Kan je de tekst misschien hier posten? Ik kan maar een deel zien. Lijkt me wel dat ze nog samen zijn dan!
Het lijkt trouwens daar alsof thomas zn haar heeft geblondeerd, heb ik me trouwens al eerder afgevraagd.
Kan je de tekst misschien hier posten? Ik kan maar een deel zien. Lijkt me wel dat ze nog samen zijn dan!
Het lijkt trouwens daar alsof thomas zn haar heeft geblondeerd, heb ik me trouwens al eerder afgevraagd.
Volgens mij werd zijn haar in de zon veel lichter. In de eerste aflevering is het ook een stuk donkerder
‘Je maakt me gelukkig’ klinkt alsof ze nog samen zijn! Denk het wel nog
Huh dan heeft ie toch juist gehandeld volgens zijn verstand en niet zijn gevoel
Er staat hij is op zijn gevoel afgegaan?
Wel echt hilarisch dat hij telkens over avontuur zeikt en er nota bene naar vraagt of maureen dan met hem de wereld zou rondreizen, zij ja zegt. Hij dat geweldig vindt, en dan zegt dst hij dat niet zoekt. Dude come on.
Is eigenlijk al bekend (of een roddel over) wie de volgende bachelor/bachelorette wordt? Haha ben heel benieuwd
Ik hoop Rijk Hofman
Dat zou leuk zijn ja!! Maar was hij voor dit seizoen niet ook al gevraagd?
Zou natuurlijk ook leuk zijn als Rijk nu happy is met Indigo
Margaux heeft haar lippen laten doen. Yikes ze is echt onherkenbaar op deze foto. Maar op de een of andere manier vind ik deze plastic look wel goed bij Fabrizio passen.
Ik vind het dr heel goed staan eigenijk. Vond dr lippen heel smal en nu is alles mooi in proportie. Meestal vind ik lippen laten doen niet direct een verbetering, maar zo plastic vind ik dit niet.
Daar zit ook zo’n mega gladde filter overheen, later in die stories is ze veel meer hetzelfde vind ik (met wat meer lip).
Ja klopt, maar als je dan zijn beredenering leest lijkt het mij eerder andersom haha
Oh dat zou echt vreselijk zijn, zo’n kleuter
Ik hoop stiekem iemand met een wat minder ‘perfect’ lichaam die niet als grootste passie sport heeft
Hij heeft wel x eerder (vorig jaar) zijn haar geblondeerd. Dus denk nu ook wel het geval is en zeker met de zon erop wordt het steeds lichter.
Maar wat in godsnaam betekent effectief in het vlaams?
‘daadwerkelijk’
Iemand dat al gezien? Jezus hoe oud zijn die gasten dat in de intro al direct moet worden gevraagd of ze seks hebben gehad.
Het lijkt er wel op wat ik hier op het forum ook vaak lees dat thomas haar min of meer geghost heeft. Ga dat nooit begrijpen. Snap echtwel dat je niet blijft appen met elkaar en dat had maureen ook prima begrepen maar hij heeft dus ineens niks meer laten horen. Vond hem wel leuk, maar nu steeds meer een suffe gast.