Maar het is toch ook niet heel gek? Hij heeft voor Merel gekozen, waarom zou hij dan met Maureen moeten blijven appen?
Bij 21:33, ze zegt dat ze geen antwoord kreeg en hij het contact heel abrupt afkapte. Is dus wel een verschil met niet meer appen wat idd logisch is.
Ik vond Maureen hier wel chill overkomen en ben ook benieuwd naar de reünie nu. Want volgens mij is Thomas niet helemaal zuiver geweest.
Grappig dat de nummers twee altijd leuker zijn Ferdi, Oriana, Maureen…
Maar dit kam toch nog steeds? Bij Rumag zegt de dat ze hem niet kende. Ze is gevraagd, heeft vervolgens wat onderzoek gedaan. Maar dan kende ze hem toch gewoonweg niet?
Wat ik overigens ook niet vreemd vind, ik ken hem alleen maar van naam via het forum. Ik heb nog nooit iets qua beeldmateriaal van hem gezien verder.
Waaauw twee posts hier over haar uitgelicht en ze is al zo’n typische reality trash tv “star” op insta, met van die standaard spons en inderdaad plastische chirurgie (wat ik overigens wel mooi vind staan. De proporties en balans zijn beter in haar gezicht nu)
Die kwamen hierachter doordat haar ouders hem zijn gaan googelen.
Maar dat is toch niet raar. Als je gevraagd wordt ga je toch op zijn minst even op onderzoek uit of je überhaupt geïnteresseerd bent? Maar het feit dat dat onderzoek nodig was, bevestigt dan toch dat je iemand niet kent? En wat ze dan volgens jou in haar speech zegt (die heb ik niet meer op mijn netvlies staan) kan toch ook nog steeds kloppend en consistent zijn? Ze kende hem niet, via internet komt Maureen/haar ouders erachter dat hij vrijwilligerswerk doet, dát vindt je op het eerste gezicht een pluspunt
Als ik mee zou doen zou ik ook zeggen dat ik hem niet kende hoor. Want verder dan Thomas en stukTV kom ik niet. En ik weet dan niet eens wat stukTV inhoudt. Maar goed dat maakt niet uit, ik ben überhaupt geen potentiële kandidaat haha
Het meest grappige vind ik dat thomas het de hele bachelor wilde laten merken dat al die meiden er EKT voor hem er waren. Iedereen weet wel beter, wie houd je voor de gek? “Oh merel ik kan niet geloven dat je voor mij naar mexico bent gekomen” Eh nee, ze had gewoon zin in AVONTUUR. Ook dat sommige meiden al verliefd waren volgens hem en hij het hart van ze had gebroken enzo hahaha wtf. 80 procent had nog nooit of amper van hem gehoord lol.
Maar als het deze keer wel heeft gewerkt qua uitkomst is dat alleen maar leuk en mooi maar thomas moet ff zn ogen opendoen en niet denken dat iedereen voor die knul naar mexico is gevlogen.
Ik las op een juicechannel (jaja) dat Maureen en een andere deelneemster ‘toevallig’ een keer naar Apeldoorn gereisd waren (toen ze allemaal weer terug in NL waren) omdat ze wisten dat Thomas daar ook was met zijn vrienden. Maureen wilde met Thomas terug naar Amsterdam reizen, maar hij pakte in zijn eentje een taxi terug. Zij is toen met een vriend van Thomas mee naar huis gegaan en daar is gefriemeld en gepiemeld. Iets in die strekking, kan de story niet meer terugvinden.
Bijna al die insta van die meiden ook weer op openbaar sinds de finale
Als dit echt waar is, is die Maureen ook nogal ‘wanhopig’. Waarom zou je achter een man aan reizen die jouw heeft afgewezen en ook als het goed is een vriendin heeft. Als het waar is, ook niet erg respectvol
Haha geloof hier ook echt helemaal geen ruk van.
Wel heel benieuwd naar de reunie!
Sorry maar wtf een uber van fucking Amersfoort naar Amsterdam, wie doet dat?!
Er is niet eens uber in Amersfoort
Volgens mij zei ze iets van dat ze allebei niet wilde omdat het nog tussen twee dames ging maar op het moment zelf allebei wel wilde. Maar dat ze blij is dat ze het toch niet heeft gedaan.
Thomas heeft echt een cringy storie op insta over z’n auto sleutel at the moment
Gaat ie m opsporen met een metaaldetector?
Haha ja die laat ie speciaal komen uit Japan
Hahahaha have fun in Hollywood Fabri