The Bachelorette / Prince Charming

Haha jaa wtf :joy: en dan ook echt comments online. Ja die doen vast ook pijn, maar comments zou je kunnen uitschakelen en je hebt miljoenen fans daartegenover. Maureen werd gewoon in reallife gepest met iets waarvoor ze later zelfs een operatie heeft laten doen

1 like

Wat me ook opviel… nadat zij vertelde dat mensen zeiden “dat is Maureen met de grote tieten” zei hij “nee vond je dat niet leuk?” haha wtf

Ik heb het idee dat hij het trouwen in de kerk belangrijker vind dan hij wil toegeven.

Zou kunnen maar ik zou dat echt heel stom vinden en als dit echt zo blijkt te zijn juist afhaken als kijker.
Het is juist zo leuk om de hoop te houden van “zal het dit seizoen nou wel eens lukken??”
Waarom moet alles zo nep

1 like

Haha ja ook totaal niet vergelijkbaar wat Maureen als jong meisje heeft moeten doorstaan voor commentaar daarover tegenover eventuele online opmerkingen over een litteken

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eindscene tussen margeaux en fabrizio ook persoonlijker van aard vond dan de eindscene tussen madieke en fabrizo. Ik vond met name madieke haar speech heel standaard eigenlijk.

Het verbaasd me ook niks dat het beter werkt tussen hem en margeaux want zij plaatste hem meer op een voetstuk dan madieke en hij heeft dat gewoonweg nodig. Margeaux geeft hem continu die bevestiging en bewondering die hij nodig heeft.

Wel jammer dat er geen reünie is man!! Zou JUIST heerlijk zijn geweest bij dit seizoen

4 likes

Ik vind het trouwens ook best pijnlijk dat de “bedscenes” alleen worden getoond van degene die het juist niet is geworden. Had het dan van allebei gedaan of zouden Thomas en Merel apart hebben geslapen?

Ja dat dacht ik eerst ook maar bij het ontbijt zei merel wel ja was lekker wakker worden zo samen of iets in die trant

2 likes

Belgie; ik denk echt dat het uiteindelijk mis is gelopen met Madieke omdat ze te ‘pittig’ voor hem was. Als in; zij heeft een duidelijke mening (logisch en terecht) en ik denk dat hij dat niet kan handelen. In een bericht hierboven sprak ie over gebrek aan aantrekkingskracht; ik geloof daar helemaal niks van want ze konden niet van elkaar afblijven…?

3 likes

Madieke plaatst op Instagram dat er op goplay een ‘hoe is het nu’ aflevering staat. Maar dat deze in Nederland niet te bekijken is en ook niet op Videoland komt… Flauw.

Is er iemand uit België die hem wilt kijken en hier er wat over wilt delen? Haha

7 likes

Ik zal mij opofferen en dit vanavond kijken :sweat_smile:

8 likes

Take one for the team :raised_hands:

1 like

Ik ga hem nu kijken, samenvatting:

• Fabrizio zegt dat hij 100% zeker is dat hij de juiste keuze heeft gemaakt
  • Ze hebben 3 dagen alleen maar gepraat en geknuffeld
  • Paar shots van hoe ze samen aan het hardlopen zijn
  • Ze zijn samen in koud water gaan zwemmen en het was heel leuk, “we pushen elkaar tot het uiterste”
  • “We zitten compleet op één lijn. Is wel leuk hoor!”

Nu komt er een soort recap van momenten van hen samen tijdens de afleveringen.

• Fabrizio vond de eerste date niet zo leuk. Hij voelde het niet zo, alleen een nood aan affectie. Madieke voelde wel meteen een klik en was achteraf wel wat geschokt dat hij dat zei (op tv)
  • Toen Madieke de date van Margaux afpakte keek hij eigenlijk wel uit om Margaux te zien, maar hij vond het met madieke uiteindelijk ook leuk en er was toen toch wel een klik (toen gingen ze zoenen in een bad)
  • Elke keer dat ze in België gingen afspreken was het leuk en was hij lief
  • Fabrizio vond haar naturelheid (?) leuk

Hoe gaat het nu?

