Hier sluit ik me helemaal bij aan, vond Maureen steeds leuker en snap haar teleurstelling goed. Die speech… heel misleidend, vond het echt zielig voor haar.
Die speech… Ik vraag me af hoe hij tegenover Merel die woorden heeft uitgelegd. Ik zou echt not amused zijn.
Helemaal eens met alles wat wordt gezegd over die speech tegen Maureen. Echt bruut.
Wel erg genoten van het moment dat Thomas de trap op liep en er hele dramatische muziek uit The Lion King onder ge-edit was.
En op mn 22e had ik dat echt niet zo kunnen doen als Maureen, zo open en bloot en kwetsbaar haar speech te geven. Maar ze deed het toch maar wel ff. Ik vind het gewoon ZO lullig. Had ik ook absoluut niet van hem verwacht. In de aflevering met inge zei hij “ik wil je hier niet langer houden, ik wil je laten gaan”. Vond ik weer op een andere manier wel heeeeel duidelijk. Of nee hij zei iets van " ik wil je hier niet meer hebben".
Niemand heeft hier waarschijnlijk het antwoord, maar denken jullie dat hij met beide dames seks heeft gehad op die 24-uursdate? Ik zou dat namelijk als Merel zijnde écht niet chill vinden. Als Maureen zijde trouwens ook niet natuurlijk. Zou daar als ik hem was ook mega voorzichtig mee zijn, zodat ze dat niet tegen je kunnen gebruiken naderhand, maarja…
Ik had zelf niet het idee dat het gebeurd is daar. Met beide niet.
Maureen zei namelijk dat ze zo in die houding in slaap waren gevallen en wakker zijn geworden.
Ik denk met allebei niet, maar dat is puur gebaseerd op mijn eigen gevoel
Wie vond het ook zo vreemd dat merel en Thomas aankwamen bij het huis en merel nog wild krullig haar had en toen ze binnen liepen en op bed jumpte was haar haar ineens gestyled hahaha
Haha jaaa dat was zo’n rare edit.
Ik denk inderdaad ook niet dat ze seks hebben gehad, zou me daar als man in zo’n programma ook echt niet aan willen branden.
Ach, wat Fabrizio kan dat kan Thomas ook
Fabrizio deed het zelfs met drie vrouwen
Ze doen in NL altijd zo geheimzinnig daarover, pffff. Vond het echt top dat er in de BE-versie geen geheim werd gemaakt van wel/geen seks (of vooral wel seks, in Fabriiii z’n geval). Niks geen gespeculeer.
Ben zo benieuwd hoe madieke en margot daarop gaan reageren. Zou het zelf echt een deal breaker vinden.
Zo saai aan de Belgische Bachelor dat er geen reünie is. Lees op Google dat het al uit is met de kop “Zij mistte mij. Ik had het te druk met werk”. Classic.
Lol “na de derde date bleek er geen verliefdheid”
Geen reünie??? Nooo
Oh shit! Huh?! Dacht dat dat altijd vast onderdeel van het programma was…
Heb de finale net gekeken overigens, vond hem eigenlijk voor het eerst niet zo’n zelfingenomen kwal en had het idee dat-ie echt oprecht was.
Nou maar echt, die tune van de koningsrots. Hij is toch godverdomme geen Simba of wel
Waar lees je dat?
Oke never mind.
Wat een lul.
Madieke is dus 4 weekenden bij hem geweest en toen heeft Fabrizio het afgekapt