Haha wauw voor mijn gevoel zoveel langer
Hij heeft eindelijk zijn haren geknipt, veel beter! Al blijft het wel nog steeds dezelfde narcistische onrealistische man, nu ligt op zijn minst zijn haar wel goed
Nou hé! Tijd voor een nieuwe bachelor
Sanne Ghislaine & Yael Isabelle hebben samen een podcast genaamd ‘Amsterdamse Mokkels’
Die dubbele namen ook pfff hahaha je heet gewoon Sanne meid doe niet interessant
Huh wie luistert daar nou weer naar, lijkt me dat dat flopt toch
Zonde, waarom geen mooie allitererende ‘Mokumse Mokkels’
Dat dacht ik toen ook dat ik ervan hoorde.
Net als je denkt dat deze twee vrouwen niet onsympathieker kunnen zijn:
Oh gadver Fawry is ook niet goed hoor, vanaf minuut 17
Pff die Yael ook, dat ze niet wil doen alsof ze het allemaal zo leuk en lief vindt maar liever ‘eerlijk’ is (en dus tweedehands roddels gaat verspreiden en vervelende dingen over mensen zegt). How about je kunt ook gewoon je mond houden en dus niks zeggen als je alleen maar negatieve dingen over andere mensen te zeggen hebt.
Huhhhh Sanne zegt dat ze geen seks heeft gehad met Fabrizio. Maar ik meen me te herinneren dat zij wel seks hadden gehad op de dreamdate?
Ja vond ik ook raar. Hij is toch op date geweest met Margaux, Madieke en Sanne? En met alle 3 seks gehad toch?
Oké ik heb inmiddels de hele aflevering tijdens het douchen geluisterd. Maar wat typisch dat Yael denkt dat mensen haar niet sympathiek vinden omdat ze eerlijk & direct
is. Nee Yael, je komt gewoon onsympathiek over.
En ook zo fake bescheiden over haar social media inkomsten, nee daar ga ik niks over zeggen want dat is niet chique maar wel meer dan €1000 per maand hihihi
En deze parel dan: Lang Leve de Liefde NL - Nieuwe ronde, nieuwe kansen! 📺 | Facebook | By Lang Leve de Liefde NL | Nieuwe ronde, nieuwe kansen op liefde! 📺 🔜 Vanavond om 19.00 bij SBS&KIJK.
Joey vind zichzelf een bekende Nederlander.
Hahaha wat gênant
Dat!!! Ik dacht de hele tijd vriend, zeg ook ff dat zij er ook goed of leuk uitziet ofzo
Omgggg wat erg dit fragment.
Ook zo mooi dat zij vraagt: heb je jezelf opgegeven?
En hij meteen zijn “troef” van de bachelorette erin gooit. Dat is zo NIET relevant voor de beantwoording van deze vraag
Het is óf lelijk gemonteerd waardoor het lijkt alsof hij de vraag niet beantwoordt, óf hij kletst er misschien overheen omdat-ie gevraagd is, en misschien zelfs wel betaald krijgt, voor zijn deelname. Want veel mensen kennen hem wel, dus het trekt vast nieuwe kijkers.
(Is overigens een aanname hoor, haha, ben geen bekende van hem ofzo.)
Volgens de juichechannels is het over tussen Thomas en Merel en heeft Thomas inmiddels al een ander. Verklaart wel het vage gedoe van ‘wel exclusief maar geen relatie’ en dat Merel social media op een lager pitje heeft gezet deze week.
Waar staat het dan?