The Bachelorette / Prince Charming

Hahaha serieus? Nou we gaan het zien. Misschien komt er eerst wel weer een Bachelorette!

2 likes

Hopelijk een meer natural beauty en niet iemand met opgespoten lippen :joy:

1 like

Ooh wat dan?? In de aflevering maakten ze ook wel een opmerking ofzo? Over dat hij nog niet in dr dm is gegaan? Lijkt dan eerder alsof zij hem wilt?

3 likes

Ik snap niet dat jullie allemaal zo weglopen met Rick?? De bachelor deed ie best leuk hoor maar verder is het toch een behoorlijke pannenkoek?

20 likes

Ik vind hem wel lekker. Of moet ik nu naar het biecht topic?

5 likes

Hahaha, er zijn best wat mensen hierboven het met je eens dus misschien moet ik juist naar het biecht topic

4 likes

Wat saai was dat zeg.

Jaa die had ze al! Op haar insta zei ze dat daardoor (+ klimaat daar) haar haar ook zo raar zat tijdens de afleveringen

3 likes

Ja die extensions zagen er het hele seizoen niet uit, echt aan zitten ergeren iedere aflevering. Lekker zinloze ergernis wel haha

11 likes

Aaaaah ik vond de reünie echt smullen. Precies de zoetsappigheid waar ik op hoopte. Helemaal leuk.

(Oké, behalve dat het nog steeds rot is voor Maureen. Dat ze ook liet merken dat ze zich afvroeg ‘ben ik nou gek?’, echt wel sneu dat ze zich er zo rot over heeft gevoeld.)

5 likes

Ik zie Rick en Inge eigenlijk wel samen.

Verder vind ik bij nader inzien Linde toch wel een hele leuke meid en moest ik wel een beetje gniffelen dat Thomas het nu steeds had over een terrasje, koffietje halen, lopen over het strand.
Halloo je zou toch gaan skydiven enzo?

12 likes

Ik vind Rick altijd maar een natte dweil maar ik heb echt om hem gelachen deze reünie!

8 likes

Ik denk dat Maureen en Thomas het echt wel over die speech hebben gehad en dat hij misschien wel zijn excuses heeft gemaakt. Voor mijn gevoel blijft Maureen er nogal in hangen (neem een voorbeeld aan Inge), terwijl het voor Thomas al lang uitgesproken is. Dat zag je ook aan hoe zij reageerde toen Rick er in het bijzijn van Thomas naar vroeg.
Ja hij heeft de verkeerde woorden gebruikt (zelf echt bedacht of ook door productie om het spannend te maken?), maar hij is duidelijk echt wel oprecht en gelukkig met Merel en in mijn ogen komt Maureen dan toch een beetje zuur over. Wie weet waren haar gevoelens toch heftiger dan dat ze doet overkomen. Dan zou ik het ook meer begrijpen.

5 likes

Er waren trouwens wat geruchten dat zij contractueel bij elkaar moesten blijven omdat die bachelor programma’s steeds floppen op het gebied van liefde

Is het samenzijn van Merel en Thomas oprecht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb dus lang gedacht dat het gewoon haar echte haar was want heb ik totaal geen verstand van extensions maar ik dacht wel vaak, wat een droge bos en dat haar haar echt zo in dikke stroken/plukken zat.

3 likes

Nahhh, ik vind het echt een leuk stel!

8 likes

Ik ga wel wat over de kleding zeggen, want ik vond dat maureen o.a. zich alle afleveringen leuk kleedde. Volgens mij voelde ze zichzelf ook nogal ongemakkelik in zo’n kobaltblauwe jumpsuit. Sorry maar dat steekt toch af bij zo enorm licht type als maureen. Kwam totaal niet tot zn recht. Linde vind ik nog steeds ongemakkelijk. En inge is geknipt, en daarmee wik ik niet zeggen dat haar haar eraf moet, voor een typische adrelon reclame shot. En dan is het ineens “adrelon, voor gewoon normaal haar dat danst!”. Kan me niet voorstellen dat zij extensions heeft?

Ik heb ook haar lengte haar (van mezelf dus) alleen dan minder gezond en glad, ze heeft echt mooi haar.

Heeft inge extensions?

• Nee is gewoon haar eigen haar
  • Ja dat heeft ze

0 stemmers

Ik vond die kleur juist wel mooi staan bij Maureen! Ik was alleen afgeleid door de boobies hahaha.

En Karen hebben we eigenlijk niet of nauwelijks gezien, maar volgens mij was haar haar echt mooi geworden!

4 likes

En hoe kan je weten dat het van merel extensions zijn? Best veel vrouwen hebben ook wel van nature dik haar, maar weten er slecht mee om te gaan.

2 likes