Omdat ze dat zelf op haar insta heeft gezegd haha
Die harde/felle kleuren vind ik absoluut niet bij haar staan. Eigenlijk zelfs lelijk. Dat roze wat ze aanhad bij de finale is dan weer heeeeeel zoetjes, ik dacht wel tuttig maar het staat haar prachtig…Zulke felharde kleuren staan vaak naar mijn mening alleen wat donkere types.
Oh en @Neusklem ik wist dus niet wie karen was, als enige. Ze heeft ze gewoon voor een avondje stijl gemaakt leek me? Of heb ik weer een insta post gemist lol. Enom verschil. Ik herkende karen als enige niet. Sommige ook nauwelijks.
Ik snap dit niet?
Dit dacht ik ook!
Haha ik vind haar echt geknipt/geschikt voor een andrelon reclame. Heel vaak heb ik daar al bij haar aan gedacht.
En nee ik werk niet voor adrelon , ik haat zelfs hun reclames. Ze heeft iets heel commercieels.
Ze leek zelf ook niet heel erg op dr gemak ermee, ze was de hele tijd eraan aan het trekken of handen voor dr decolleté houden. Vraag me af of ze zichzelf mochten kleden of dat iemand van de productie dat had gedaan. Vond dat ding wat Merel aan had ook echt niet mooi
Er had ook iemand een jeans aan, kan me haast niet voorstellen dat de productie/stylistes dat zo gestyled hebben.
Als je kijkt naar de een na laatste post. Die met dat printertje met foto’s voor het fotoboek, dan denk ik wel dat ze oprecht zijn trouwens. Het zou wel oscarwaardig toneelspel zijn als dit alleen maar is puur en alleen omdat het contractueel is
Naja dat zie je toch? Je zag het hele seizoen duidelijk haar eigen haar ophouden rond haar schouders en dan een mega lange pluk haar eronder opeens. Als je dat ziet bij iemand zijn het eigenlijk altijd extensions (of een kapper die echt hele rare laagjes heeft geknipt)
Waarom zouden mensen als merel dan nog voor extensions kiezen? En nee ik zag het niet, anders zou ik het hebben gezegd toch. Ik heb daar ook niet zon fully focus op.
Uit onzekerheid I guess! Volgensmij heeft merel Europese krullen van zichzelf, dus denk dat ze die wilt verbergen.
Ik bedoel meer het verlengen. Dus extensions.
Bij mij wordt dan weer gezegd dat ik Brazilian hair heb, komop, wat is dat echt? Het zijn uiteindelijk allemaal krullend haar doe géén krullend haar willen zijn. En wij hebben daar allemaal evenveel recht op.
Ik heb meerdere keren je post gelezen, maar wat probeer je nu eigenlijk duidelijk te maken?
Ik begrijp je punt totaal niet, sorry
Boeie
Waarom maak je hier zo’n punt van? De een wil graag lang haar dmv (slecht gezette) extensions en de ander niet. Is allemaal niet zo ingewikkeld en belangrijk.
Oh god…Run, Maureen, run.
(Waarschijnlijk gebeurt hier effectief helemaal niks maar toch)