Hahaha, wat een grappig filmpje, ken hem nog niet
Getver die beesten
Pff zoveel beter als er maar 1 interviewer zit. Zo vermoeiend die 2 gasten samen.
Alsof die andere guy echt ziek was, right, ik denk eerder dat ze dachten dat met Inge zo’n 1 op 1 interview beter uit de verf zou komen.
“Thomas verbergt z’n ietwat doorsnee persoonlijkheid met extreme activiteiten ondernemen” ik zie dit als tiktok reactie voorbij komen en is gewoon zo on point. Dit was als reactie op de scène dat hij Inge zou meenemen op date in NL naar een indoor sky dive of bowlen en de verliezer moet een opdracht doen. Zo cringe ook die verliezers opdracht
Nou indd, misschien is hij nog 14 ofzo. Opdracht dikke doei.
Oh gatverdamme heel dat stuktv lijkt wel z’n identiteit geworden. M’n oppaskinderen keken er altijd naar, en de verliezer moest dan een tattoo (een streepje volgens mij) laten zetten. Nadat ze een of andere kinderachtige uitdaging weer hadden gedaan. Ik snap dat kinderen het leuk vinden maar als volwassen vrouw zit je toch niet te wachten op telkens van die activiteiten.
Hoelaat komt de nieuwe aflevering online, weet iemand dat?
Ik vind het maar een beetje sneu hoe erg hij ’ avontuurlijk’ wil lijken. Al helemaal nu die meiden ook steeds avontuurlijk proberen over te komen. Hou even op, niet alles is een stuktv video
Mooi einde. Heb het idee dat het wel klopt tussen hen.
Jezus wat kut die speech van Thomas naar Maureen. Hij begon al met droomvrouw blabla, en toen 'ie zei: ‘Ik wil je niet laten gaan’, toen bloeide Maureen helemaal op. En toen kwam er een Maar.
Ook stom dat zij eerst nog moest speechen terwijl Thomas het al wist
Ja echt vals!! Waarom zou je dat zo doen Dat moet toch ook niet goed voelen om uit te spreken.
Verder zag je het einde wel aankomen toen Thomas zei dat hij het fijn vond om een vrouw met een eigen werkpassie te hebben (oid). Maureen was duidelijk zoekende
Ja vond ook dat ‘ie die speech van Maureen erg lullig had ingestoken, lijkt me voor Merel ook echt zo niet leuk om te horen dat hij haar z’n droomvrouw noemt haha. Maar denk wel dat hij een goede keuze heeft gemaakt en zou het echt MEGA leuk vinden als ze nog samen zijn
Ben blij dat ik hier nu al heb gelezen wie het wordt want elke aflevering denk ik waarom kijk ik dit, nu kan ik t gewoon uitzetten haha
ja wtf was dat??? Hele rare opmerking.
Ahh ik had het echt te doen met maureen. Zijn speech ging echt te ver, in welke wereld denk je dat het een goed idee is om degene die je naar huis gaat sturen je droomvrouw te noemen die je niet wil laten gaan. Wat zuur.
Ik las ergens dat na de mislukkingen van gaby en tony de bachelor nu verplicht was om nog een halfjaar met elkaar samen te zijn. ik denk dat thoomas en merel niet meer samen zijn.
Ik denk dat ze nog wel samen zijn, maar meer omdat dat juicechannel dat heeft gepost. Ze hadden ook de winnaar gepost en die hebben ze ook goed
Ik heb echt het gevoel dat het een goeie match is. Althans, ik hooooop het echt.
Ja snapte ik ook niet. Toch genoeg mensen die met plezier hun hele leven in horeca of hospitality werken?
Maar goed, toen zag je dat hij duidelijk dat niet wilde voor z’n vrouw dus
Vind het echt ongemakkelijk hem zo te zien met Maureen terwijl ze niet gaat ‘winnen’. Je geeft die vrouwen zo zoveel hoop.
Edit; als je als eerste naar hem toe moet lopen, weet je toch dat je het niet wordt? Want ze lopen dan altijd met de laatste weg? Oriana (?) zei vorige keer ook van; ik wist het al toen ik hoorde dat ik als eerste moest.
En ooh wat ongemakkelijk die speech inderdaad, want hij weet toch al dat zij het niet wordt. Sneu om haar dat dan te laten doen. En wow, zo lullig die ‘droomvrouw’ en die ‘ik wil je niet laten gaan’. Voor Maureen maar ook voor Merel.
Ik vind Maureen trouwens echt zo’n prachtige vrouw.
Ja hij vond dat Maureen niet zo’n carrière voor altijd kan doen en hij is zelf YOUTUBER hou op hoor