Haha, Yael is echt verzuurd.
Wat een gezeik ook over zijn lengte. Hij is 1.80, geen lilliputter ofzo
Ik heb het filmpje niet gezien, maar ik vind Thomas juist heel erg meevallen. Vooral vergeleken met Fabrizio en Tony, is het echt een lieve en respectvolle bachelor. Sfeer in de groep lijkt daardoor ook best prima.
Conclusie van de video: Ze (Yael en Fawry) vinden hem nep overkomen. Met dat nephuilen steeds. Hij praat ook door iedereen heen en zegt tegen iedereen dezelfde lieve woorden. Hij heeft blijkbaar tegen Isabella gezegd: ‘Je maakt je toch geen zorgen he, om de rozenceremonie vanavond’. Die avond lag zij eruit. Hij is niet oprecht en ze vinden het raar dat hij denkt dat iedereen verliefd op hem is.
Ik vind het vooral raar dat Yael door de selectie heen is gekomen. Vanaf het begin vond zij hem dus al helemaal niets. Niet haar type, te klein, geen aantrekkingskracht blablaa. Terwijl veel andere meiden 'm wel gelijk al helemaal leuk vonden. Zonde van iedereens tijd toch, mja wel lekker voor de fame natuurlijk.
Isabella komt imo heel oprecht en classy over terwijl Yael een beetje met modder gooit, ze komt niet echt goed uit de verf.
Ik vraag me altijd af hoe lang ze dan zelf zijn? Kleinere mensen (alles beneden de 1.70 ofzo) willen altijd een veel langere man als in 1.85 of langer. Ja wat moet ik dan met mijn 1.80
Huh, waarom geef je je dan op. Voor de fame dan inderdaad, maar je zet jezelf toch voor lul op deze manier?
Moest van haar moeder!!
Dan heb ik niks gezegd, moeders wil is wet natuurlijk🙄
Bij zo’n Yael kan ook echt niemand het goed doen, zo kieskeurig, daar past niemand bij
Daarbij, Thomas lijkt het ook niet goed te kunnen doen. Huilt ie mee, is ie nep en aan het acteren. Maar als hij dat niet had gedaan, dan had hij er alleen voor zichzelf gestaan, had ie geen hart gehad, etc.
Impopulaire mening hier dan misschien maar ik vind Thomas ook wel echt door iedereen heen praten. Zegt iemand dat ze een tijdje bij de psycholoog heeft gelopen, is het gelijk “jaaaa dat vind ik echt tof, dat is echt hartstikke goed, aan jezelf werken, ook juist als het goed gaat blablabla”.
Hallo luister eerst eens waarom diegene bij de psycholoog heeft gelopen.
Dit is maar 1 van de vele voorbeelden. Hij luistert niet en slaat gesprekken op deze manier heel snel dood. Ik vind hem heel oppervlakkig.
Maar nep vind ik hem dan weer niet.
Dat viel mij ook op. Hij vraagt niet door, maar zoekt steeds naar haakjes om zelf weer iets te kunnen zeggen. Zo’n afknapper als mensen dat doen.
Sommige meiden van Tomas hebben van die glimmende benen bij de ceremonie. Lekker olie gesmeerd. Élke ceremonie heb ik deze gedachte: als er straks opeens een ceremonie is waarbij ze matte benen hebben, kan ik eindelijk concluderen dat die meid die er de vorige ceremonie uit ging dat spulletje bij zich had.
Hahahah ja dat viel mij ook al op! Vooral bij Asha valt het me steeds op tijdens de ceremonie
Het valt me op dat ze in elke editie van The Bachelor(rette) zoveel drinken steeds. Echt bij elke (mini)date wordt er een fles opengetrokken, zelfs bij het ontbijt. Eigenlijk best bizar
Valt wel mee toch? Van de productie mogen ze maximaal 2/3 glazen wijn omdat het niet de bedoeling is dat ze helemaal dronken daar staan
Zoiets las ik ook ja, maar ik bedoel dat er bij elk moment weer een fles bubbels of wijn wordt geopend. Ook in de Vlaamse Bachelorette viel het me op. Je kan ook ontbijten zonder cava lijkt me
Net als MAFS is ook de Australische versie van The Bachelorette veel beter. Staat op Videoland.
Ze zitten daar max. 2 weken. Als je dan max. 2 glazen per dag drinkt is dat toch niet heel extreem😅 Lukt op vakantie ook wel
Ooh met Sophie Monk! Ik vond haar leuk als presentatrice van Love Island.