The Bachelorette / Prince Charming

Ooh met Sophie Monk! Ik vond haar leuk als presentatrice van Love Island.

3 likes

Ik heb bij Yael het idee dat we nu pas echt haar ware aard hebben gezien. Daarna zei ze echt ontzettend vaan: “maar dat is eruit geknipt”. En nu is heel deze show natuurlijk 1 groot knip en plak werk, maar ik vond wel dat zij dat opvallend vaak aanstipte tov de andere meiden

4 likes

Ik vind Yael in het programma ook al heel onsympathiek overkomen eigenlijk. Thomas zegt steeds dat ze zo lief en zorgzaam is maar dat vond ik helemaal niet.

15 likes

Nou jongens, er is eindelijk getongd.
Wow, Inge. Ze flipte hem gewoon. Maar begrijp heel goed dat ze het echtniet leuk vindt. Je moet maar een leuke romantische date hebben gehad met iemand die je echt leuk vindt en de volgende dag loopt hij uitgebreid te tongen met een ander. Wel een klap in je gezicht. Merel zei trouwens, ‘hij zoende mij’, nou ze namen beide evenveel initiatief? De vorige keer met die filmdate wilde ze ook overduidelijk wel een potje tongen maar dat is nu dus gelukt. Zie die 2 alsnog niet samen eindigen. Had trouwens verwacht dat Asha eruit zou gaan.

4 likes

Ik vond Inge haar reactie ook wel heftig terwijl ze voor haar eigen date eerst nog zei dat ze nog geen vonken voelde, maar misschien kwam dat niet op mij over zoals bedoeld. Ze zei het alsof er helemaal geen spanning of gevoelens of iets was terwijl ze dus wel vervolgens ziek jaloers reageert op iemand anders.

8 likes

Ja idd, toen deed ze er wel vrij nonchalant over al liet ze wel merken dat ze echt blij was met een 1 op 1 date met hem. Als ik naast Inge zou staan op die cocktailparty zou ik er nog bang van worden. “Blijf van mn vent af!” Wow rustig maar :flushed:

4 likes

Ik vind het heel ongemakkelijk om naar Inge te kijken. Alle vragen van Thomas beantwoordt ze met één of twee woorden. En dan meteen erachteraan: ‘en jij?!’ Maar hij lijkt toch erg onder de indruk van haar

4 likes

Ik snap de logica niet helemaal met een rare vriend hebben en je fake voordoen, maar ik ken die hele Patrick ook niet. Wel leuk dat zijn zus ook komt!

1 like

Ik vond deze week een beetje saai maar ben wel benieuwd naar volgende week! 2 naar huis, dat gaat wel voor tranen zorgen denk ik. Wie denk je dat de drie dames zijn die volgende aflevering een roos krijgen?

• Indigo
  • Asha
  • Merel
  • Maureen
  • Inge

0 stemmers

2 likes

Je moet m even op meerkeuze zetten!

2 likes

Ohja duh. Thanks! Aangepast

3 likes

Ik ben wel benieuwd over wie die zus het heeft wie ze juist niet vindt passen. Ik denk ergens Indigo omdat ze echt nog jong is.

4 likes

Ik vond het echt ronduit gênant om naar Inge te kijken bij de cocktailparty, ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte

17 likes

Ze gedraagt zich echt alsof hij al haar vriend is ofzo. Terwijl dat gewoon echt niet zo is. Snap dat het kut is als er iemand zoent terwijl je zelf ook een leuke date hebt gehad, maar dat is het spel… Dan had je je maar niet moeten opgeven voor zo’n programma

Vergeet niet dat er veel wordt geknipt en geplakt, en de producers zullen ook wel een beetje zitten stoken om dit soort opmerkingen te krijgen. Ik denk dat ze allemaal dit soort uitspraken hebben gedaan, maar dat die van Inge achter elkaar zijn geplakt en dan kom je enorm clingy over.

2 likes

jaa dat begrijp ik natuurlijk, maar vond het echt hele heftige en vooral ook negatieve opmerkingen. Als ik daar naast zou staan en echt een paar keer zo een opmerking zou horen zou ik echt gek worden door de negatieve vibes.

2 likes

Er waren hier toch ook al wat meiden die thomas in het echt hadden ontmoet/meegemaakt en dat ie toen ook helemaal niet leuk was? Dus kan me best voorstellen ja

3 likes

Ja ik ook hoor, maar we weten natuurlijk niet precies wat de anderen hebben gezegd. Mogelijk hebben zij ook dergelijke dingen gezegd. Merel leek er bijvoorbeeld niet erg van onder de indruk

1 like

Ja ik dacht, je moet zelf maar merel zijn, die nog NA inge een leuke date met hem heeft gehad. En inge staat zo naast je te schreeuwen ‘blijf van mn kerel af’ Ehm? Het is je kerel niet meid. Ik vond het echt heel erg ongemakkelijk en ja jaloezie is een gezonde emotie maar ik vond dit wel een paar stappen te ver. En dan kunnen ze nog zo vaak zeggen ah het is knippen en plakken, eh dit heeft ze duidelijk gezegd.

4 likes

Die reactie van Inge is wel waar Thomas op hoopte. Alleen heeft ze hem dus niet opgeëist en ziet hij pas bij de uitzending hoe ze zich opstelde. Ik vond het ook wel een vreemd plan van hem. Alsof ze op hem af zouden vliegen en elkaar in de haren vliegen of het zwembad induwen. Die vriendschap en samenhorigheid is juist nodig om die spanningen een beetje door te komen lijkt me.

4 likes