The Bachelorette / Prince Charming

Ahh jeetje hij heeft echt die speech verkeerd gebracht. Hij had beter kunnen zeggen “je bent een droomvrouw en ik wilde je niet laten gaan”. Dan spreekt hij in de verleden tijd en had ze geen sprankje hoop gehad.

2 likes

Ik heb die opmerking over het werk compleet gemist? Ze zou dus graag als zzp gastvrouw willen werken? Ik moet zeggen ik heb geen idee wat dat inhoud. Maar het gaat er toch om dat je partner graag werk doet wat ze leuk vindt! Net als jij thomas met je kinderachtige, verkleed door de supermarkt rennen hihaho! Ja dat doe je zeker voor het leven :face_with_peeking_eye:

3 likes

Ik wist dus op voorhand al dat Merel zou winnen (dit wilde ik helemaal niet weten), maar dat maakte dat ik het nog moeizamer vond om naar de aflevering te kijken. Want Maureen was helemaal happy na die date, maar ik wist wel beter…

Tussen hem en merel heb ik het heel lang niet gezien, maar ik vond het de laatste aflevering er wel vanaf spatten hoor

2 likes

Zooo die speech was echt lullig zeg. Denk wel dat Merel en Thomas bij elkaar passen

Waarom laten ze die vrouwen trouwens zo’n end afleggen op slechte ondergrond? Kan me nog herinneren van het seizoen van Tony dat ze ook half struikelend naar hem toe liepen. Echt weird

5 likes

Ik vind dit ook altijd de saaiste aflevering, 2 zoetsappige 24-uurs dates en dan wordt het pas weer interessant bij de ontknoping.
Maar jemig die tekst voor Maureen, ik snap haar frustratie helemaal. Kan toch voor merel ook niet leuk zijn om dit terug te zien… lovende woorden oke, maar dit was gewoon een complete liefdesverklaring?

4 likes

Ik verbaas me ook nog steeds over zn speech. Had dan nog gezegd je bent EEN droomvrouw, klinkt nog wat neutraler ofzo i.p.v. je bent MIJN droomvrouw. Wtf. En hij had het er altijd oh zo moeilijk mee iemand naar huis te sturen, nou ik vond dit keihard. Maureen vind sowieso wel een leuke guy. Tussen merel en thomas zie ik het niet zo maar hoop wel voor ze dat ze nog samen zijn. Het kan niet anders dan dat het er bij haar exht ingehakt heeft.

4 likes

Precies, je kunt aardige en complimenteuze dingen zeggen maar dit was er echt over.

9 likes

En ik vond de speech naar merel nog minder romantisch? Maar dat kan ook komen omdat ik nog half in shock was van die liefdesverklaring ervoor.

3 likes

Ging de speech van thomas naar maureen te ver?

• Nee vond ik niet
  • Ja absoluut
  • Mwah een beetje

0 stemmers

Ik luisterde het namelijk maar keek niet, en toen ik die woorden hoorde dacht ik ineens HUH WAT, keek direct naar het scherm haha

Ik heb ook het gevoel dat we heel veel niet hebben gezien waaruit die vibe tussen Merel en Thomas zou moeten blijken. Hij vind het zo aantrekkelijk dat zij haar ‘eigen ding’ heeft en zo gepassioneerd is over haar werk. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe tandarts gepassioneerd over haar werk praat! (ze is student tandheelkunde toch? Of zou het over ander werk gaan?)

1 like

Ik kreeg een link van waar ze werkte van een vriendin. Daarop staat tandartsassistente. Er staat niet bij dat ze student tandheelkunde is, maar dat neem ik aan van wel, zal wel bijna klaar zijn. Maar in detail over je werk praten wordt sowieso niet echt gedaan in die programmas, denk dat dat niet uitgezonden wordt.

Oh en het over in de kerk willen trouwen hahaha, ik ben zelf rooms katholiek opgevoed. Wel minder streng als thomas maar die vraag vond ik zo niet kunnen bijvoorbeeld naar maureen die helemaal niet gelovig is opgevoed?! Ewl

3 likes

Door wat Thomas vooraf zei wist ik het wordt merel. Hij zei basically alleen Maureen is avontuurlijk en vol levenslust en over Merel ging ie maar door.Maar tijdens het praatje naar Maureen dacht ik hij kiest toch voor haar. Wtf. Echt niet ok voor Maureen. Mja.

1 like

Hier sluit ik me helemaal bij aan, vond Maureen steeds leuker en snap haar teleurstelling goed. Die speech… heel misleidend, vond het echt zielig voor haar.

4 likes

Die speech… Ik vraag me af hoe hij tegenover Merel die woorden heeft uitgelegd. Ik zou echt not amused zijn.

2 likes

Helemaal eens met alles wat wordt gezegd over die speech tegen Maureen. Echt bruut.

Wel erg genoten van het moment dat Thomas de trap op liep en er hele dramatische muziek uit The Lion King onder ge-edit was.

10 likes

En op mn 22e had ik dat echt niet zo kunnen doen als Maureen, zo open en bloot en kwetsbaar haar speech te geven. Maar ze deed het toch maar wel ff. Ik vind het gewoon ZO lullig. Had ik ook absoluut niet van hem verwacht. In de aflevering met inge zei hij “ik wil je hier niet langer houden, ik wil je laten gaan”. Vond ik weer op een andere manier wel heeeeel duidelijk. Of nee hij zei iets van " ik wil je hier niet meer hebben".

2 likes

Niemand heeft hier waarschijnlijk het antwoord, maar denken jullie dat hij met beide dames seks heeft gehad op die 24-uursdate? Ik zou dat namelijk als Merel zijnde écht niet chill vinden. Als Maureen zijde trouwens ook niet natuurlijk. Zou daar als ik hem was ook mega voorzichtig mee zijn, zodat ze dat niet tegen je kunnen gebruiken naderhand, maarja…

Ik had zelf niet het idee dat het gebeurd is daar. Met beide niet.

Maureen zei namelijk dat ze zo in die houding in slaap waren gevallen en wakker zijn geworden.

1 like

Ik denk met allebei niet, maar dat is puur gebaseerd op mijn eigen gevoel :sweat_smile:

2 likes

Wie vond het ook zo vreemd dat merel en Thomas aankwamen bij het huis en merel nog wild krullig haar had en toen ze binnen liepen en op bed jumpte was haar haar ineens gestyled hahaha

7 likes