The Bachelorette / Prince Charming

Ik zou het echt hilarisch vinden als hij uiteindelijk niemand kiest, maar voor zichzelf kiest: insert een speech over hoe zijn hele leven altijd in het teken van een ander heeft gestaan, en nu voor zichzelf kiest. Dat zou de trofee zijn op zijn narcistische gedrag gedurende het hele seizoen zijn & zijn buit is toch al binnen :cricket::mosquito::cricket::mosquito::cricket:

21 likes

Hahaha never forget het programma dat Gordon zou gaan trouwen en dit soort van de afloop was :smiling_face_with_tear::joy:

6 likes

Rijk (ja sorry ik ben fan) heeft een ‘Lieve Indigo’ gemaakt, blijkbaar heeft ze ook al meegedaan aan First Dates.

Ze zit ook ergens in een videoclip, benieuwd wanneer we haar weer gaan spotten :wink:

1 like

Haha ik ben ook stiekem fan van rijk, kan echt om hem lachen. Hij is wel een beetje obsessed met indigo, al dikt hij dat vast ook wel aan.

1 like

Ik hou echt van zijn humor.

Ik hoop echt dat hij de volgende bachelor is haha

3 likes

Ja dat lijkt me echt hilarisch. Was hij niet al gevraagd?

Ja klopt

2 likes

Maar lijkt me geen type die eraan mee wil doen. Vind 24 ook wel jong om de bachelor te zijn.

3 likes

Hahaha, wat een grappig filmpje, ken hem nog niet

1 like

Getver die beesten :joy::joy:

2 likes

Pff zoveel beter als er maar 1 interviewer zit. Zo vermoeiend die 2 gasten samen.

Alsof die andere guy echt ziek was, right, ik denk eerder dat ze dachten dat met Inge zo’n 1 op 1 interview beter uit de verf zou komen.

3 likes

“Thomas verbergt z’n ietwat doorsnee persoonlijkheid met extreme activiteiten ondernemen” ik zie dit als tiktok reactie voorbij komen en is gewoon zo on point. Dit was als reactie op de scène dat hij Inge zou meenemen op date in NL naar een indoor sky dive of bowlen en de verliezer moet een opdracht doen. Zo cringe ook die verliezers opdracht

18 likes

Nou indd, misschien is hij nog 14 ofzo. Opdracht dikke doei.

1 like

Oh gatverdamme heel dat stuktv lijkt wel z’n identiteit geworden. M’n oppaskinderen keken er altijd naar, en de verliezer moest dan een tattoo (een streepje volgens mij) laten zetten. Nadat ze een of andere kinderachtige uitdaging weer hadden gedaan. :crazy_face: Ik snap dat kinderen het leuk vinden maar als volwassen vrouw zit je toch niet te wachten op telkens van die activiteiten.

4 likes

Hoelaat komt de nieuwe aflevering online, weet iemand dat?

Ik vind het maar een beetje sneu hoe erg hij ’ avontuurlijk’ wil lijken. Al helemaal nu die meiden ook steeds avontuurlijk proberen over te komen. Hou even op, niet alles is een stuktv video

5 likes

Mooi einde. Heb het idee dat het wel klopt tussen hen. :heart:

7 likes

Jezus wat kut die speech van Thomas naar Maureen. Hij begon al met droomvrouw blabla, en toen 'ie zei: ‘Ik wil je niet laten gaan’, toen bloeide Maureen helemaal op. En toen kwam er een Maar.

Ook stom dat zij eerst nog moest speechen terwijl Thomas het al wist

29 likes

Ja echt vals!! Waarom zou je dat zo doen :sob: Dat moet toch ook niet goed voelen om uit te spreken.
Verder zag je het einde wel aankomen toen Thomas zei dat hij het fijn vond om een vrouw met een eigen werkpassie te hebben (oid). Maureen was duidelijk zoekende

4 likes

Ja vond ook dat ‘ie die speech van Maureen erg lullig had ingestoken, lijkt me voor Merel ook echt zo niet leuk om te horen dat hij haar z’n droomvrouw noemt haha. Maar denk wel dat hij een goede keuze heeft gemaakt en zou het echt MEGA leuk vinden als ze nog samen zijn

7 likes