The Bachelorette / Prince Charming

Even het woord fulmineren googelen, love Vlaams

4 likes

Ik denk miss staat de reunie er al op maar nog niet… dan maar naar bed

2 likes

Ik zat ook te wachten… :triumph:

1 like

Ik zie een acteercarrière wel passen bij hem, in een ander soort filmindustrie

6 likes

De reünie is net zo saai als het hele seizoen

2 likes

Echt niks avontuurlijks aan :crazy_face: Maar wel heel leuk dat ze nog samen zijn.

6 likes

Ik vond het ook leuk om te zien, sowieso een leuk seizoen. Het seizoen met Tony kwam ik niet eens doorheen. Leuk dat ze nog samen zijn, zijn volgens mij wel echt gelukkig met elkaar.

2 likes

Leuk dat ze nog samen zijn. Ze zien er heel verliefd en gelukkig uit.

5 likes

Het enige interessante van de aflevering is dat Rijk en Indigo contact hebben.

Dat ze nog samen zijn boeit me echt geen ster

5 likes

Wat vind je daar interessant aan? Die hadden voor de opnames al contact, denk dat die alleen een beetje heen en weer aan het flirten zijn als ze er zin in hebben.

Indigo zat er weer voor pietjanlul bij, komt nog steeds geen zinnig woord uit.

14 likes

Leuk stel!
Lijkt me heel irritant dat je dat zo lang nog geheim moet houden.

Verder vond ik het heel flauw van Maureen dat ze nog steeds zo heartbroken deed en dat ze nog steeds niets begreep van Thomas zijn speech.
Terwijl ze later dus toegaf dat dat uitgesproken en klaar was.
Vond ik best lullig naar Thomas toe.

Bij nader inzien mag Rick de volgende Bachelor wel zijn.

14 likes

En het is dus toch waar dat ze helemaal naar Amersfoort waren gegaan omdat Thomas daar was met vrienden. Vind ik ook een beetje sneu.

En vond Maureen wel heel bitter en emotioneel, terwijl het allemaal een half jaar geleden is en ze deed net of het allemaal niet duidelijk was. Volgens mij wilde ze gewoon niet onder ogen komen dat hij een andere vrouw leuker vind.

4 likes

Jaaa Rick was echt leuk deze aflevering, vind hem zo sympathiek. Hij vond zijn eigen drinken op ‘avontuur’-grapje erg leuk, zo schattig

14 likes

Ook 10x benoemd hoe toevallig het wel niet was dat ze elkaar tegen kwamen :sweat_smile:

7 likes

Ze was in amersfoort omdat Demi daar woont en ze uit eten gingen, dus niet ‘helemaal naar amersfoort voor thomas’.

En ja rick is echt leuk haha

Snap trouwens niet dat merel en thomas naar parijs gingen of all places. Bremen ok, daar kom je geen hordes nederlandse toeristen tegen. Parijs kan toch wel ff wachten.

5 likes

Misschien kan Rick de nieuwe bachelor worden(als hij vrijgezel is) en dan presenteert Thomas het :joy:

6 likes

Als Rick de nieuwe bachelor wordt dan schrijf ik me in

20 likes

Het lijkt me echt zo leuk om een keer echt authentieke mensen in zo’n programma te zien. Mensen die niet alleen met de bachelor meelullen omdat ze denken dat hij dat wil horen, tegengas geven en zelf ook proberen uit te zoeken of hij wel bij hem past en als dat niet zo is daar gewoon eerlijk over zijn. Had dat gevoel dit jaar eigenlijk alleen een beetje bij Inge.
Ik heb echt het idee dat al die vrouwen die dit jaar hebben meegedaan allemaal dezelfde persoon zijn.
En een beetje haat en nijd zou ook wel leuk zijn.

1 like

Ik vond het eigenlijk wel verfrissend om een bachelor te zien die respectvol is naar de dames toe.

Als je kijkt naar de Amerikaanse bachelor, gaat het daar heel anders aan toe.

8 likes

Benieuwd of hij zijn wilde haren een beetje los kan laten. Hoorde dat hij het ook erg gezellig heeft gehad met de vriendin van Merel. En tijdens Temptation blijkt het ook wel eens feest te zijn geweest.

Edit; van de helft vergeet je echt dat ze er in hebben gezeten haha

3 likes