Spontaan tegengekomen op het fietspad.
Maar oja we zitten ook nog in dezelfde vriendengroep! Supervaag
Ik las je reactie en dacht nou zal wel meevallen maar ze loopt de HELE tijd te grommen naar die andere dames
Nou jongens wat voor een vette Roadtrip was dat
Vond Inge super ongemakkelijk, maar daardoor ook realistisch hoor. Al die vrouwen die de hele tijd op dates zitten dat ze niet jaloers zijn. Als je gister een vet intieme date met mij hebt gehad waarin ik me echt heb open gesteld moet je niet 12 uur later uitgebreid met een andere vrouw gaan tongen in bad.
Ik snap niet zo goed wat dat tussen hem en merel is? Ik zie het gewoonweg niet…
Ik blijf een Ashae fan girl haha, niet zo zeer dat ik dáár de vonken zie, maar ik vind haar gewoon heel leuk en lief
Ik snap ook niet wat het tussen hem en merel is, ik kan wel merken dat hij maureen en inge echt leuk vindt maar wat vind hij leuk aan merel? Hij heeft gezegd ja ze heeft hele mooie ogen, eh ja oke, maar wat vind je echt van haar? Klinkt heel lullig maar hij lijkt verder niet zo onder de indruk? Zei hij ook niet zoiets tijdens de rozenreceremonie?
En idd die “roadtrip” wat een giller haha, beetje door dat alledaags verkeer rijden, zo skeer. Ga dan een beetje off road een leuke route pakken WTF wat dit HAHA. Ik dacht al, is het budget op ofzo.
Het lijkt me voor thomas en productie soms ook wel lastig telkens wat te verzinnen. Wat zou je het liefst doen op een 1 op 1 date?
- Kanoen (zo heet het toch?) en daarna een drankje ergens
- Een filmavondje bij hem thuis
- Een strandwandeling en daarna wat eten
0 stemmers
Ik zei dus tegen mn bff dat ik het liefste die kano date zou willen hebben en hij lachte mij uit. Maar dat lijkt me echt leuk. En ook best wel vaak gedaan als kind. Helaas heeft mn vriend niks met water, pootje baden misschien en niks meer dan dat lol.
Is hier iemand die snapt waarom je mee zou doen aan dit programma? Neem nou die Inge dat lijkt me een vrij normale vrouw niet op aandacht gericht of iemand die beroemd wilt worden, waarom doe je mee!?
“Een uitdaging” " uit mn comfortzone stappen" " iets nieuws proberen". Zoiets denk ik, ik kan het me anders ook niet voorstellen. Al is Thomas zelf in de waan dat al die vrouwen puur en alleen voor HEM zich hebben aangemeld. Hoe dan?! Meerdere meiden gaven al aan van eh ik kende hem eigenlijk niet echt en heb hem ff gegooglet.
Hoeveel van alle meiden doen denk je speciaal mee aan dit programma voor Thomas?
- Niemand
- Een enkele
- De meerderheid
- De minderheid
- Allemaal
0 stemmers
BE: Madieke die Fabrizio zo’n lieve, respectvolle man noemt giiirl…
Ik was even iets anders doen en hoorde haar dit zeggen, ik dacht huh tegen wie praat ze nu? Draai me om en zie Fabrizio
I can’t.
BE;
Fabrizio die zegt heel veel waarde te hechten aan openheid en eerlijkheid en vertrouwen hahahah laat me niet lachen.
Snap echt niet dat Esmee er nog in zit en denk dat hij Vanessa gebruikt als z’n psycholoog. Benieuwd wie er deze aflevering uit gaat.
Wie gaat er met Fabri vandoor?
- Madieke
- Sanne
- Esmée
- Margaux
0 stemmers
Is de relatie met wie hij dan ook is geëindigd nu al over na de opnames denk je?
- Ja
- Nee
- Meh, ze zien elkaar nog wel maar een relatie kan je het niet noemen
- Geen idee
0 stemmers
Ik vraag me de hele tijd af of Vanessa zich bewust is van de friendzone waar ze al sinds dag 1 in zit? Waarom zou je daar nog blijven als soort van bestie/psycholoog…
En Fabrizio maakte opzich wel een goed punt wat Sanne betreft. Ze wil niemand moeten overtuigen om met haar op date te gaan maar ze doet wel mee aan een programma waar ze met tig andere vrouwen strijdt voor één man. Okay. Vind haar sowieso stom.
Fame, gratis vakantie
Madieke schijnt in it the zijn for the fame van wat ik hoorde van een vriendin van haar. Ze ambieert een instagram influencer life. Dit was de perfecte kans om zo een following op te bouwen.
Heb je meer info?
Vond dit wel goed gedaan