Wat een verwilderde look van Fabri
Edit: dacht even dat hij een hele lange lelijke baard had maar das geloof ik een stuk van zijn haar
Wat een verwilderde look van Fabri
Edit: dacht even dat hij een hele lange lelijke baard had maar das geloof ik een stuk van zijn haar
Fawrynotsawry (zo’n juicekanaal) post een foto op z’n stories van Rijk Hofman en Indigo zoenend op een festival
Dit vind ik heeul leuk haha
Misschien word Maureen wel de nieuwe Bachelorette
Dat is in Amerika dus wel, een van de meiden / mannen die niet gekozen is wordt de nieuwe
Idd! Indigo is de echte winnaar van dit seizoen.
Zie op het kanaal van Yvonne Coldeweijer dat ze blijkbaar bevriend is met Sanne uit Bachelor BE en Yael uit de Nederlandse. Verbaast me niks
Was hier een beetje verbaasd over. Het is dus niet officieel
Gisteren Jakop gespot op De Zon festival moest even goed nadenken van “waar ken ik hem ookalweer van”.
Ik vond het al “rustig” rondom haar op zijn insta de laatste tijd. Dacht zullen ze nog wel samen zijn? Maar gister zag ik een story dat ze samen op een festival waren iig. Waarbij hij tegen de dixi duwt waar zij in zit…
Maar hier zegt ze dan wel weer
‘we kiezen echt voor elkaar’.
Misschien is het wel gewoon voor de show dat ze elkaar zien
Dat klinkt meer alsof een van de twee of beiden zich niet willen binden. Alles van een echte relatie, zoals exclusief zijn enzo, maar niet het stempeltje erop willen drukken
Wat avontuurlijk
zeg!
Ja ik vind het ook een beetje krom. Je ontmoet elkaars familie en vrienden, gaan op dates, vakantie, zijn verliefd. Dan zie ik niet in waarom je na driekwart jaar het dan geen relatie wil noemen? En dan zeggen dat je elkaar gevonden hebt, beetje weird.
Huh dit interview klinkt alsof het net na de liveshow is gehouden maar hoeveel maanden zijn we alweer verder?
Ik vind dit heel bijzonder. Ik vind de insta stories en post er niet uitzien als een “moetje” namelijk
Ja je zou bijna denken dat het een foutje is, al stond laatst ergens wel weer iets dat Thomas zich nog niet helemaal kon geven en ja dat had dan tijd nodig bij hem.
1