The Bachelorette / Prince Charming

Dat denk ik ook, en ik denk dat het dan stukloopt met Merel zodra ze terug zijn. Terwijl als hij voor Inge had gekozen, daar (denk ik) wel een langere relatie in had gezeten.

3 likes

Ik denk trouwens dat Asha degene is met de glimmende bodylotion of hoe het ook heet (ik gebruik zoiets nooit). Haar armen leken nu ook meer te glimmen! :grin: We zullen het volgende week zien tijdens de ceremonie, als ze niet haar flesje heeft achtergelaten aan de rest :stuck_out_tongue_winking_eye: :innocent:

Wordt er de volgende week trouwens al gekozen wie zn liefde is? Of de week daarna pas?

4 likes

Ik ben dus juist helemaal afgeknapt op Inge na vorige week. Vond haar zo irritant en jaloers doen nadat Merel met Thomas gezoend had. Sindsdien kan ik alleen maar jaloezie en sneren zien/horen, haha. Ik denk/hoop dat het Merel wordt. Al zie ik met geen van allen het op de lange termijn standhouden.

15 likes

Ja precies, en dit was echt max twee dagen. Maar goed, zoals @kienke zei, Thomas zou er al heen vliegen voor een lunch haha

1 like

Ik zie het met inge echt niet.
Vind haar eerlijk gezegd ook te saai/degelijk voor Thomas. En denk dat dat nu juist niet bij hem past.

11 likes

Maureen en Merel komen naar mijn idee niet veel avontuurlijker en minder degelijk over dan Inge. Maar Inge is wel wat volwassener en ook wel iemand die Thomas terug kan fluiten als dat nodig is (tenminste, voor zover je dat kan opmaken uit de afleveringen).

2 likes

Ik vind inge dus echt stom. Vind haar sinds de vorige aflevering zo’n zuur mens. Vind inge en thomas eerlijk gezegd ook geen match. Ze lijkt zo serieus en hij niet echt. Ik ben team merel maar denk eigenlijk dat hij met alle 3 de liefde niet heeft gevonden.

13 likes

Hahaha ja is het ook echt, kan er alleen niks aan doen. Erger me echt als ze op tv komt haha. En dat is echt helemaal m’n eigen zure ik.

Ik denk dat hij Inge gaat kiezen omdat hij denkt dat hij nu wel toe is aan een serieuze relatie, maar na een tijdje toch ontdekt dat hij liever nog even ‘los wil gaan’ nu die nog jong is. Dan kan hij snel nog even de rest van de meiden daten/seks hebben (en daarna maybe weer terug?)
Die bff van hem vond ik trouwens best lijken op Giel van Stuktv.

2 likes

Inge heeft echt saaie oma kleren telkens

3 likes

Ja die gebroken witte jurk zo oubollig

3 likes

Ik vind Inge helemaal niet zo saai en vervelend eigenlijk? Oké in de vorige aflevering maakte ze wat opmerkingen die wat wanhopig en onaardig overkwamen maar ik denk dat dat gewoon onzekerheid is? Ik vind het eerder bij Maureen wat vervelend worden dat ze continu moet benoemen dat Thomas haar de minste aandacht geeft.

Edit: oh en ik vind Inges kleding ook gewoon leuk over het algemeen haha, misschien ben ik ook een duffe doos

31 likes

Hahaha ja alsof Merel zo avontuurlijk is. Ik vind haar echt zo’n type dat elk jaar lekker met de meide drankjes gaat doen op Ibiza

:revolving_hearts: Inge :two_hearts: Ik denk dat Thomas en Inge, vooral op de lange termijn, echt goed bij elkaar passen en dat ze elkaar kunnen aanvullen. Maar ik ben bang dat Thomas uiteindelijk toch z’n pik achterna loopt en voor Merel gaat.

Oh en Maureen, geen woorden voor. Wat irritant zeg

6 likes

Wat een toneelstuk mrt die ring van Merel zeg. Volgens mij is dat hele verhaal 100% in scene gezet vanaf het moment dat zij die ring kwijt was

4 likes

Ik zie enkel aantrekkingskracht, verder weinig diepgang. En ik vind haar niet oprecht overkomen, ze praat echt naar zijn mond ofzo. Van wat ik op tv zie vind ik ze niet bij elkaar passen, Thomas doet zo hard z’n best om zo Avontuurlijk mogelijk over te komen maar die Merel lijkt het tegenovergestelde

3 likes

Die Disney muziek ook erbij
Shoot me :woozy_face::gun:

1 like

Ik weet eindelijk aan wie Inge me doet denken!!! Lies visschedijk qua gezicht en qua stemgeluid

7 likes

Inge zit echt in mijn hart sinds ze thomas confronteerde met hoe belachelijk het is om als romantische gesture even naar Ibiza te vliegen voor lunch. Die kan niks meer fout doen. Vind haar ook de enige in deze hele reeks (misschien Karen ook een beetje) die duidelijk een eigen verhaal, kijk op het leven heeft. Snap ook echt niet wat hij in vrouwen als Maureen/Indigo/Asha ziet/zag qua relatie want die hebben letterlijk nog niks interessants gezegd.(of waarschijnlijk wel maar dan niet uitgezonden)

15 likes

OMG JA! Alsof ze Lies haar jongere zusje is!

Hahaha dat Yaël nu ook in de Belgische bachelor opduikt bij de date van Sanne :joy::joy:

11 likes