• hij had wel de intentie een relatie met haar te beginnen
  • madieke merkte afstand als ze bij hem kwam in het weekend
  • daar hebben ze over gepraat en Fabrizio voelde geen verliefdheid
  • ze hebben veel Netflix gekeken
  • Fabrizio miste een gebrek aan chemie en onweerstaanbare aantrekkingskracht
  • Madieke vraagt of hij dat niet vanaf het begin al had, of hij wel plek heeft voor een vrouw in zijn leven? Hij weet niet niet
  • hij heeft het na 4 weken opgegeven omdat hij het nut er niet van in zag
  • Madieke voelt niet dat ze zich heeft vergist in Fabrizio, al had ze sommige dingen in zijn positie wel anders aangepakt. Ze ziet nu in dat ze niet goed bij hem past.
  • Hij zag met had wel de grootste kans op slagen
  • als Fabrizio zich bedenkt dan mag hij bij Madieke achteraan aansluiten (:clap:t2:), ze heeft hem een grote kans gegeven en die heeft hij niet aangepakt.

Over Margaux

• hij wist al dagen dat het Madieke was maar hij vond het moeilijk om Margaux te laten gaan
  • beelden hoe ze een beetje huilt in de auto met Goedele na de laatste roos
  • ze gunt het Madieke wel en “we zien wel, zij moeten het samen uitzoeken maar ik ben er ook nog altijd”
  • de zoen tussen Margaux en Fabrizio was volgens hem de eerste tedere kus
  • Margaux is iemand met wie hij wel potentieel een relatie zou kunnen hebben
  • als hij in de finale zijn hart had gevolgd had hij wel voor Margaux gekozen

Na de opnames

• een week na de opnames van de bachelor heeft hij Margaux een uur gevideobeld, twee weken later nog een keer
  • een week nadat het over was met Madieke heeft hij met Margaux afgesproken
  • het voelt voor Margaux vertrouwd en vind het fijn om samen tijd door te brengen
  • ze is blijven slapen bij hem
  • ze hebben meteen veel tijd samen doorgebracht, want dat voelde natuurlijk en alsof ze dat altijd al zo hebben gedaan
  • ze betekenen veel voor elkaar
  • ze zijn het nu een beetje aan het uitzoeken en ze zien wel, voelen geen druk en genieten van het moment

Oftewel, niks nieuws onder de zon

49 likes

Top deze samenvatting! Dank!

3 likes

Heldin

1 like

Interview met Maureen. Geen actie in bed geweest dus tijdens de 24-uurs date.

Wel leuk, ze heeft via Inge een baan gekregen.

22 likes

Hij bevestigde nog steeds dat ik zijn droomvrouw was en hij het liefst met me op een zeilboot zou willen stappen en de wereld rond zou willen varen, maar zei dat dat gewoon niet in zijn leven paste. Hij zocht iets meer stabiliteit en is op zijn gevoel afgegaan.’

Hoe kan ie dit zeggen tho :no_mouth:

9 likes

Ik vraag me dan wel af of hij zoiets niet moest zeggen van de producenten of zo? Zo van maak het spannend zodat de kijkers het niet zien aankomen. De speech naar Maureen bedoel ik

3 likes

Ja, dit was ook wat ik dacht toen ik het las

2 likes

Ahaaaaa heel verhaal van Thomas naar Merel en Maureen. Thomas en Merel volgen elkaar nu wel op insta.

4 likes

Hij reageer ook een :heart_eyes: onder haar laatste foto. Denk dat ze nog wel bij elkaar zijn!

3 likes

Ik zag gaandeweg het seizoen dat madieke wat last van haar ogen had. Want soms had ze een wat rode geïrriteerd waterlijn. Ik vond ook gaandeweg het seizoen madieke het mooiste wanneer ze naturel was opgemaakt. Zodra ze een wat donkere oogschaduw op deed vond ik dit wat minder mooi.

Tijdens de finale kwam ik erachter dat die rode geïrriteerde ogen onderdeel zijn van haar ooglook en ze een soort roodachtig eyeliner gebruikt :sweat_smile::joy: