The Bachelorette / Prince Charming

Zouden ze geloot hebben wie Thomas en wie Fabrizio krijgt?

12 likes

Ik heb een keer een tiktok gezien van een kandidate van de amerikaanse bachelor en die had echt voor duizenden dollars aan jurken gekocht voor de afleveringen :face_with_spiral_eyes:

2 likes

OMG hoe ongemakkelijk dat Fabrizio dat gesprek met Margaux praktisch in dezelfde kamer als haar oma gaat voeren

16 likes

Hahahahaha leek wel satire deze aflevering

Eerst met Sanne awkward hangen in de kroeg met zelf meegenomen bier??? Doen alsof het gezellig is met dreetje Hazes ja nu kreeg hij echt helemaal de echte Amsterdamse kroeg feeling

Dan met Madieke roddelen in de boxring en “diepe gesprekken” met haar familie

Sjoelen met de familie van Esmee??? Bedankt voor de eiersalade hahahaha

Margaux haar oma die een Oscar verdiend voor dit geweldige acteertalent dat ze zogenaamd niet weet wie Febreze is
En daarna dat ze om de hoek wordt kwalijk genomen dat hij door haar opmerking nu geen zin meer heeft om een van die vrouwen te neuken terwijl die oma’s 2 meter verder zitten te luisteren

29 likes

Hahaha ja, er waren ook echt vier shots van

BE: wat een cringe letterlijk deze hele aflevering Ik snap ook niet dat hij vond dat margeaux het goed oppakte. Ik vond haar reactie net als een betrapt klein kind en meteen naar een ander wijzen

6 likes

Ahw nee kut zooi. Onder een tiktok welke ik keek is denk ik al gespoilerd wie er gaat winnen :cry: zo kut dit

Van belgie of nederland?

1 like

NL

5 likes

o kun je die met mij delen!

de winnares van NL Merel

4 likes

Hoop het :joy:

NL: Ik kijk nu de after talk met Ashae en Indigo. En Indigo denkt dat het door de zus en vriend kwam dat ze eruit lag. Ik denk dat eerlijk gezegd niet… Maureen Inge en merel hadden overduidelijk een streepje voor

Overigens is het echt een totaal geen boeiende aflevering dus bespaar jezelf de tijd om te kijken

5 likes

Ik denk dat er wel wat inzit, die zus nam indigo niet echt serieus terwijl Thomas zich wel heel erg aangetrokken voelde tot haar haha

5 likes

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat hij zelf ook tot deze conclusie was gekomen. Aantrekkingskracht alleen is niet meer genoeg in deze fase van de show

1 like

Is opzich waar maar je weet niet waar het nog heen kan leiden… kan ook serieus worden later

3 likes

Die vriendin van Merel, Britt, komt me bekend voor. Is ze ook van een tv-programma of is ze influencer? :joy:

1 like

Hoevaak er in deze aflevering wel niet ‘zekurrrr!’ Is gezegd. :o_o: Jammer voor Inge maar ze pakte het wel heel goed op, naja wat moet je ook anders. Heb wel het gevoel dat Inge sterkere gevoelens heeft/had voor Thomas dan Maureen.

9 likes

En oja, lust niemand cherrytomaat, tijdens dat ongemakkelijke etentje lag op elk bord wat random cherrytomaten. Hebben ze uberhaupt wel gegeten? :’)

4 likes

Ik vind dat ze een beetje lijkt op Michelle (?), de autoverkoper uit Twente die er in een van de eerste afleveringen uit ging

18 likes