Ik ben ZO klaar met dat gezeik over avontuurlijk zijn. En ik weet nog steeds niet wat hij daarmee bedoelt behalve zin hebben om te sky diven of lunchen in Londen
Bij die dates krijg ik echt flashbacks van vroeger wanneer ik met mijn bestie was en zij een vriendje mee had. Zij waren dan wat ongemakkelijk aan het friemelen en kusjes geven en ik stond er als onzekere tiener met nul ervaring erbij . En ik probeerde zo nonchalant mogelijk een gesprek te beginnen terwijl zij natuurlijk alleen nog oog hadden voor elkaar
Gewoon “lekker gek” zijn met een gekke lekkere meid
Hahaha ja je wordt toch echt na een week al moe van een guy die alleen maar over “avontuurlijk” zijn/doen kan hebben. Hij is met dat stuktv platform opgegroeid waarin je elke week iets idioots moest doen voor een stel bassisschoolkinderen, en dat jarenlang. Maar dat is toch niet de realiteit pff.
Een man heeft ook niet voldoende bloed om hem omhoog te krijgen én te kunnen nadenken
Wat is dit nou weer voor rare, seksistische opmerking
Het was een grapje. Excuses, als het verkeerd is overgekomen.
Erg jammer dat Inge eruit is, ik had indd ook het idee dat zij het meest oprecht was met hem. Vond het ook wel bijzonder hoe er een best groot soort van terugblik moment was voor haar, dat is eerder nog niet geweest toch?
Ben trouwens ook helemaal klaar met dat gare geplingel waarmee de afleveringen steeds starten, tijd dat het seizoen gaat eindigen hahaha
Shots bij het woord “ZEKEEEUR”
Ik snap echt niet waarom Inge eruit is ik vond haar echt de enige leuke die nog over is.
Maureen is te jong en Merel nog te studentikoos ofzo. Denk dat Thomas teveel denkt met z’n ipv zijn
Vind Maureen eigenlijk echt wel leuk en oprecht.
Ik vind dat gezeur over OPRECHT ook anders moker irritant
Is dat nu echt het enige wat belangrijk is.
Ik vind Inge echt een saaie muts, blij dat ze weg is. Ga maar met Dirk Jan in Leidsche Rijn wonen.
Ik zie Thomas en Merel elkaar wel elke zaterdagochtend aanmoedigen bij het hockeyveld
Maureen is super knap maar snap echt niet wat hij in Merel ziet. Vind haar echt totaal niet knap en geen uitstraling hebben, in tegenstelling tot Inge. Echt een emotieloze blik ofzo, kan het niet uitleggen
Nouja, bruine volle bos met haar, slank, brede glimlach. Echt heel raar ja dat hij haar knap vindt.
En een grote neus. Can’t unsee it.
Onnodig dit
Ik vind Merel juist prachtig!
Ik ga echt gillen als ik 12 afleveringen heb gekeken om te zien dat hij met een 22-jarige naar huis gaat.
@Monster leidsche rijn stikt van de Thomassen. Lekker gek, hockey op zaterdag en het coolste wat je kunt bedenken is indoor skydiven
Omg Fabrizio wat een player, nog erger dan op temptation island