The Bachelorette / Prince Charming

Die vriendin van Merel, Britt, komt me bekend voor. Is ze ook van een tv-programma of is ze influencer? :joy:

1 like

Hoevaak er in deze aflevering wel niet ‘zekurrrr!’ Is gezegd. :o_o: Jammer voor Inge maar ze pakte het wel heel goed op, naja wat moet je ook anders. Heb wel het gevoel dat Inge sterkere gevoelens heeft/had voor Thomas dan Maureen.

9 likes

En oja, lust niemand cherrytomaat, tijdens dat ongemakkelijke etentje lag op elk bord wat random cherrytomaten. Hebben ze uberhaupt wel gegeten? :’)

4 likes

Ik vind dat ze een beetje lijkt op Michelle (?), de autoverkoper uit Twente die er in een van de eerste afleveringen uit ging

18 likes

Omg same! Zij is dus influencer haha ik zie haar wel eens voorbij komen op insta (brittamaxime geloof ik). Zag al dat ze in Mexico was, maar niet voor niets dus.

Vind het ook helemaal dezelfde types, echt van die corps meisjes :sweat_smile: twijfel nu ook wel aan de oprechtheid van Merel maar goed ik vind haar sowieso niks dus.

2 likes

Ik vraag me trouwens af of die vrienden nu direct weer naar huis gaan. De moeders van asha en indigo waren er bijvoorbeeld al maar die hebben er terecht nog een week bij aan geplakt. Ik kan me voorstellen dat inge er wel klaar mee is en graag naar huis gaat. Maar voor haar vriendin bijvoorbeeld lijkt me dat best zuur.

@Theekransje toen merel en die vriendin aan kwamen lopen op die golfbaan had het echt een hoog corpsgehalte haha. Vind dat bij de rest wel meevallen!

2 likes

Maar dat Merel haar vriendin een influencer is betekend toch niet meteen dat zij dat ambieert en niet oprecht is? :sweat_smile:

5 likes

Nee maar dat gevoel heb ik wel, ook omdat ze nog heel jong is en een beetje zo giechelig corps gehalte :sweat_smile:.

1 like

26 valt best wel mee toch? Had haar vriendin trouwens veel ouder geschat.

1 like

Aaah dat lijkt me kut als je helemaal daar naartoe bent gegaan en dat je kind er dan net uitligt…

1 like

Toch gratis tripje Mexico, dus zou wel blij zijn😂

6 likes

Pfoeee ik zag dit eigenlijk totaal niet aankomen.

Na jou bericht heb ik hier ook even op gelet. Het viel wel op ja! Op elk bord nog een of meerdere tomaatjes :joy:

Vind dat Inge het wel echt heel goed oppakt. En zo lief hoe ze naar de andere dames is

3 likes

Oh wow, Inge eruit had ik ook niet gedacht. Zit nog te kijken, ben nog niet halverwege dus waarom ik dan dit topic open :thinking:maargoed, wel blij mee want heb veel te doen en ga nu ik weet dat Inge eruit is stoppen met kijken.

Ik weet natuurlijk niet wat er nog gaat komen maar ik zie het met Maureen echt totaal niet!

5 likes

Spoiler?

Een paar berichten hierboven staat het al zonder spoiler

2 likes

Niet dit topic lezen als je nog niet hebt gekeken. Zo voorkom je spoilers

23 likes

Superjammer dat Inge weg is. Vind Merel en Maureen lieve meiden maar Inge had wel iets extra’s en kwam volwassener over. Heb ook niet echt een voorkeur wie nou het best bij hem past. Qua type Maureen maar die is echt nog wel jong. Inge moet gewoon terug!

5 likes

Is ook zo!

Vind het ook echt zonde dat hij Inge heeft laten gaan! Hij had het dan over ,gaap, weer het avontuurlijke wat dan toch niet zo matchte. Heel grof gezegd denk ik dat zn pik meer geilt op merel en maureen en dat dat dan toch de doorslag gaf.

3 likes