The Bachelorette / Prince Charming

Wow deze meid heeft gewoon meer dan 1900 vlogs gemaakt met ongeveer 3000 kijkers per vlog :joy: respect voor haar doorzettingsvermogen

2 likes

Aaai dit is een dilemma. Ik wil geen enkel detail missen, maar eigenlijk ook nog niks weten tot de finale…

1 like

Jaa vraag ik mij ook af… Hoe weten ze dat?

2 likes

Ik denk dat een van de vrienden van de deelneemsters het moeten hebben verraden…

2 likes

Tot nu toe heeft die pagina altijd gelijk gehad… Dus ik denk betrouwbaar genoeg, ik ga naar aanleiding van deze post ook even niet op hun insta kijken :grin:

2 likes

Ik vind het zo vreemd dat Willemijn en Patrick denken die meiden helemaal te kennen en te doorgronden na 2 korte gesprekjes :joy:. Vind het bijna gênant

16 likes

Ik geloof echt niet dat Thomas die ring heeft gevonden :joy: net aan het filmen dat ie daar met z’n metaaldetector aan de gang was en hoppa gevonden. Sure, Jan. Was vast een of andere stagiaire die hem toevallig ergens zag liggen, maar goed verhaal wel.

44 likes

Ze zijn er ook zo kort :joy: Waar slaaaaaaaat dit op

1 like

Nee dit dacht ik ook meteen :joy:

Finalisten waren idd wel precies degene die ik had verwacht.

6 likes

Ja heel raar verhaal?! Merel zegt ook: “ik heb tijdens het feest al mijn sieraden afgedaan en daarna waren ze weg”
Dat snapte ik ook niet helemaal, of begreep ik dit verkeerd?

Ze had ze afgedaan en ergens neergelegd, zijn wasrschijnlijk in het zand gevallen. Ze hadden tijdens die cocktailparty ook best wat drank op.

2 likes

Dat indigo er nog zo lang in heeft gezeten, daar kwam toch echt niks anders uit dan ‘ik heb meer tijd nodig.’ Gewoon elke aflevering, hebben ze het ooit ergens over gehad? Haar reactie zei ook meer dan genoeg toen ze naar huis werd gestuurd, het leek eerder een opluchting voor haar :joy:
De finalisten had ik al verwacht maar ben nu toch wel benieuwd wie het wordt. Ik denk nog steeds Maureen maar die lijkt het minst enthousiast van de 3 vind ik.

Wie wint?
(Ik vind winnen al eigenlijk helemaal fout klinken maarja)

• Maureen
  • Inge
  • Merel

0 stemmers

2 likes

Hoe bizar ook dat Willemijn en Patrick gewoon ff naar Mexico zijn overgevlogen voor twee dagen ofzo

Ik vind alle meiden bij Rumag opvallend lovend over Inge altijd. Maar ook met een vleugje medelijden haast. Zo van: “ze weet zelf niet hoe leuk ze is”. Mijn hypothese #1 is dat Inge verliezend finalist is maar wel tot over haar oren verliefd was en haar hart echt gebroken is. Mijn hypothese nummer #2 is dat hij Inge gekozen heeft en dat het een match made in heaven is en dat de meiden er daarom ook lief en berustend over kunnen praten

5 likes

Ik begin Maureen echt een beetje irritant te vinden. Constant vertellen dat ze denkt dat ze eruit gaat en dan ook ‘als het niet nu is is het wel de volgende keer’ :roll_eyes: :roll_eyes: (hoewel ik denk dat dat wel klopt haha). Ik krijg een beetje het idee dat ze dat speelt, en ook dat ze elke keer als ze een roos krijgt zo overdreven verbaasd reageert.

22 likes

Ja echt precies dat kind in de klas dat vroeger na elke toets zei: de toets ging zo slecht!!! heb echt een onvoldoende, terwijl diegene dondersgoed wist dat ze dan uiteindelijk toch wel weer een 8 zouden halen

30 likes

Ik snap jullie wel en ik zie dit ook gebeuren, maar ik denk ook wel dat zij echt een vliegende start heeft gehad en dat dat nu een beetje bekoeld is ofzo. En ik kan wel begrijpen dat dit haar onzeker maakt

4 likes

En thomas heeft het elke keer over leeftijd en maureen is ook nog maar 22 jaar. Op die leeftijd vind ik het verschil echt behoorlijk met een inge van 30. Dan sta je toch meestal anders in het leven en ben je vaak wat zelfverzekerder.

Ik zie het met thomas en merel dus echttt niet. Zie dat eerder als een fling.

3 likes

Ja precies! En wat betreft dat van Merel, dat ben ik ook met je eens. Voor the long term zou Inge wel echt goed zijn denk ik.

4 likes

Ik vind Inge ook echt leuk dus hoop oprecht dat zij het wordt, al denk ik echt dat het Merel gaat zijn.

1 like