The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind Inge de verstandige keuze en de Bachelor gaat uiteindelijk noooit voor de verstandige keuze dus zij zal t niet worden :clown_face:

9 likes

Zo gaat het echt altijd he. Meestal ben ik ook niet voor de verstandige keuze maar nu wel, ga echt balen als hij niet voor Inge gaat.
Ik zie hen helemaal voor me samen in Nederland. Hij die wilde en gekke dingen doet en zij die hem lekker z’n gang laat gaan, hem misschien af en toe een klein beetje uitlacht en plaagt. Ondertussen zelf een serieuze baan waar hij dan weer tegenop kijkt. En net op de momenten dat Thomas begint te twijfelen of zij toch niet te saai voor hem is doet zij iets ondeugends. Elkaar verrassen, aanvullen en wederzijds respect.

Ik klink nu net als die vriend en zus :rofl:vond dat trouwens wel echt goeie analyses hoor

8 likes

Vind eigenlijk dat Thomas nog met niemand echt de diepgang is in gegaan. Dat is ook wel een beetje z’n ‘flaw’. Met inge wel over haar overleden vader en merel over haar overleden moeder. Maar verder… Of het wordt gewoon niet uitgezonden. De laatste 1 op 1 date met inge gaf zij eigenlijk steeds korte antwoorden. Thomas blijft echt wat oppervlakkig en ik heb als kijker ook niet echt het gevoel meer van hem te weten dan eigenlijk al bekend was als je bijvoorbeeld stuktv wel eens kijkt. Uiteindelijk denk ik dat wie hij ook kiest, het geen stand houdt.

5 likes

Maar als je die meiden bij rumag tv hoort is hij nu wel samen met iemand uit het programma toch? Lijkt me wel heel lastig dat je nog niet samen mag worden gezien, maarja dan boekt thomas wel ff een lunch ergens in spanje ja.

In weke aflevering bespreken de dat? Ik heb al die rumag filmpjes gezien maar dit is mij niet opgevallen.

1 like

Volgens mij zegt o.a. Frederique dat. Zal het straks ff opzoeken.

Ja nu is het wel duidelijk hoe “oprecht” beide dames zijn/waren :roll_eyes: Ik zat echt van HE is dat nou …

2 likes

Oh nee in mn gedachte was het veel duidelijker haha, bij 25:07 ongeveer zegt ze van ik denk dat hij nu ook wel gelukkig is…en dan zo’n hand voor de mond gebaar maar dat hoeft niet zoveel te zeggen.

En huh hoezo komt yael bij de belgische variant voorbij?! :face_with_monocle:

1 like

Wat praat die linkerman onduidelijk, versta niks van wat hij zegt

4 likes

Pff waarom gaat het bij Fabrizio weeeeeer alleen maar over de andere dames en over de keuze die hij moet maken.

2 likes

Zij zijn sowieso allebei verschrikkelijk en zitten altijd op elkaar te katten. Heb totaal geen leuke chemie samen. Maar ik kijk wel trouw elke week.

5 likes

Ascha wel denk ik avontuurlijk
Wat een onzin trouwens dat je niks over kleding mag zeggen, hele persoonlijkheden worden hier ontleedt en dan zou je niks over een oma jurk mogen zeggen. Tis maar een stuk stof hoor

2 likes

De laatste afleveringen zijn in België/Nederland en dan ontmoet Fabrizio vrienden en familie van de overgebleven meiden. Yaël is een vriendin van Sanne, die dus meedoet aan de Belgische editie.

@oliverqueen krijg nu inderdaad de indruk alsof ze zich op een dronken avond beide hebben aangemeld ofzo

9 likes

Ja er werden hier sowieso wel vaker opmerkingen gemaakt over kleding, zowel positief als negatief. Zie zelf het probleem ook niet? Dacht alleen bij Inge bij die jurk wat zonde, zo stijfjes, en ja smaken verschillen. Ik vraag me trouwens af of ze soms ook kleding van de productie krijgen? Want je zag zo’n rek hangen met kledingstukken voordat Inge op date ging.

4 likes

Je zegt ‘snap niet waarom haar kleding erbij gehaald moet worden’

En ik heb nergens gezegd dat ik Inge saai vind door haar kleding

2 likes

Maar @tskkie zegt toch alleen dat ze haar kleding saai vindt en niet inge zelf?

Volgens mij krijgen ze bij de amerikaanse variant altijd de jurken van de productie.

3 likes

Nou ik weet niet wat jullie oma’s dragen maar die van mij draagt geen blazer dress hoor :joy: En laatst had ze bij een cocktailparty een silk dress aan (Inge, niet mijn oma). Eens een keer wat anders dan die eeuwige crop tops en Scotch & Soda rokjes die de rest draagt. En ze is een stukje ouder dan de rest en consultant (toch?) dus dan zal haar kledingkast ook wat meer uit nettere kleding bestaan die ook op kantoor gedragen kan worden.

En nu het toch over kleding gaat: wie weet waar die blauw met zwarte jurk van Anna Noëlle van is? Die ze droeg tijdens de date waarbij ze samen met Thomas ging koken. Zo mooi, wil ik.

11 likes

Ja je zei dat het saaie oma kleren zijn. Ik vind er niks oma aan, vind haar er altijd mooi uitzien

6 likes

Ik vind idd juist dat Inge er altijd mooi en classy uit ziet. Sommige lopen er soms bij alsof ze op een festival zijn (niks mis mee, als je op een festival bent haha).

Ik vond dat blauwe jurkje van Indigo wel heel erg mooi ook :star_struck: weet iemand toevallig waar die van is?

1 like

Ja en? Ik heb nergens gezegd dat ik Inge saai en stom vind?

1 like