Oh jammer, vind haar wel oprecht overkomen. Maar 1 blik op haar Insta en ik denk dat je gelijk hebt. Zo’n typische ‘influencers’ insta.
Wat tering saai die zogenaamde “juicy” vragen
Zou de productie dit gedaan hebben omdat Febreze geen tekst heeft
die neppe tanden ook iedere keer
Ik stoor me ook steeds aan die ‘zoveel liefde voor zijn zoon’. Hij heeft in het verleden de zwangere moeder in de steek gelaten. Als hij acteur wordt in L.A. zal hij het jongetje dus ook moeten achterlaten in België, want hij ziet nu zijn zoon slechts sporadisch op een zondag en de moeder heeft het volledige recht over de zoon. (hij heeft hier ooit openlijk over gesproken)
Hij zal hier ongetwijfeld nu ook wel spijt van hebben, dat denk ik wel, maar om dan steeds dat zoon-verhaal te gebruiken om empathie op te wekken bij de vrouwen…
Maar WIE heeft die vragen ook bedacht?? (goh wss hijzelf)
En dan zeggen ze ook bloedserieus 'ja fijn dat we ‘m nu nog beter hebben leren kennen ’
Ja fijn dat je nu weet dat de kont zijn favoriete lichaamsdeel is.
En de ‘I’ van intelligent hahaha
Hahahaha tijdens die sollicitatie date “ik heb wel even kunnen oefenen voor het acteren”
Deze man, I fucking can’t.
Alhoewel hij er gewoon IETS positiefs over wilde zeggen want het was wel behoorlijk cringe, dat moet ik hem nageven.
Precies dit…ik vond Madieke ook oprecht overkomen, dus toen ik vanochtend haar insta opzocht was ik ook wel verbaasd over de vele wannabe influencer foto’s
Ik vond die van Esmee juist nog wel leuk. Tenminste nog met een beetje humor en niet zo serieus. Die van Margaux was pas erg, over cringe gesproken
Vond ze allemaal cringe, tbh.
en dan twijfelen aan de oprechtheid van de dames, maar zelf zitten te acteren!
Oh…meh… Vond haar juist zo leuk en nu twijfel ik aan haar oprechtheid
Ik vind Vanessa wel echt een topmens, zo lief naar iedereen toe
BE: Pffff i can’t handle hoe al die dames het narcisme van die man voeden
In deze vlog van Sophie Hol (ooit besties met Madieke) hoor je ook hoe Madieke na de show opeens geen vrienden meer met haar wou zijn. Best vreemd.
(vanaf 14:44)
Wat een irritant gezwets
Dus zij maakte video’s over/met Madieke maar zij (Madieke) wil dat niet meer en dat vindt Sophie dus vreselijk en ze deed het alleen maar uit Liefdeeee. Oke
Aaaaaah dank hiervoor, nu weet ik EINDELIJK waarom ze me al die tijd zo bekend voor kwam!!
De winnaressen zijn bekend. Op reality fbi kan je het zien.