Ik dacht al; hebben ze nou zoveel geknipt dat het zo kort lijkt? Wel gek dat ze zeggen 24 uur en het er ‘maar’ 12 uur zijn.
Fabriiiiii zal vast voor Madieke gaan maar wat hoop ik dat ie Margaux kiest zeg. Vind hen echt een beetje hetzelfde niveau. (Lees: Madieke veel te leuk en slim voor hem)
Volgens mij is dat iets Vlaams. Ik hoor dat echt zo veel Vlamingen doen. Kijk maar naar temptation ook
Heb altijd het gevoel gehad dat Sanne alleen mee deed om te winnen, en niet omdat ze hem echt heel lang vindt/vond. In it for the fame.
Hij gaat voor Madieke denk ik. Margaux is te jong voor hem.
Ik kijk niet naar temptation Maar het is dus blijkbaar een thing…
@colalight Misschien had ze een weddenschap met Yael over wie van hen twee het verst zou komen in de Bachelor
Neen hoor, is helemaal niet Vlaams. Wij (Belgisch Limburg) gebruiken zelfs eerder Franse woorden in plaats van Engelse woorden.
Fabrizio spreekt ook constant Engels in zijn stories op zijn life coaching instagram pagina. Misschien wil Margaux hem na doen
Hier hetzelfde (Oost-Vlaanderen), eerder Franse woorden dan Engels.
Lijkt me iets van sociale media, ik zie ook vaak Nederlanders op Instagram zeggen dat ze iets niet kunnen “handlen” of ergens niet mee kunnen “dealen”.
Los daarvan; wat een narcistische kerel. Hij wou laten zien dat hij verkeerd wordt voorgesteld in de media. Lijkt me dat hij dat beeld van player/macho met dit programma enkel heeft versterkt .
Ik zou alvast niet geneigd zijn coaching te volgen bij deze man.
Hij lag al behoorlijk onder vuur, nu is het hek helemaal van de dam op sociale media. Wie neemt hem nu nog serieus? “Ik wil van mijn playboy imago af” Amai goed bezig dan
Waarom kiest Play4 ook hem voor de bachelor eigenlijk? Triestig…
Mijn trots zou net als bij Sanne ook wel gekrenkt zijn als ik erachter zou komen dat hij met alledrie de vrouwen seks heeft gehad terwijl er maar één kan winnen. Dan denk je dat het goed zit maar heeft hij gewoon met iedereen seks
Ik moet de afl nog kijken maar heb hier wel al gelezen. Maar whahah wat een gast!
En dan in de vorige aflevering tegen Margaux zeggen over die roddels: jaa maar al zóu ik het gewild hebben en al zou ik het op dat moment willen, zal ik het nu waarschijnlijk niet meer willen doen omwille van dit. Nou goed gelukt boy
Hahahaha ja heeft ie voor niks zitten zeiken tegen haar met die oma’s om t hoekje
Zegt die ook Margaux is goed met woorden niemand begreep haar verhaal over wonen met haar ex “nee betaal effectief geen huur” hoe zit het dan meid???
Wel lame dat Sanne er dan uit ligt, vraag me af of het niet anders was geweest als ze had geruild van date met de anderen, omdat hij daar niet echt naar z’n zin leek te hebben met t ziplinen barbecueën en slapen in zo’n grafbed
Heb het gevoel dat onze Fabri het zelden naar z’n zin heeft hier, hij zit er vaak zo chagrijnig bij. Alsof alles hem aan gedaan wordt of overkomt.
Ook dat gesprek met Madieke, zo ongemakkelijk. Madieke zit heel erg moeilijk te doen om basically te zeggen dat ze het niet tof zou vinden als hij seks zou hebben met anderen en hij zegt iets van ja maar als het in dat moment is en ik laat me meeslepen, vind je het dan ook erg???
Nee ja tuurlijk laat ik van te voren toestemming geven, dan weet je meteen met welke smoes je weg komt.
Ik zou het echt hilarisch vinden als hij uiteindelijk niemand kiest, maar voor zichzelf kiest: insert een speech over hoe zijn hele leven altijd in het teken van een ander heeft gestaan, en nu voor zichzelf kiest. Dat zou de trofee zijn op zijn narcistische gedrag gedurende het hele seizoen zijn & zijn buit is toch al binnen
Hahaha never forget het programma dat Gordon zou gaan trouwen en dit soort van de afloop was
Rijk (ja sorry ik ben fan) heeft een ‘Lieve Indigo’ gemaakt, blijkbaar heeft ze ook al meegedaan aan First Dates.
Ze zit ook ergens in een videoclip, benieuwd wanneer we haar weer gaan spotten
Haha ik ben ook stiekem fan van rijk, kan echt om hem lachen. Hij is wel een beetje obsessed met indigo, al dikt hij dat vast ook wel aan.
Ik hou echt van zijn humor.
Ik hoop echt dat hij de volgende bachelor is haha
Ja dat lijkt me echt hilarisch. Was hij niet al gevraagd?
Ja klopt
Maar lijkt me geen type die eraan mee wil doen. Vind 24 ook wel jong om de bachelor te zijn.