Haha jaaa dat was zo’n rare edit.
Ik denk inderdaad ook niet dat ze seks hebben gehad, zou me daar als man in zo’n programma ook echt niet aan willen branden.
Haha jaaa dat was zo’n rare edit.
Ik denk inderdaad ook niet dat ze seks hebben gehad, zou me daar als man in zo’n programma ook echt niet aan willen branden.
Ach, wat Fabrizio kan dat kan Thomas ook
Fabrizio deed het zelfs met drie vrouwen
Ze doen in NL altijd zo geheimzinnig daarover, pffff. Vond het echt top dat er in de BE-versie geen geheim werd gemaakt van wel/geen seks (of vooral wel seks, in Fabriiii z’n geval). Niks geen gespeculeer.
Ben zo benieuwd hoe madieke en margot daarop gaan reageren. Zou het zelf echt een deal breaker vinden.
Zo saai aan de Belgische Bachelor dat er geen reünie is. Lees op Google dat het al uit is met de kop “Zij mistte mij. Ik had het te druk met werk”. Classic.
Lol “na de derde date bleek er geen verliefdheid”
Geen reünie??? Nooo
Oh shit! Huh?! Dacht dat dat altijd vast onderdeel van het programma was…
Heb de finale net gekeken overigens, vond hem eigenlijk voor het eerst niet zo’n zelfingenomen kwal en had het idee dat-ie echt oprecht was.
Nou maar echt, die tune van de koningsrots. Hij is toch godverdomme geen Simba of wel
Waar lees je dat?
Oke never mind.
Wat een lul.
Madieke is dus 4 weekenden bij hem geweest en toen heeft Fabrizio het afgekapt
Maar hij is echt geen player (meer) hoor!!!
‘Een week nadat het gedaan was met Madieke, sprak hij af met Margaux. Dat klikte meteen erg goed, in die mate zelfs dat ze bij elkaar blijven slapen. «Vanaf het moment dat ik Fabrizio terugzag, voelde dat als een vertrouwde omgeving. Het was gewoon fijn om die tijd weer samen door te brengen. Ik mocht van hem ook blijven slapen. Het gevoel dat ik had toen ik bij hem sliep, was het vertrouwde gevoel van in Griekenland. Alleen was het nu echt onder ons en kunnen we onze tijd besteden aan elkaar.’
Hahaha
“Het was leuk, we hebben veel netflix gekeken” Goed zijn best gedaan dus. Wat een sukkel.
Well his loss.
Ben blij dat het afgelopen is, begon me steeds meer te irriteren aan Thomas. Hoe hij de hele tijd zo moet benadrukken dat hij avontuurlijk is, dat duwen de hele tijd en dan gedwongen kussen steeds. Zijn mond irriteert me op een of andere manier ook heel erg hij trekt de hele tijd heel vreemd met zn mond als hij praat en de manier waarop hij zijn hele bovenlip in dat champagneglas zet kan ik al helemaal niet meer aanzien. Vond die date met Maureen wel echt cringe om te zien hoor, die kusjes steeds leken zo ongemakkelijk. Hoe hij Maureen ook ineens op dat bed duwde? Zo raar, best lomp hahha
@Sarie met Maureen leek dat wel echt zo vond ik. Ook hoe ze aan het eind zei “de dingen die hij heeft gezegd en heeft gedaan doe je niet als je niet voor iemand kiest” oid. Bij Merel kwam dat niet echt nasr voren, dus misschien alleen met Maureen
Ik vond Thomas stiekem wel leuk (had ik van tevoren ook niet gedacht) maar nu durf ik de laatste aflevering niet te kijken
Waarom geven die meiden ook een speech… het klinkt allemaal ingestuurd en niet spontaan, logisch ook want zenuwen maar zie de meerwaarde niet. Die gast bepaalt toch alles.
Wtf ik hoor nu die speech van Thomas. “Ik wil je bij me houden en niet laten gaan”.
En daarna oké doei toch niet.
Wie vond het ook irritant dat Thomas begon over z’n litteken nadat Maureen had verteld van de borst verkleining?