Haha heerlijk dit
Thomas is ook mijn smaak niet maar zit je liever met hem op een onbewoond eiland of Inge?
Sowieso Inge
Zit ik daar op een onbewoond eiland moet ik van die vent vlotten bouwen, kitesurfen met zeewier en boomklimmen. Ik zou helemaal viben met inge. Kokosnootje open, lekker onderuit beetje over het leven babbelen, lekker samen stil zijn en dan af en toe beetje op ontdekkingstocht
Ik lees dit hier vaker maar blijkbaar niet! imho
Haha cant believe dat iedereen Inge kiest😂 ik ga dan toch liever kwallen vangen met Thomas
Wtf. Een outfit of karakter/gedrag afzeiken oke, maar dit is echt een hele lage opmerking.
En maureen vind jij superknap, je zet het er neer alsof het een feit is. Ook daar zullen de meningen over verdeeld zijn net als of Inge nou wel of niet een saaie muts is.
Ik denk trouwens niet dat Inge saaier is dan een Maureen of Merel.
Ik VIND Maureen heel knap ja. Ik snap niet echt het verschil in tussen dat mensen Inge saai vinden en ik VIND dat Merel een grote/geen mooie neus heeft. Ik VIND dat een neus een gezicht kan maken of breken, hetzelfde vind ik met tanden bijv.
Overigens is volgens mij de gemiddelde Nederlander zoals Inge maar wil iedereen net doen alsof iedereen zo avontuurlijk
is.
Haha ja nu ineens ‘ik vind’ zeggen. Snap je nog steeds niet dat ‘t onnodig is om iemands uiterlijk af te katten?
En je post bevat zoveel aannames, echt poep lul je.
Die opmerking is gewoon laag en vind ik wel van een compleet ander niveau dan iemands jurk bijvoorbeeld lelijk vinden.
Nouja 3 weken van punt A naar punt B reizen zonder dat je weet waar je naartoe gaat, zonder geld en vaste slaapplekken is toch wel vrij avontuurlijk. Ik vind Thomas niet echt saai maar iets heel behoudend en christelijk uitstralen. Denk dat zodra de camera’s uit zijn hij heel anders is.
Bij Thomas komt zn eeuwige gelul over avontuurlijk zijn alleen maar geforceerd op me over. Die Tony vind ik bijvoorbeeld wel een avontuurlijk figuur.
Zaadzusters
het is effectief gebeurd
Ik dacht dat dat dit de finale was, met die 24-uurs-dates! Maar toen waren er ineens toch nog 2 rozen Lijkt me echt heftig, als je inmiddels allebei het bed met 'em hebt gedeeld en dan nog een paar dagen geen duidelijkheid hebt.
Overigens was Sanne echt not amused. Maar had niet echt het idee dat zij wat voor hem voelde… Heel benieuwd hoe dat soort dingen nu werkelijk verlopen en of ze misschien alsnog verdrietig thuis kwam en haar vriendinnen haar weken hebben moeten troosten.
Ik snap echt helemaal niks van dat verhaal van Margeaux over dat wel/niet samenwonen met die wel/niet ex. Vind het ergens wel opvallend hoe ze reageerde op die vraag. Als je aan het daten bent is het geen gekke vraag als je hoort dat iemand nog zou samenwonen met een ex toch.
Ik had inderdaad ook niet het idee dat zij perse echt gevoelens voor hem had, maar dat zij vooral op de winst gefocust was en dat ze vooral in haar trots gekrenkt was. Ik snap dat laatste overigens wel, want je hebt seks met iemand en je wordt eruit gegooid. Nu was dit bij fabrizio misschien wel de lijn der verwachting, maar ik denk dat die seks voor haar de bevestiging was dat zij goed op weg was naar de winst.
Ja ik vond haar reactie ook raar. Wederom, want ik vond haar reactie vorige week ook al vreemd
———-
Ik kan er voor mezelf niet goed de vinger erop leggen, maar ik vind Margeaux irritant. Eerst dacht ik oprecht dat het door haar wimpers kwamen, maar die had ze gelukkig in Griekenland laten liggen. Maar alsnog stoor ik me onnodig/onredelijk aan haar. Sowieso het gebruik van het woord “effectief” wat zij te pas en te onpas doet. Maar ook het continue gegiechel ofzo…
Waarom zoveel Engels. En blijkbaar duurde de date dus 12uur en geen 24uur.
Omg die tekst, met al dat Engels tussendoor