat er nog iets gebeuren met Merel die haar ring kwijt was. Ik denk dat Thomas 'm gevonden heeft ofzo
Ook die opmerking van Sanne over dat ze even nachtje weg is van het “wespennest”. Echt meid… volgens mij ben jij de grootste wesp
Jeeeetje ik las laatst ergens dat Yaël besties is met Sanne uit de bachelor BE, na het zien van dit filmpje snap ik het. Wat een attitude heeft zij ineens
Yaël komt echt enorm judgy over voor een psycholoog😅
Hahaha of ze is blij dat ze eindelijk judgy mag zijn
Wat me misschien nog het meest stoort aan Fabrizio is dat constante gezeik tussen ‘Ik denk teveel na’ en ‘ik volg mij gevoel/intuïtie’. Je spreekt jezelf tegen man. Je weet het gewoon zelf niet. En je twijfelt aan de oprechtheid van sommige dames, ja wat had je verwacht als je liefde wil zoeken via een tv-programma?! Ik twijfel aan zijn oprechtheid. En roddelen over andere dames tijdens 1 op 1 gesprekken vind ik al helemaal een afknapper, heb je nu zelf echt niets interessants te vertellen? Plus, als je droom is om in LA acteur te worden, dan vind ik het zelfs egoïstisch om aan de bachelor mee te doen, want dan ga je er van uit dat je toekomstige liefde je ook maar blindelings gaat volgen naar Amerika.
Zo, frustraties weer kunnen neerschrijven